Capcom Okami

THQ The Last Airbender

Warner Bros. Interactive Max en de Maximonsters

• Releasedatum 29-01-2010
Warner Bros. Interactive Max en de Maximonsters

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

gwennus 18-05-2009 Product kwartaal in bezit

Ik heb Okami recentelijk voor de eerste keer uitgespeeld. Als RPG/Adventure speler vond ik het een heel erg leuk spel. Je betn er echt wel 60 uur mee zoet en dan geeft het de optie om met alles wat je aan het einde had nogmaals een rondje te spelen. Dus veel tijd om dan alles bij elkaar te gaan sprokkelen aan wapens en extratjes.

Okami blijft boeien, maar zeker in het begin kun je behoorlijk gefrustreerd raken over het uitvoeren van de juiste kwasttechnieken. Door een beweging met de pointer van je wii over het scherm te maken maak je namelijk een bepaalde brushtechniek. Vooral de SLASH is heel lastig omdat dit echt in een strakke lijn moet. Ook maak je regelmatig een zon, terwijl je gewoon een boom wilde laten bloeien.

na een uurtje of 20 in het spel zal je merken dat je hier nauwelijks meer last van hebt, maar dat kan wel in het begin frusteren. De puzzels zijn interessant maar voor doorgewinterde spelers herkenbaar en daardoor makkelijk.

Het verhaal is heel erg goed en ook de humor is erg leuk.

Zeker een aanrader voor fans van japanse kunst. want de hele omgeving is zeer mooi vormgegeven in deze stijl.

Al met al vond ik het een leuk spel.