Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Adrie 10-11-2020

Producten zijn zeer makkelijk te vinden en ontzettend veel keus en, zeker niet onbelangrijk, zeer voordelige prijzen!

Lies 10-11-2020

Echt erg veel te krijgen. De parfums zijn erg voordelig. Snelle een goede levering. Topsite dus.

Tom 10-11-2020

Supersnelle levering, kwaliteitsvolle producten.
Goede snelle communicatie via mail.

martin troost 09-11-2020

Snel en perfect ,
netjes op tijd bezorgd
Gunstig prijzen ,
Vele merken .

Kirsten 09-11-2020

Snelle service. Goede verpakking. Helemaal mooie prijs!

Niks op aan te merken :)

Elke 09-11-2020

Een hele goede webshop, met een ruime keuze aan de beste prijzen. De levering is daags nadien. 🔝

Annuska 09-11-2020

Ik heb voor superwinkel gekozen omdat ze daar de parfum die ik wilde hebben goedkoop aanboden. Geen verzendkosten en binnen 1 dag geleverd!

Monique 08-11-2020

Was op zoek naar een speciaal parfum. Niet overal verkrijgbaar. Superwinkel had een supergoede aanbieding ervan. Besteld en de volgende dag netjes verpakt in huis. Helemaal tevreden.

Marianne 07-11-2020

Bij toeval ben ik bij jullie terecht gekomen en ik heb mijn bestelling gedaan. Ik ben tevreden over het product en de snelle en verzorgde bezorging

Sander 05-11-2020

Mijn eerste koop bij Superwinkel. Aangetrokken door de scherpe prijzen en goede reviews op Fragrantica.nl. Goed assortiment met dagelijks tot wekelijks fluctuerende prijzen.

Op de website is een account zo aangemaakt en de gebruikelijke functionaliteiten zijn aanwezig. Er kan gratis betaalt worden met Ideal, CC, bankoverschrijving en tegen een forse betaling met PayPal.

De zoek- en bestelprocedure is eenvoudig en de gemelde bezorgdatum werd waargemaakt.

Ook heb ik vooraf de koop via e-mail contact gezocht met de klantenservice, binnen een uur had ik een antwoord terug. De chatfunctie op de website was offline toen ik het wilde gebruiken.

Mijn conclusie: Goede betrouwbare webshop met scherp geprijsde artikelen en ze maken de belofte waar dat het originele producten zijn en het product op de beloofde datum geleverd wordt.

Corine 04-11-2020

Supersnelle levering en keurig verpakt! De prijs is superscherp, ik ga hier zeker weer bestellen. Het is de originele geur.

marjon 03-11-2020

Duidelijke website met leuke aanbiedingen.
snel geleverd en goed verpakt.
goede aanbieding.

Bibi 03-11-2020

Goede ervaring met deze website. Goede prijzen, snel geleverd, achteraf betalen via Klarna. Een aanrader!

Eline Vrouenraets 03-11-2020

Enorm snelle en goede levering, en heel fijne prijzen voor de geweldige producten!

Albert 02-11-2020

Heel gemakkelijk om te bestellen en erg snel in huis maar vooral de lage prijs ten opzichte van bv icparis of andere parfumerieën en heel veel keus voor iedereen

noel deburchgraeve 02-11-2020

gratis levering, vandaag besteld morgen in huis en dan nog merkproducten aan lagere prijs .
wie deze winkel niet kiest verliest

Bert 02-11-2020

Site is gebruiks vriendelijk en de producten zijn goedkoop en ze zijn heel duidelijk over de levertijd echt een aanrader

Patricia 02-11-2020

De site is heel duidelijk, de producten zijn daardoor makkelijk te vinden, en bovenal een hele snelle levering.

Jill 01-11-2020

Hele snelle levering
‘s Avonds besteld, volgende dag in huis

Superprijs voor een groot formaat.
Wij zijn fan!
Dit was de eerste bestelling bij jullie, maar zeker niet de laatste!!

Superwinkel 28-10-2020

Dat het pakket niet bij de buren afgegeven wordt als je niet bent
Het wordt ook maar 1 keer aangeboden door DHL.

Moniek Kraan 28-10-2020

Erg duidelijk, snelle levering, netjes verpakt, op alle fronten maken ze waar wat ze beloven.

Sabrina De Roye 28-10-2020

Super service! Heel snelle levering en top kwaliteit. Ik ga zeker vaker bestellen bij superwinkel.nl. Een echte aanrader!

Ad 28-10-2020

Website, bestel- en betaalprocedure, verpakking en aflevering: alles prima!

B 27-10-2020

Product goedkoper dan ergens anders, snelle levering.
Volgende dag al in huis, en wat ik ook een pluspunt vond is dat je meteen zelf je bezorgmoment kunt kiezen.

Renckens Mireille 27-10-2020

Heb superwinkel pas ontdekt.
Bestellen was eenvoudig,en de levering van het produkt was snel en goed verpakt.
Een tevreden klant.
Dank U