Conrad.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Conrad.be.

Conrad.be stelt zich voor

Conrad Electronic is Europa´s grootste webwinkel op het gebied van elektronica en techniek. Met een assortiment van honderdduizenden artikelen inspireert Conrad haar klanten al decennia lang. En danzij ons BeCommerce-label koopt u niet alleen gemakkelijk, maar ook veilig vanuit huis. Ontdek Conrad!

Deze score is berekend op basis van 854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Peter 16-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Bij Conrad bestel ik al jaren naar volle tevredenheid. De website is heel duidelijk, het bestelproces gemakkelijk en de levering mits op voorraad heel snel. De service is ook uitstekend

Hans 16-06-2018 Via de website gekocht

Exact zoals afgesproken

Prima product goede prijs.
Goede snelle levering.
Alleen magazijn in nederland zou nog sneller zijn.

Tomas 13-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goed.

Maximale betrouwbaarheid en snelheid. Duidelijke site met onvoorstelbaar veel producten, altijd een genot om doorheen te gaan. En nog redelijk geprijsd ook.

Sebastiaan 13-06-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment, snelle service.

Deze webshop krijgt van mij een positieve beoordeling.
De reden hiervoor is omdat ik vrijwel alles kan vinden hier wat betreft elektronica.
Heb hier al meerdere bestellingen gedaan, deze worden vervolgens ook direct verwerkt en ze houden je op de hoogte van het proces totdat de zending uit handen is gegeven aan het postbedrijf.
Tevens is de bestelling vaak eerder bezorgd dan de door hun verwachte leverdatum.

Coolsaet 12-06-2018 Via de website gekocht

Bij Conrad vindt je dingen die je elders moeilijk kan kopen

Ik heb altijd gekocht bij Conrad omwille van het assortiment en de vele digitaal voorgestelde keuzemogelijkheden!

Dirk Mahieu 12-06-2018 Via de website gekocht

Website met kinderziektes

Sinds de website vernieuwd is ondervond ik al verschillende hindernissen om een bestelling te plaatsen en te betalen: betaling via Sofort lukt bijvoorbeeld goed en dan kreeg ik een mail uit Denemarken (suffix .dk) waarin stond dat zou onderzocht worden op welke manier ik op voorhand kon betalen.
Nog een verlies op de vernieuwde site: de verlanglijstjes zijn gewoon verdwenen.

Peter 08-06-2018 Via de website gekocht

Altijd al tevreden geweest

Zeer complete site met alles te vinden wat electro spullen en gereedschap te maken heeft. Absoluut betrouwbaar. Mijn vaste site. Alles zeer goed verpakt.

Cor 08-06-2018 Via de website gekocht

Slechte WEB site

De site was in het verleden prima, kon alles vinden. Het maakte niet uit welk trefwoord je gebruikte.
Kort geleden werd de site opnieuw vernieuwd (niet verbeterd) maar er was nog wel mee te werken.
Nu kan ik bijna niets meer vinden op trefwoord. De zoek opdracht moet exact goed zijn of je gebruikt oude bestelnummers, die werken nog prima.
Sinds een jaar zijn de prijzen enorm verhoogt. Ook staat de functie excl. BTW standaard AAN. Dit werk enorm verwarrend. Hierdoor ben ik uit frustratie gaan zoeken naar een andere bedrijf. Als ik het daar kan kopen doe ik dat. Jammer maar Conrad heeft voor mij een hele slechte beurt gemaakt. Ook mijn vragen via info worden niet beantwoord echt jammer.

Als vaste klant heb ik een inlog waarmee ik voorgaande bestellingen kon vinden. Deze zijn noodzakelijk om eventueel garantie te claimen.

Marius Rodenburg 06-06-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Door het ruime assortiment en goede productomschrijvingen en daarbij behorende reviews krijg je vertrouwen in het product en de winkel. Jammer is dat de prijzen iets hoger liggen dan elders en ook de levertijd iets langer is dan bij de concurrenten.

MF 06-06-2018 Via de website gekocht

Conrad altijd goed!

De website is overzichtelijk. Conrad levert snel en handelt eventuele retouren snel en adequaat af. Dit geeft veel vertrouwen.

Riko 05-06-2018 Via de website gekocht

Service met een Hoofdletter

Bij Conrad kun je voor nagenoeg alles terecht. Uitgebreid aanbod en snelle levering. Keuze uit budget en topmerken.

Henk 05-06-2018 Via de website gekocht

Gaat.... geen oog voor klant

De bestelling zelf voldeed aan de verwachtingen. De manier van verzenden (en jullie dus) helemaal niet. De goederen hadden makkelijk in een verzendenveloppe gepast, welke voor hooguit Euro 1.66 verstuurd had kunnen worden. Nu is het onderdeel van 2 cm3 in een giga doos voor 5 euro verstuurd, terwijl het onderdeel zelf 2 kwartjes duurder was. Ik vind dit onnadenkend, bovenmate vervuilend, veel kostbaar en klantonvriendelijkheid!! Helaas kan ik hier geen foto’s plaatsen, dan zou de absurditeit van deze zending geheel duidelijk zijn. Een doos van 30*20*4 voor een onderdeel van 2*1*1!!!!

Henk

Officiele reactie van Conrad 06-06-2018

Bedankt voor uw review.

Uiteraard nemen wij dit mee ter verbetering.

Wendy 29-05-2018 Via de website gekocht

Hele goede en snelle service!

Een goede overzichtelijke site, en een goed aanbod. Snelle levering. Kortom, ik ben zeer tevreden met Conrad!

PeterWijnhoven 23-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering en als nodig goede garantie

Honderden onderdelen en apparatuur via een makkelijk te vinden lay-out van de website. De website is overzichtelijk en door middel van filters kun je het product gemakkelijk vinden.

Oortman 22-05-2018 Via de website gekocht

Volgens afspraak, prima

Prima en duidelijk goede prijs door aanbieding.
Je moet wel even verder kijken dan je neus lang is maar dan kun je ook voor een goede prijs een mooi product kopen.

André Houtman 19-05-2018 Via de website gekocht

Fijn zo'n website als Conrad.

Overal gezocht en niet gevonden , ga dan naar Conrad! Grote kans dat je vind wat je zoekt tegen een prettige prijs. Keurige levering volgens wat ze beloven. Een aanrader!

Willhelmus 18-05-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid gamma

Ik ben sinds een paar jaar bezig met allerlei kleine elektronica projecten. Bij Conrad vind ik steeds wat ik nodig heb. Vaak is de datasheet te downloaden vanaf de site. Enige minpuntje is eventueel de verzendkosten. Je moet al heel wat componenten bestellen alvorens deze wegvallen.

dores 18-05-2018 Via de website gekocht

zeer goede servis

goede servis propleem wordt opgelost ook met de garanzie binnen een korte tijd geen gedoe
alles wordt netjes geregeld

ria 18-05-2018 Via de website gekocht

Inmiddels diverse malen bij Conrad besteld. Telefonisch goed advies en snelle levering van de goederen. Ik vind de website overzichtelijk en handig zoeken

Peter 18-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik heb hier al regelmatig iets besteld.
Altijd de juiste behandeling en vlug in huis.
Ging het overal maar zo probleemloos.

Musti 13-05-2018 Via de website gekocht

Rotzooiiii eerste en laatste keer!!!

Ik heb een akg headset gekocht voor mijn note 8 maar heb troep ontvangen de microfoon van de headset bolt van geen kanten ik zou niemand aanraden om hier te kopen de producten die ze verkopzn zijn bulk producten die vanuit china komen en die van zeer slechte kwaliteit zijn

Hans 12-05-2018 Via de website gekocht

Altijd Actueel

Conrad is altijd actueel, altijd de nieuwste elektronica, en veel gegevens bij de artikelen.
De service is ook uitstekend.

Yéyé 12-05-2018 Via de website gekocht

Zelfs met verlofdagen ertussen correcte levering

Reeds 3x iets bestelt en steeds correcte levering. Laatste maal zelf een levering op 1 mei. Doen hun best om de lege ruimte met bio-afbreekbare mousse op te vullen.

Jan de man 11-05-2018 Via de website gekocht

Conrad kan de lijn niet volgen van andere webwinkels.

Vroeger was Conrad mijn webwinkel, maar tegenwoordig moet je voor grotere bedragen bestellen wil je geen verzendkosten behoeven te betalen. Wat ook vervelend is dat ze altijd een korting of gratis iets met het pakket meesturen, leuk voor de marketting maar niet voor de klant die net iets besteld en vervolgens weer iets moet bestellen binnen bepaalde tijd omdat anders korting verloopt. Jammer doe dit gelijk bij afronden van een bestelling. Probeer net als andere webwinkels de verzend prijs omlaag te brengen , is maar een tip.

Erna 11-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Zal hier vaker bestellingen plaatsen. Krijgt mijn aanbevelingen en de site is overzichtelijk.

L.P. de Vries 09-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Conrad is een bedrijf met uitzonderlijk grote keuze aan producten.
Van bijv. tuingereedschap tot hoogwaardige elektronische apparatuur, geschikt voor hobby maar ook voor de vakman.
Mocht er iets zijn wat niet aan de verwachting voldoet, is retourneren geen enkel probleem.

P.Louwes 09-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige veel keuze

veel keuze en dingen die je anders niet meer kan krijgen en de levering is uitstekend,
en snel en goed

Dani 08-05-2018 Via de website gekocht

Steeds weer paraat en klaar om te helpen

Ik koop al jaren via Conrad, en ben altijd zeer tevreden.
Als dat eens minder is (bvb een defect artikel) dan helpen zij met de glimlach, zorgen voor vervanging , retour of herstel van het item.
Gelukkig heb ik dit nog helemaal niet vaak nodig gehad. Ze leveren kwalitatief goede artikelen !

H.Hermans 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima service, voorbeeld voor anderen !

na 14 maanden apparaat kapot en zonder diskussie omgeruild voor een nieuwe, De Conrad garantie staat er goed voor. Aanrader, zeker gezien de hoeveelheid spullen die er gekocht kunnen worden, tegen goede prijzen.

Jean 04-05-2018 Via de website gekocht

Grote keus,snelle verzending,

Veel keus in artikelen die elders moeilijk te vinden zijn.
Redelijke prijs en snelle goedverpakte en veilige verzending

Eppo 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit

Prijs / Kwaliteit verhoudingen zijn prima,
Snelle aflevering
Goede service.
Kwaliteit van de geleverde goederen is goed

Weerstation 01-05-2018 Via de website gekocht

Fantastisch vlot ontvangen

Geweldig weerstation. Werkt prima. De handleiding was duidelijk en voorzichtig. Alles was goed en veilig verpakt. Wij zijn blij met het nieuwe weerstation

Pietprecies 30-04-2018 Via de website gekocht

Conrad Retour

Al jaren ben ik een tevreden klant bij Conrad, maar de laatste tijd is het aan het mislopen. Te beginnen met de vernieuwde website, hierop vind ik niets meer terug. Het is ook niet mijn gewoonte om items retour te sturen, maar op korte tijd en door omstandigheden van een weggevallen project heb ik 3 x een retour gestuurd voor een bedrag van méér dan 100€. Tot hiertoe heb ik van één enkel onderdeel een terugbetaling gehad. Ondanks mijn reclamatie via hun contact-pagina op hun website en een brief heb ik tot vandaag nog geen enkele reactie gehad.
Ik hoop nog dat het eens in orde komt en dat daar eens iemand wakker word.

Officiele reactie van Conrad 03-05-2018

Geachte heer,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
Wij betreuren de gang van zaken en kijken graag voor u na waar het mis loopt.
Zou u uw klantgegevens willen mailen naar webcare@conrad.nl zodat we hier in kunnen duiken?

Alvast bedankt,

René Govaerts 28-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service maar bestelling laat te wensen (PostNL)

Ge moet de bestelling niet aftekenen (!) (bij andere wel) Er komt bij mij een pakje voor een ander.

Henk. Buitendijk 28-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Prima adres voor alles op gebied van elektra en elektronica voor zowel hobby als professioneel gebruik. Zelf ben ik al jaren klant bij Conrad en heb tot op heden geen nadelen gehad.
retour sturen van artikelen en het terug storten van betalingen gaat snel en correct .
De prijzen zijn soms wat aan de hoge kant maar ze hebben verschrikkelijk veel producten.
Kortom , prima winkel.

A.W. Potappel 28-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Heel handig om vanuit de leunstoel te bestellen en dan prompt aan de voordeut afgeleverd te krijgen.

H. Jansen 28-04-2018 Via de website gekocht

nooit problemen

Ik vind de gebruikersvriendelijkheid van de nieuwe site er niet op vooruitgegaan.
Bestellen is veel omslachtiger geworden. Heb al verscheidene keren mijn heil moeten zoeken bij een concurrent.......

Fred 27-04-2018 Via de website gekocht

Goede sevice

Ik bestel hier vaker, omdat de artikelen van goede kwaliteit zijn en vrijwel altijd snel en correct geleverd worden.

Jacky De Paepe 27-04-2018 Via de website gekocht

service is totaal niet wat ik verwacht

Fout bij levering zorgt voor blijvende problemen. Eerst ontving ik levering van andere klant die dan werd opgehaald en ondanks verschillende mails, waar geen reactie op kwam, wacht ik nog steeds op mijn levering. Bestelling geplaatst op 23/03/18 en tot op heden 27/04/18 nog niets ontvangen!!

Floris 27-04-2018 Via de website gekocht

Hier vind ik wat ik zoek

Ik vind CONRAD superieur in onderdelen, keuze, prijs, ruilen, kortom teveel voordelen om op te noemen.

DvR 27-04-2018 Via de website gekocht

afmelden voor nieuwsbrieven

ik krijg ongevraagd sinds een maand de nieuwsbrieven. Afgemeld en dat is bevestigd door conrad
Maar de brieven blijven komen. mail naar klantenservice, ontvangsbevestiging maar geen reactie
wel weer een nieuwsbrief. nu conrad.nl bij mijn provider maar op de black list gezet

Officiele reactie van Conrad 03-05-2018

Bedankt voor uw review.

Wij betreuren de gang van zaken en ontvangen graag uw e-mailadres via webcare@conrad.nl zodat wij u handmatig uit kunnen schrijven.

JBro 25-04-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en goede service !

Ik heb nogal eens technische spullen nodig voor projekten zowel in huis als elders. De ene keer zijn het computer onderdelen en een volgende keer spullen voor een elektrische installtie.
Het fijne van deze webwinkel is het uitgebreide assortiment en de goede service. Je weet wanneer de spullen worden verstuurd en bovendien is alles uitstekend verpakt. En als je dokumentatie wilt hebben kun je dat ook op de website vinden. Nog nooit een teleurstyelling gehad !!

W.F. de Vries 23-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en tegenwoordig snelle levering!

Zeer groot assortiment, snelle levering en uitstekende service en zeer tevreden. Koop hier al vele jaren en ik hoop dit nog te blijven doen

Conrad 21-04-2018 Via de website gekocht

zeer,zeer snelle levering en super service

assortiment, puike voorraad, snelle levering en service. Ook retouren worden zeer snel en goed opgelost

goed 21-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van het product

Als ik iets zoek hebben jullie het.....
Persoonlijk zoek ik vaak naar elektra of audio, en dan kom ik altijd weer bij conrad.nl
Voor mij vertrouwd en weet dan zeker dat ik krijg wat ik heb besteld.

Rien 20-04-2018 Via de website gekocht

Voordelige prijs en snelle service

Conrad was de goedkoopste leverancier van een scheerkop voor mijn Braun scheerapparaat en rekende geen verzendkosten.

Bram 20-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede online shop

Bijzonder grote keuze en goede service en ookprima prijsstelling. Ik koop er al meer dan 20 kaar en nog nooit teleurgesteld.

haho 18-04-2018 Via de website gekocht

kan beter qua verzendkosten

Product afhandeling en levering is goed maar verzendkostenvrij vanaf €35 is aan de hoge kant.
Daarom koop ik niet veel meer bij Conrad sinds de verhoging van de limiet van €20 naar €35.

G.D. van Asten 17-04-2018 Via de website gekocht

Het is echt een geweldige service.
Heb een inbraak systeem gekocht.
Maar werkte niet goed.
Ben niet zo'n persoon die snel opgeeft.
Maar hier kwam ik niet meer uit.
Door middel van emails naar klanten service, is de oplossing door een medewerker van Conrad het probleem opgelost.
Eerst natuurlijk programma invoer gegevens op fouten samen gecontroleerd.
Toen gaf deze medewerker, mij het advies om de centrale terug te sturen, zodat ik een nieuwe zou krijgen.
Dan weten we dat de centrale goed is.
Het bleek dus een prom fout in het mainbord te zijn.
Geen moeilijk gedoe met klanten service.
Gewoon heel goed aangepakt
Dus nogmaals geweldige service.

John 15-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en leuke aanbiedingen

Goede website met regelmatig aanbiedingen. Communicatie goed en levering altijd probleemloos.
Wel rekening houden met een relatief lange levertijd.