Bloeddrukmeter.shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeter.shop.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Tony 16-02-2024

Snelle levering en een klein probleempje meteen goed en diirect opgelost door de klantenservice.

Nico 09-05-2023

Zeer snel geleverd, een uitstekende bloeddrukmeter, aanbevolen door de Hartstichting en niet duur! Gebruik hem wekelijks en voldoet aan al mijn verwachtingen nadat ik mijn oude polsdrukbandje met een sierlijke boog in de afvalbak heb gegooid. Een wereld van verschil waar ik erg blij mee ben.

Frits 09-05-2023

Door de correcte verwerking en daarna door een fout van mijn kant een snelle (telefonische) aanpassing in de verzendgegevens van de bestelling blijkt dat klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staat bij de Bloeddrukmeter.shop.

van Lierop 15-12-2022

Het product was snel en goed geleverd. Ook de combinatie van reviews door de consumentenbond en de hartstichting vond ik fijn.

Rudolf 12-11-2022

Besteld en geleverd volgens bestelling en de werking is als beschreven. Manchet omdoen met één hand is eenvoudig

Dorine 12-11-2022

voor werk en privé heb ik een omron bloeddrukmeter gekocht. Omron is een betrouwbaar merk. Bij bloeddrukmetershop gekocht om bij een kleiner bedrijf te kopen. Prima snelle levering, binnen een paar dagen.

Cor 21-02-2022

Goede en toegankelijke website met duidelijk informatie. Prima product, dat voldoet aan alle verwachtingen.

Guus 22-12-2021

Zeer groot aanbod, maar door duidelijke omschrijving van de functionaliteit kon ik goed kiezen.

Annabel 24-10-2021

Heel makkelijk en snel kunnen bestellen. Snelle levering en fijne deal. Goed apparaat tegen zeer scherpe prijs. 100% tevreden. Top 😉👍

lex 21-10-2021

eerste bestelling.voldoet prima en is eenvoudig te gebruiken. Bezorging prima.

JSo 19-10-2021

Na vakkundig advies heb ik het betreffende apparaat ook bij bloeddrukmeter.shop besteld - ondanks voordeligere alternatieven elders.
Het apparaat doet precies wat de bedoeling was.

Chiqut & Loek 23-05-2021

Wat wil de klant van een goede web shop? Die moet makkelijk bereikbaar, overzichtelijk en in vergelijking met z'n concurrenten - niet duur zijn -- en binnen een of twee dagen een artikel van heel goede kwaliteit kunnen leveren.
Aan die wensen, dames & heren van de Bloeddrukmetershop, voldoen jullie. Méër heb ik niet te wensen.

C Pierik 04-05-2021

Super geholpen, omdat het pakket retour is gestuurd door Post-NL omdat de postcode niet klopte, hebben ze na een telefoontje van mij direct een nieuw pakketje verstuurd zodat ik het de volgende dag in huis had. Het was mijn fout en toch hebben ze mij zonder problemen geholpen door het nogmaals gratis te versturen.

Marloes 03-05-2021

Snel en makkelijk besteld en snel afgeleverd. Gelukkig was het goed verpakt want de vervoerder gooide de doos zo uit de bus voor mijn neus! Dus verpakking was prima, misschien overwegen een andere vervoerder te nemen. Makkelijk in gebruik.

vesting 28-04-2021

Via de site van de hartstichting in kontakt gekomen met de bloedrukmetershop. Zeer heldere, overzichtelijke en verantwoorde weergave van de mogelijkheden tot aanschaf van een bloeddrukmeter. De totale afhandeling van mijn keuze was zeer goed. Echt een aanrader voor wie een bloeddrukmeter wil aanschaffen.

Hans Vermeulen 11-04-2021

Het assortiment van Bloeddrukmeter is groot.
Snelle levering tegen een goede prijs.
Het is een goed product.

RenJ 03-04-2021

ruim assortiment. snelle afwikkeling. omschrijving ,,hoe het apparaat in te stellen en gebruiken" te summier.

Peter 30-03-2021

Snelle levering, het was de beste prijs op internet en het is een uitstekend apparaat

Pim 22-03-2021

Via Google en kieskeurig bloeddrukmetershop uitgezocht.Bleek een prima keuze.Bestelling van de Omron M6 comfort bloeddrukmeter binnen 1 dag ontvangen in deugdelijke verpakking.
Omschrijving op de site is conform wat er geleverd wordt.Heb nu dagelijks sinds 27 februari'20
mijn bloeddruk 2x p.dag gemeten.Gaat prima met de speciale altijd goed passende manchet.
Ik beveel dit produkt en de winkel van harte aan!
Pim

Lambert 21-03-2021

Naar dat ik iets besteld had bij U site is alles goed en netjes afgewerkt. Ik was daar zeer blij mee en zal in het vervolg weer gebruik maken van U diensten. Nogmaals bedankt.
Groetjes van .......

bloeddrukmeter AND 20-03-2021

duidelijke shop. ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een goed gekeurde meter wou hebben

Braem l 20-03-2021

Goed apparaat,, goede prijs, snel geleverd volgens afspraak,,, dus top en zeker omdat we met een levensreddend product bezig zijn

Ante 10-02-2021

Compliment voor de klantvriendelijkheid, luistervaardigheid en het persoonsgerichte advies van de medewerker. Het bestelde product werd goed verpakt en snel geleverd.
Bij vragen is de zaak telefonisch direct bereikbaar.

Eric 09-02-2021

Bloeddrukmeter shop was de enige webwinkel die het toestel dat ik wou nog in voorraad had. Zaterdag besteld en op dinsdag al geleverd, en dit in de drukke Covid-19 online shopping periode.

Guy 09-02-2021

Zeer duidelijke website, de levertijd is optimaal, de gevraagde prijs voor het product + verzending is voordeliger dan bij de IHealth Frankrijk. Al mijn verwachtingen werden vervuld de zeker aan te raden bij vrienden kennissen.