Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

ND 26-12-2020

Snelle goede levering en een voordelige prijs.
Wat ze aangeven op de site komen ze ook na.

Davy A. 25-12-2020

Wat een service
In de avond besteld en dag erna in de vroege middag al geleverd en dat paar dagen voor kerst! TOP

els 24-12-2020

deze winkel doet zijn naam eer aan: het is echt een super winkel, snel geleverd en zorgvuldig verpakt!!

ROOS 24-12-2020

Superwinkel is zijn naam meer dan waard!
Goede prijs , fantastische service ( direct en correct )

E de roode 24-12-2020

Leuke luchtjes besteld voor een voordelige prijs.
Pakket was snel in huis en in tiptop staat.
En dat in deze corona-bestel-drukte.
Helemaal super!

Henk 24-12-2020

Alles netjes en snel geregeld
De spullen zijn netjes verpakt en snel geleverd
Via internet gevonden

rongro 23-12-2020

De prijsstelling was in orde en ook de overzichtelijkheid van de producten was erg goed. Het bestellen verliep makkelijk, de bezorging was perfect, gewoon supersnel

justin 23-12-2020

Ik heb de prijs vergeleken mat andere aanbieders en kwam tot de vasstelling dat hier de beste prijs aangeboden werd.Goede prijs en snelle,correcte levering. Top!!!

Ferry 22-12-2020

Koop hier vaker . Mooi assortiment ook in het duurdere segment. gunstig geprijsd en een snelle levering.

Jan 21-12-2020

Eigenlijk kwam ik bij deze shop bij toeval, ik vindt het erg jammer dat hij niet hoger in renking bij Google is van moet deze winkel top 1 staan. En de website is ook goed en duidelijk. Klantenservice is helemaal top

Wim 21-12-2020

Makkelijk te bestellen ook zonder een account aan te moeten maken. Betrouwbaar ivm mogelijkheid tot achteraf betalen. Snel geleverd.
Of het het juiste kado is weet ik nog niet want het ligt te wachten onder de kerstboom 😂
Netjes ingepakt ,wel tegen betaling maar dat lijkt me logisch .
Goede prijs!

Anja van schijndel 21-12-2020

Duidelijk op de site hoe je naar product zoekt.
Bij de artikelen duidelijk vermeld de prijs/inhoud.
En belangrijk , de prijzen voordeliger 😀

Tom 20-12-2020

De verzending was super snel en volgende dag in huis. De site was erg fijn om op te bestellen. De prijzen zijn erg leuk en de aanbiedingen ook. Zeker aan te bevelen als u wilt gaan voor de beste service.

RubberMax 20-12-2020

s- avonds rond 8 uur besteld, volgende dag binnen. das snel. Prima verpakt en juiste product

hans v K 20-12-2020

Prima lekker snel, goed gedaan, niks op aan te merken. Moet doos nog uitpakken maar dat komt goed is kerstcadeau

Marcia 19-12-2020

De prijzen zijn goedkoper bij jullie en een hele snelle correcte levering ! De dag erop had ik mijn pakje al .

Maud 19-12-2020

Geleverd zoals beschreven staat op de website zonder vertragingen vanwege de drukte bij de post

S. 17-12-2020

11/12 besteld en 12/12 in huis. Snelle levering en duidelijke emails. Duidelijke website.

Barrac 17-12-2020

Superwinkel. nl is een webshop die mooie aanbiedingen heeft, snel levert volgens hun toezeggingen en betrouwbaar is. Kortom een goede webshop!

Daniel 16-12-2020

Geurtje besteld, goede prijs vergeleken met andere consumenten, snel geleverd zoals vermeld word, een tevreden klant, zeker een aanrader om iets te bestellen

Thea 16-12-2020

Duidelijke site, scherpe prijzen en razendsnelle levering, zelfs in deze tijd!

jean-claude pauwels 16-12-2020

Scherpe prijzen op een aantal merken (niet allemaal, maar mooie selectie), degelijke verwerking van het order, snelle verzending en levering, meer dan correct afgehandeld.
Aanbevelingswaardig !

Petra 16-12-2020

Heet niet voor niets super winkel
Super makkelijk te bestellen
Super snelle levering
Super kortingen
Super tevreden

Marjan Jansma 15-12-2020

Ik had nog nooit gehoord van superwinkel.nl, dus vond ik het best spannend om voor ze te kiezen.
De zorgen waren onterecht.
Prijs kwaliteit van het product is prima.
En de levering zeer vlot!

Sandra 15-12-2020

Op de site alles goed overzichtelijk. Bestellen gaat makkelijk en fijn je achteraf kan betalen.
en me bestelling was heel snel binnen, dus ja gewoon TOP.