Bloeddrukmeter.shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeter.shop.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Guy 09-02-2021

Zeer duidelijke website, de levertijd is optimaal, de gevraagde prijs voor het product + verzending is voordeliger dan bij de IHealth Frankrijk. Al mijn verwachtingen werden vervuld de zeker aan te raden bij vrienden kennissen.

van ooteghem johny 28-11-2020

ola, wij bestelden op 21 nov het toestel pulse intense pain , we stelden vast dat het voor mijn echtgenote het beste is onder alle toestellen die wij al uitgetest hebben voor haar reuma
de pats plaatsen waar de pijn uitstraalt en het verzacht enorm de pijn ,en maakt het aangenamer om de dag mee door te komen.
wij hadden graag een tweede toestel besteld maar waren verwonderd over de nieuwe prijs
van 63,95 naar 100,80 is er een beetje over, kunnen wij nog zo een toestel bestellen aan de eerste prijs en extra pats!!!! ik kijk uit naar julie antwoord

Riek 24-11-2020

Ik koos voor het bestellen via bloeddrukmeter.shop omdat de web site duidelijk was en de prijs gunstig.
De bestelling was op afgesproken dag binnen, keurig verpakt.
Ik schrok van de complexiteit toen ik het ingesloten boekje ging lezen en heb telefonisch contact met u opgenomen om de mogelijkheid van ruilen voor een eenvoudiger apparaat te bespreken.
Ik kreeg snel iemand aan de lijn die ruim de tijd heeft genomen en op zeer heldere wijze uitleg heeft gegeven over het apparaat. En de mogelijkheid aanbood zelfs te kunnen ruilen als ik het apparaat een paar keer gebruikt zou hebben en het nog te complex te vinden. En de mogelijkheid voor telefonische hulp bij problemen. Al met al was dat zo’n geruststelling dat ingetrokken apparaat nu naar tevredenheid gebruik. Dus: een zeer tevreden klant.

Menno 09-11-2020

Telefonisch goede gesprekken en behulpzaam bij keuze van de Omron3 Comfort bloeddrukmeter.
Snelle en goede ontvangst..

Ron de Kleijn 04-11-2020

Snelle en korrekte levering product voldoed voor 100% je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. De website werkt prettig.

Terpstra 02-11-2020

Snelle survius heel erg goed prima geregeld vlugge regeling goed verzorgd zal het zeker aanraden om bij Jullie te kopen

Leon 28-10-2020

Goede webshop met veel uitleg. Makkelijke bestelproces en snelle bezorging.

Peter 10-10-2020

Zeer vriendelijke klantenservice en een zeer duidelijke uitleg en advies met zeer veel kennis van hun aanbod

JOanne 08-10-2020

Deze shop is duidelijk, geeft de nodige infomatie van het product .Mocht je er dan nog niet helemaal goed uit komen.
Dan kan je bellen, en word je zo verder geholpen. Dat werkte voor mij erg goed, om een nog betere keuze te kunnen maken. Word goed duidelijk uit gelegd. En ze nemen echt de tijd voor je. Capo!

GJR 26-09-2020

Makkelijk en snel bestellen van vele producten waarmee jij je eigen gezondheid kunt monitoren.
Snel geleverd.

S. Lin 17-09-2020

Eenvoudig de bestelling kunnen plaatsen en snel geleverd op de zaterdag! Prima geregeld!

Arie 16-09-2020

Ik had een specifieke vraag en de medewerker van de Bloeddrukmetershop heeft mij goed en deskundig geholpen. Hij heeft mij ook geen overbodige oplader proberen te verkopen, dus hij was ook eerlijk !

WvM 15-09-2020

Een hele fijne shop met een heldere site. Een keuze maken voor een geschikte bloeddrukmeter is bij deze site wel heel eenvoudig gemaakt.
De levering is snel en prima verpakt. De prijzen zijn zeer redelijk.
Voor mij was de handleiding te summier, maar even bellen en ik werd fantastisch geholpen door een alleraardigste medewerker en binnen de kortste tijd was alles me duidelijk. Het gekochte apparaat werkt prima en ik ben dus zeer tevreden.
Waar vind je zulke nazorg nog?

Anne 13-09-2020

Hele duidelijke communicatie en snelle verzending. Goed product! Hartstikke blij mee, vooral de meegeleverde batterijen!

A.E. de Lange-Wagner 13-09-2020

Op internet kwam ik de site van de bloeddrukmetershop tegen. Het zag er heel betrouwbaar uit en besloot ik bij u de meter te bestellen. Alles werd goed ingepakt en snel bezorgd op mijn adres.

Hans L. 18-08-2019

Zeer goed geholpen in de keuze voor een bloeddrukmeter. Persoonlijk advies gekregen welke voor mij geschikt was.

J. Boer 29-06-2019

Uitstekend geholpen door dit bedrijf. Was op zoek naar een goede bloeddrukmeter op verzoek van huisarts. Telefonisch hebben zij mij deskundig van advies voorzien. Bestelling was 1 dag later binnen door vertraging bij PostNL. Dat hadden zij mij telefonisch al verteld.

Philip 26-06-2019

De webshop heeft een prima product geleverd binnen 1 dag. Het Thuiswinkel waarborg gaf extra zekerheid gezien het toch wel forse bedrag.

Tess 10-06-2019

Prima webwinkel. De informatie was duidelijk en helder. Hierdoor heb ik een goede keuze kunnen maken. Levering was wel 1 dag later dan gepland. Levering had vertraging bij PostNL. Doordat ik niet thuis was nog een dag later pas binnen.

Jennifer 22-01-2019

Goede shop. Bestellen ging eenvoudig en product was de volgende dag geleverd.

Gerrit 27-09-2018

Omron M6 gekocht - goed en snel geleverd

Goede bloeddrukmeter tegen een prima, goedkope, prijs. Besteld op maandag en volgende dag in huis. Uitstekend verpakt.

Officiële reactie van Bloeddrukmeter.shop 11-10-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten als klant.

Marjo Spruit 20-09-2018

Prima bloeddrukmeter

Laagste prijs voor de bloeddrukmeter. Bevalt prima. Levering was de volgende dag door Postnl. Goed en stevig verpakt.

Officiële reactie van Bloeddrukmeter.shop 11-10-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Hopelijk bevalt de bloeddrukmeter u goed. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten.

A. Rost 16-07-2018

Goede bloeddrukmeter en snel geleverd.

Was qua prijs het voordeligst. Daarnaast was de beschikbare informatie op de website zeer duidelijk. Was toen eenvoudig een goede keuze te maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van Bloeddrukmeter.shop 11-10-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw begroeten.