Conrad.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Conrad.be.

Conrad.be stelt zich voor

Conrad Electronic is Europa´s grootste webwinkel op het gebied van elektronica en techniek. Met een assortiment van honderdduizenden artikelen inspireert Conrad haar klanten al decennia lang. En danzij ons BeCommerce-label koopt u niet alleen gemakkelijk, maar ook veilig vanuit huis. Ontdek Conrad!

Deze score is berekend op basis van 415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

Lignum 22-11-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd: correct de bestelling uitgevoerd.

Uitstekend assortiment. Zeer betrouwbare webshop. Prima service.
Het opnemen van de educatieve "klooikoffers" is een prima ontwikkeling.

s.zoutewelle 22-11-2017 Via de website gekocht

goede service

prijs kwaliteit verhouding is goed, snel en goede levering en een goede service.
is aan te bevelen bij andere

Anton Portegijs 22-11-2017 Via de website gekocht

Ik waardeer de service van Conrad als excelent

Al 10 tallen jaren koop ik mijn electronica onderdelen bij Conrad en ben daar zeer tevreden over. Redelijke snelle levering en een goede service

Van Gelder 22-11-2017 Via de website gekocht

Hoe leuk is dat, bestellen wat je beteld.

Voor mij persoonlijk is er zo veel te kijken en ook te vinden dat ik bijna niet naar een andere internet shop hoef te kijken. Site werkt altijd, snel en duidelijk, hoe leuk is dat.

F.R. 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen

Tot nog toe houden zij zich aan hun afspraken.
Vooral de snelheid van leveren en de procedure van retour sturen vind ik goed.

M. Kiers 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en communicatie via whats app is TOP!!!

Ondanks dat ik wist dat een van de artikelen wat ik besteld heb niet voorradig was. Is toch toch sneller geleverd dan gedacht. Ook de whats app service is TOP!!!! Berichtjes worden snel en duidelijk beantwoord door vriendelijk en deskundig personeel.

Henk Schmitjes. 21-11-2017 Via de website gekocht

Nette correcte afhandeling en bezorging , superservice.

Zeer betrouwbaar en nette afhandeling , snelheid van de bezorging duurt iets of wat langer omdat de producten vanuit zuid Duitsland geleverd worden maar is geen probleem , heb een garantiegeval gehad en is zeer netjes opgelost , kortom zeer aan te bevelen .

Jef 21-11-2017 Via de website gekocht

Mijn garantie probleem zonder commentaar opgelost

Draadloze bel werkte niet perfect.E-mail gestuurd met probleem.Code voor gratis terug zending ontvangen.Gratis terug gestuurd en na enkele dagen nieuwe bel in de bus !

Roger 21-11-2017 Via de website gekocht

Veel produkten en snelle levering

Groot produkten programma met goede produkt -en gebruiksbeschrijving, goede prijs en snelle levering

WOLF 21-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende koop

zeer vlugge levering ! kwaliteit voor een lage prijs ,en een uitgebreide keuze ! TOP zeker en vast een aanrader om uw producten on line te bestellen hier

Matora 21-11-2017 Via de website gekocht

Rreeds jaren tevreden!

grote keuze en vlotte service. De prijzen liggen tamelijk gunstig ten opzichte van de concurrentie en zeker als het promoties betreft.

A.J. van Londen 21-11-2017 Via de website gekocht

Conrad bevalt mij elke keer weer

Bij elke bestelling de laatste jaren, was ik aangenaam verrast. Alles vlot en goed verpakt uitgeleverd. Niet eenmaal wat te zeuren. Zeer tevreden.

Rrrrobert 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer matige service

Op zich had ik de acculader snel in huis. Ik had hem gekocht voor mijn personenauto omdat ik enige tijd weg zou gaan met de camper. Ik ging met een gerust hart weg toen ik zag dat de lader in orde was, Bij terugkomst na 7 weken bleek de lader kapot te zijn. De wegenwachter kon niet anders meer doen dan een nieuwe accu monteren twv € € 120,-
Ik heb het apparaat teruggestuurd naar Conrad met het verzoek het aankoopbedrag terug te storten omdat ik al een andere lader had gekocht. Conrad weigerde omdat de zichttermijn was overschreden. Ze stuurden wel een nieuwe lader, waar ik dus niets aan heb. Uiteraard hebben ze strikt genomen gelijk maar ik zou een klant voor zo'n belachelijk bedrag nooit schofferen. Conrad heeft daar geen enkel probleem mee.

Ad 19-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Al een paar keer spullen besteld en wordt altijd netjes en binnen de gestelde tijd geleverd. Laatste keer een soldeerstation besteld welke niet aan mijn verwachtingen voldeed (werd niet warm genoeg) Nadat ik dit had gemeld is dit zeer snel en netjes afgehandeld en kreeg ik zonder problemen mijn geld terug.

Joop 19-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb al vele jaren bestellingen geplaatst en nog nooit teleurgesteld geweest. De leveringen duren nooit lang.

gelen007 19-11-2017 Via de website gekocht

betaalbare Nostalgie, prima levering

Ik vind Conrad leuk en interessant om de audio/video en elektronica toestellen en/of onderdelen. En zo nu en dan een leuke aanbieding kan ik wel waarderen, alles is al duur genoeg.

Lauwrens 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Groot assortiment zowel in artikelen als in artikelgroepen. Kwaliteit van product en levering staat voorop. Doe er met plezier mijn inkopen.

M.Ahmedin 18-11-2017 Via de website gekocht

Quality of service

In de omgang met deze shop heb ik concurrerende prijzen gevonden van productkwaliteit, snelle levering en eerlijkheid in het algemeen handelen, waardoor ik me zeer tevreden voelde.

Eli 18-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb een beetje domme pech gehad met het aanschaffen van een nieuwe telefoon, de derde was pas goed en daar ben ik heel tevreden mee. de weg via de eerste twee naar het juiste toestel voor mij is uitstekend verlopen, niets dan lof voor de super service. Ik was al een tijdje klant en zal het zeker blijven.

Etienne 18-11-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, Geweldige service

Véél te verkrijgen in de winkel en goede opvolging van de bestelling. Aanbeveling voor iedereen.
O.K.

Sean 17-11-2017 Via de website gekocht

Nix op aan te merken!

Ik vind het een prima winkel, ik zocht via het internet een druppellader en heb de boel is zitten vergelijken en ik kwam toch uit bij Conrad en dit is voor mij een goede keuze geweest!

Kuipers 17-11-2017 Via de website gekocht

heel goede service

Goede website. Gemakkelijk zoeken en als je iets niet kunt vinden staat er een telf.nr waar je om hulp kunt vragen en zeer vriendelijk wordt geholpen.
Vlotte levering binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

Vincent Pothuizen (docent elektronica). 17-11-2017 Via de website gekocht

I LOVE CONRAD!!!

De website van Conrad biedt een ruim assortiment. De filters binnen dit assortiment, werken prima en erg gebruiksvriendelijk. De foto's bij de producten zijn van een voldoende resolutie, waardoor je een fatsoenlijk beeld krijgt van de producten. De prijzen zijn prima. Verder ben ik uitermate tevreden over het proces van de levering. Je krijgt netjes via email trace-informatie, waarmee je vrij precies een indicatie van levering hebt. Het is bij mij tot op heden, met meerdere (ware/grote) bestellingen fantastisch verlopen. Tevens complimenten aan de harde werkers van PostNL!!
U begrijpt, ik ben een uiterst tevreden (terugkomende!) klant.
Vincent Pothuizen.
Docent Elektronica & onderwijskundige.

Officiele reactie van Conrad 20-11-2017

Beste Vincent, bedankt voor deze mooie review :)

Heartburn 17-11-2017 Via de website gekocht

Incomplete levering

Tot nu toe altijd tevreden geweest. Nu niet. Ik bestelde verschillende batterijen op 29 oktober. Levering zou binnen 24 uur zijn. Een deel werd inderdaad snel geleverd maar nu , 17 november is de rest van de bestelling nog steeds niet afgeleverd. Hierover geen goede communicatie vooraf en ook niet later. Geen uitleg over de reden van de vertraging. Valt tegen.

Officiele reactie van Conrad 20-11-2017

Beste Heartburn, zo te lezen gaat er hier iets verkeerd. Onze excuses voor het wachten. Graag ontvangen we uw klantgegevens op webcare@conrad.nl zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is en we dit op kunnen lossen. Alvast bedankt!

Christiaan 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima levertijd en prijs, waardeloze levering en verpakking.

Producten zijn prima, levertijd en prijs ook maar de verpakking is echt absurd: Eén model-scheepsschroefje (diameter 2 centimeter) in een doos van 5 x 25 x 35 cm! geheel gevuld met piepschuim. Wel honderd keer zo veel verpakkingsmateriaal als het product zelf en ook nog eens volstrekt onnodig, want zo breekbaar is een kunststof schroefje van 2 cm nou ook weer niet... Gewoon een simpele kartonnen enveloppe is voor Conrad blijkbaar te lastig?

Officiele reactie van Conrad 20-11-2017

Beste Christiaan, enveloppen passen niet in ons geautomatiseerde magazijn. We hebben dozen in allerlei soorten in maten maar bij hele kleine producten lijkt onze kleinste doos nog bizar groot. Het voordeel is wel dat pakketpost traceerbaar is. Bedankt voor uw feedback.

Vriendelijke groeten,

Andrea
Conrad Webcare

M.Halilovic 17-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Gebruik vriendelijk website en bestelling levert naar de wenst.
Elke twede bestelling krijg je wat als cadeau of korting.....

jp59 17-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en met een goede service

Conrad doet wat het belooft. Mocht er iets niet goed zijn of moet het product retour dan weet je dat Conrad dat goed en betrouwbaar oplost. Internetfraude wordt almaar erger, dus een betrouwbaar label is voor een klant goud waard!

Rocco 17-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut voor herhaling vatbaar

Alles gaat heel simpel.
Van bestellen tot betalen heel eenvoudig.
Levertijd: zeer snel
Ik ben prima tevreden over alles.

Heel tevreden 16-11-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Hoewel ik regelmatig elektronische componenten bestel maar ook ander materiaal kan ik niet anders dan lof uitspreken voor CONRAD. Alles verloopt naar behoren qua bestelling , verzending ook de afrekening is betrouwbaar en correct. Ik lees voor een bestelling altijd de reviews van andere klanten ,soms pro soms contra , maar beslis dan zelf . Nog geen enkele miskoop gedaan ,vandaar dat ik CONRAD aanbeveel aan de kenners.

Henk wenning 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf goederen die je besteld op tijd

In het begin de site wel lastig maar als je even belt wordt je prima geholpen maar als je bestelling heb gedaan is het goed

Elektronicus 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed spul

Zoals gewoonlijk snel en accuraat bediend en bezorgd. Ook de betaling is gemakkelijk uit te3 voeren zonder moeilijke tussenkomsten van derden, alleen je eigen bank doet mee.

Fred 15-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Veel artiekel komen uit Duitsland, daarom is het niet: voor 23:00 besteld is morgen in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de afleverng. Kortom: gewoon goed!!

Johanna 15-11-2017 Via de website gekocht

goede betrouwbare winkel

Ik ben al een tijd klant van Conrad en heb nog nooit problemen gehad.
Ze zijn altijd bereikbaar, hebben goede kwaliteit spullen, garantie, en een groot assortiment.

Vanparijs Henri 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Bij gebruikmaking van de garantie heeft Conrad de zaak heel correct afgehandeld.
Zowel via mail als m.b.v. de chat was er een zeer bevredigend contact.
Ook de her-levering(en) liepen zoals verwacht.
Deze manier van handelen kan als voorbeeld dienen.

P. Decock 15-11-2017 Via de website gekocht

Veelzijdig en goedkoop

Veelzijdig en goedkoop, overzichtelijke Wat betreft elektronica onderdelen en meer bepaald geïntegreerde schakelingen is het aanbod beperkt.

Flip 15-11-2017 Via de website gekocht

Big assotement with a top service

Conrad has a very big variaty of stuffand gives a top service. They are my first place to check if I am looking for something. The shipping is very fast and always perfect, good packaging and friendly shipper helps of course also. I give them a 10.

c 15-11-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze.

De omschrijving van het artikel is niet altijd duidelijk. Ik moet het hebben van de reviews, anders weet je niet wat je koopt.

janth 15-11-2017 Via de website gekocht

groot assortiment, snelle levering

Enorme keuze tussen goedkopere en kwalitatief betere producten. Levering gaat snel en producten zijn goed verpakt. Niet altijd de goedkoopste (+10%) wel een zeer betrouwbare webshop.

Jessi 14-11-2017 Via de website gekocht

Winkel voor goede kwaliteit

Conrad is een fijne winkel waar je verzekerd bent van kwaliteit.
Het enige nadeel is als er staat dat iets op voorraad is,dan is dat in Duitsland en duurt de verzending dus meer dan 1 dag

Harry Zehenpfenning 14-11-2017 Via de website gekocht

Levering bijna perfect, service is beduidend minder

Ik heb 2 USB sticks 128GB besteld, maar bij de 1ste levering miste ik 1 stick. Die werd nabesteld. Helaas nadat ik beide sticks met een aantal filmpjes heb ge upload via mijn computer, kon ik ze niet afspelen op mijn tv. Ik heb dit via de mail gemeld. Daarna heb ik niets meer van Conrad gehoord. Levering prima, service een dikke onvoldoende

Officiele reactie van Conrad 16-11-2017

Beste Harry, het is altijd vervelend als een product niet naar behoren werkt. Graag ontvangen wij uw klantgegevens op webcare@conrad.nl zodat we het op kunnen lossen.

JanR 14-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig beste assortiment

Heb nog zelden meegemaakt dat ik iets niet kon vinden bij Conrad. Versturing vanuit Duitsland gaat snel maar er gaat wel iets meer tijd over.

Herman 14-11-2017 Via de website gekocht

Degelijke spullen goede service

Conrad levert degelijke artikelen in een heel ruim asortiment
En ook over retourneren doen ze niet moeilijk

Rob Zwart 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Ik heb voor de shop gekozen door een aanbiedingen van LED-lampen en een set van 25 HSS-boortjes in de elektronische nieuwsbrief van Conrad. Op de website was de keuze voor de set boortjes makkelijk te maken. Het kiezen van het juiste type LED-lamp was lastiger omdat na een eerste schifting de diverse gewenste eigenschappen zoal lichtkleur, lichtstroom, levensduur, afmetingen afzonderlijk per lamp moeten worden bekeken.
De direct leverbare producten werden correct en snel geleverd met de mededeling dat de niet direct leverbare producten na ca. een week zouden worden nageleverd. Ook dat is correct en snel gebeurd.
Over de geleverde producten kan ik nog geen mening geven: ik ben nog niet aan gebruik toegekomen.

Peter 12-11-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Verschillende zaken gekocht, waaronder een dimmer. Die is overigens moeilijk te krijgen bij de doe het zelf zaken en is daar vaak duurder. Verder één artikel later gekregen, maar dat was goed aangegeven en zonder verzendkosten.

ErikJonker1944 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Koop al ongeveer 30 jaar bij Conrad en heb nooit problemen ondervonden.
(Zowel ANALOOG in de Rotterdamse winkel , als DIGITAAL via de Website)
Bedankt daarvoor!

Joost 10-11-2017 Via de website gekocht

Een on-line shop zoals het hoort te zijn!

Ik heb reeds een aantal keren besteld bij Conrad en heb hierbij nog nooit enig probleem ondervonden. Naast een zeer uitgebreid aanbod is de kwaliteit mij altijd zeer goed bevallen. Bestel gemak en prima service is wat je krijgt bij Conrad. Na het plaatsen van een bestelling wordt je op de hoogte gehouden van het verloop van uw bestelling. Conrad draagt klantvriendelijkheid en prima service hoog in het vaandel.

Peter 10-11-2017 Via de website gekocht

Heel betrouwbaar en correcte afhandeling.

Alles heeft zijn prijs. Conrad levert eerlijk en oprecht wat ze beloven. Een uitstekende organisatie en bovenal betrouwbaar en dat is heel wat waard!

Edith - Resie 10-11-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Conrad is een fijne zaak die veel meer heeft dan je verwacht en alles is altijd goed bezorgd. Ik weet dus niet hoe het is als je iets wilt ruilen. De website vind ik wat minder, ik moet elke keer weer zoeken waar ik een bepaald artikel kan vinden.

cellie 08-11-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Genoeg keuze in batterijladers. Snelle en accurate levering.
Goede uitleg over technische specificaties op de website.

Gerard 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Het werkt tegenwoordig allemaal goed en de service is ook prima. De zoekfunctie zou nog beter kunnen, kijk eens bij Farnell, dat werkt toch makkelijker en sneller als je meerdere criteria wilt gebruiken bij het selecteren van iets.