Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Vera 16-05-2022

Grote keuze aan parfums, professionele haarverzorgingsproducten. Zeer snelle en correcte levering.

Teleurstellende aanschaf 16-05-2022

Gekozen voor een aankoop bij Deloox vanwege een aanbieding. De levering was op zich prima, maar de spray droogshampoo had deuken (blijkbaar aantal keer gevallen?) en er zat een groot pools etiket opgeplakt met ingrediënten etc. En zowel mijn shampoo als spray van L'Oreál Professionnel hebben buitenlandse etiketten en de spray verpakking was vies.
Ik bestel hier niet meer.

Jeanneke 16-05-2022

Gioede site, overzichtelijk, genoeg filters. Scherpe prijzen. Bij vragen snelle en vriendelijke reactie (in mijn geval per mail).

Frieda 15-05-2022

Een heerlijk luchtje gekocht, wat echt stuk goedkoper was dan bij andere winkels in de aanbieding.
Zijn origineel. Super snelle levering ,echt een aanrader.
Ik ben er erg blij mee. top!

Lindsy.lin 14-05-2022

Snelle service! Je kan er heel veel op vinden. En ik heb nog nooit ergens anders de goedkopere shampoo gevonden dan hier. De nieuwe shampoo is ook heel goed.

Cor Gaarenstroom 11-05-2022

Duidelijke aanbiedingen, en snelle levering, het parfum wat ik voor moederdag had aangeschaft was een groot succes

Kristof 11-05-2022

Geweldige winkel, altijd een leuk cadeau om te krijgen of te geven of voor jezelf. Goede prijzen en goede kwaliteit. Levering is ook altijd mooi op tijd zoals afgesproken.

Caroline 11-05-2022

De producten zijn hier over het algemeen goedkoper.
Mijn parfum was ook goedkoper en werd meteen de andere dag geleverd.

Haben 10-05-2022

Ik ben heel blij over deze shop het is overzichtelijk en betaalbaar. Mijn bestelling kwam keurig op tijd en ik ben er super blij mee. Ik zal hier zeker vaker bestellen!! Daarnaast hebben ze een grote collectie verzorgingsproducten waardoor je van alles gelijk hier kan bestellen en niet bij andere shops hoeft te zoeken.

suus 09-05-2022

Nooit van deloox gehoord, maar ben tevreden met de aankoop van het product en de prijs is schappelijk dan als je id winkel koopt.

Frans Lauwaert 08-05-2022

Perfecte afhandeling zowel op termijn als levering.Proficiat doe zo verder.

Catharina de Graaf 07-05-2022

Door toeval heb ik uw winkel gevonden.
Snelle verzending, fijne prijs.
Blij dat ik MIJN geurtje bij jullie kan kopen.
Dank je wel .

Arwin 07-05-2022

site was makkelijk te gebruiken, bestelling werd optijd geleverd en het product was ook van goede kwaliteit.

Rana 05-05-2022

Fijne website, mijn favoriete luchtje vaak in de aanbieding. En snel geleverd.

S.Nasrallah 05-05-2022

Zeer slecht ervaring
Zeer ongeinteresserd met mee omgegaan na klacht ondanks dat ik meer dan 10 jaar klant ben bij jullie.

Wouthera 05-05-2022

Parfum besteld , veel keuze in geuren en inhoud.
Snel geleverd en keurig verpakt.
Voordelige parfums.
Had al goede ervaringen met de Superwinkel en denk niet dat mijn mening veranderd nu het Deloox is geworden.
Voor mij nog steeds een superwinkel.

Sanne 04-05-2022

Super snelle levering, volgende dag in huis! En een heerlijk luchtje voor een hele scherpe prijs, ik ga vaker bestellen bij Deloox.

JM van't Noordende 03-05-2022

De webshop is zeer goed, goed verzorgd en duidelijk voor alles. Waarom ik voor deze shop gekozen heb, is door dat een vriendin van mij zei, kijk is op die site, die hebben het vast ook wel. De levering was zeker goed, kijk een dag te laat moet je niet naar kijken, het is overal druk, dus niet moeilijk doen zeg ik.

Myra 02-05-2022

Ruime keuze in producten en omdat jullie de goedkoopste prijs hadden, voor jullie gekozen. Bestelling netjes en snel geleverd. Ik zal hier vaker gaan bestellen!

Loes 01-05-2022

correcte en vlotte levering ben er erg tevreden over en zal vast en zeker vaker bij jullie bestellen

Aerdemir75 27-04-2022

Super en een hele snelle levering zonder problemen, herhaling vatbaar.

Ga zo door.

Stef 27-04-2022

Snelle levering en sterke prijzen, en na een fout bij de betaling onmiddellijk recht gezet.

Yoko 26-04-2022

Zeer tevreden met de fondation niet meer te verkrijgen in de winkels ik gebruik deze al jaren, vlugge besteling top 👍

Gintarė 25-04-2022

I am very satisfied with this hair care store always nice service fast delivery and very quality tools. I am very glad to have discovered you, I will definitely buy again.

Corrie 25-04-2022

Snel en keurig bezorgd fijne winkel goede keuze van diversen luchtjes gewoon df beste deals