Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Sam 11-08-2020

Goedkoopste en snelste levering, zelfs in deze moeilijke uitzonderlijke tijden.
Gewoon TOP!

Geertje 10-08-2020

Eerste keer bij Superwinkel besteld. Mijn merk eau de toilette is niet vaak in een winkel verkrijgbaar. Bij Superwinkel dus wel, gelijk drie besteld . Snelle levering, super tevreden.

Top 10-08-2020

keurige handige website, snelle levering in goede verpakking, spullen 100% kwaliteit

Aylin 08-08-2020

Alles is top en in orde!! Het pakket kwam snel binnen en ben erg tevreden met mijn bestelling.

Jean-Paul 06-08-2020

Prima heldere site, gemakkelijk en snel te bestellen, goed overzichtelijk. Prijzen zijn absoluut OK!
Levering netjes de volgende dag, verzendverpakking ook goed, daar schort het vaak aan bij andere winkels.

G. 05-08-2020

De naam zegt alles. Is een superwinkel. Woensdag besteld, dondermiddag in huis en de goedkoopste.

frannie 05-08-2020

super winkel heeft zijn naam niet gestolen is echt de beste prijs voor parfum zalig

Ille Demarcke 04-08-2020

Supersnelle levering. Goede producten! Goed en veilig verpakt. Sterk aanbevolen.

Anett 04-08-2020

In 1 woord originele parfum netjes verpakt snel thuis en ook nog eens goedkoper dan menige parfumzaak raad het iedereen aan ik ben er blij mee en ga weer gauw wat bestellen ze krijgen van mij een dikke 8

Pipa 04-08-2020

Parfum Cadeaubon gekregen die bij twee webshops was te besteden, dat bleek er maar eentje te zijn.

Ik keek de eerste dag en zag de prijzen van een merk, ik kom drie dagen later terug om te bestellen en zie dat alle prijzen van 13 producten met 20 euro omhoog zijn gegaan.

Reactie winkel: Vette pech, zoek het uit.

Hans 04-08-2020

Super snel geleverd en heel goed verpakt. Goeie prijs en een uitgebreid assortiment, kom hier zeker nog eens terug voor nog een bestelling!!

Isabel 04-08-2020

ze leveren precies wat je hebt besteld. Ik stond echt te kijken van het voordeel.
Ook wat ze beloven voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Voor mij geen douglas of ici paris meer.
Top!

van Dalen 04-08-2020

Top snelle levering, klantenservice meedenkend nadat ik het verkeerde huisnummer had ingevuld.
Goed teleefonisch bereikbaar en mn zoontje was super blij met z’n kwalitatief goeie stunt step Black Dragon. Bestellen hier vast nog eens.

Bedankt

MTC 03-08-2020

Een van de zeer weinige shops die parfum de volgende dag kan bezorgen. Alles netjes en zoals ik had verwacht.

Papulla 03-08-2020

Handige site, snel besteld en bijna nog sneller geleverd, naam Superwinkel mag dan ook met trots gedragen worden !

Gemmie Diependaal 30-07-2020

Ik heb voor SUPERWINKEL gekozen omdat ze een hele goede prijs hadden voor mijn parfum en dat ze een SUPERSNELLE levering hebben. Helemaal SUPER dus!!

Nikki Verdonck 30-07-2020

Zeer ruime keuze aan een zeer scherpe prijs. Ook de verzending was supersnel. Ik kom zeker terug.

Jolanda 29-07-2020

Prima site, zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Mijn bestelde product had ik binnen 24 uur al in huis, dat doen niet veel bedrijven na!
Al met al, fijn winkelen en snelle levering!

José 29-07-2020

Super snelle levering en een hele goede prijs. Informatie op alle fronten heel erg goed.

theo 29-07-2020

Goed overzichtelijke pagina en correcte en snelle afhandeling van de bestelling ook goed verpakt. Tevens een goede mailing aangaande het versturen van het artikel en wanneer bezorgd.

Tom Ford 28-07-2020

Erg snelle levering, zoals beloofd. Veel keuze en de prijzen zijn superscherp. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Lian 28-07-2020

Heel goede service en snelle levering. Top spullen en aan bevelen voor iedereen

De Decker Ronny 28-07-2020

Zeer snelle bediening , en goed op de hoogte ge houden over het verloop . Superwinkel is een van de beste en goedkoopste . Zeer aan te bevelen.

Maris Sonja 27-07-2020

Ik zou het zeker aanraden voor parfums,al verschillende keren besteld en altijd op tijd geleverd en veel goedkoper dan in Belgie met veel dank daarvoor nu kan ik een flesje meer bestellen

Yvonne 27-07-2020

Snelle levering, goede prijs in vergelijking met andere aanbieders en ruim assortiment.