Philips HF3531/01

Opties
snooze-functie, dual-alarm
Snooze functie
Aantal keren alarm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3531/01 op Kieskeurig.be.

ivdh 01-03-2020

Mooi warm licht en prettige geluiden

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Zeer prettig warm licht (van rood naar zacht geel), en een makkelijk bedienbare zachtrode nachtlamp (tikje op de bovenkant).
7 geluiden om uit te kiezen bij het wakker worden die meer als muziek klinken dan als repeterend wekkergeluid en dus fijn zijn om naar te luisteren.
Helaas maar 3 geluiden om bij in slaap te vallen, en dan ook nog alleen maar watergeluiden (waar een kind al gauw van moet plassen...). Dit staat nergens vermeld...
En het apparaat is erg groot.

De Boer 21-10-2019

Fantastische wekker

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Ik ben erg tevreden over deze wekker. Je wordt heel ontspannen wakker en kunt zelf instellen hoe fel het licht wordt, welke muziek je wilt en hoelang de zonsopgang duurt. Eventueel kun je ook nog in slaap vallen met muziek en een zonsondergang maar dit heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Duncan 08-10-2019

Verademing in de winter

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Erg blij met mijn tweede Philips wekkerlamp. De eerste kocht ik acht jaar terug maar was aan vervanging toe. Ik heb last van winterdepressie en vind het moeilijk om wakker te worden als het pikdonker is. De wekkerlamp helpt hier goed bij. Hij is mooi vormgegeven en kan weer jaren mee. Ideaal voor tijdens de donkere maanden.

maxou 08-08-2019

Un bon produit au top design

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Un très beau réveil, multi-fonctions, très performant au design exceptionnel. Le passage du lever du soleil à la pleine lumière se fait tout en douceur. Les sons naturels ou la radio permettent à chacun de trouver son mode de réveil approprié.
De plus, d'un simple tapotement, la veilleuse s'éclaire d'un rouge-orange qui n'éblouit pas et qui permet de se lever la nuit sans devoir allumer la lampe.
Un produit avec un très bon rapport-qualité-prix pour ma part. J'en suis très enchantée. C'est le deuxième que j'achète.

giuseppe 14-07-2019

bediening laat te wensen over

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Mooi apparaat maar als alarm afgaat kan het niet worden uitgezet met één druk op de knop.
Hiervoor moeten minimaal twee knoppen worden ingedrukt: 1 voor het geluid en 1 voor het licht.
Bovendien zijn knoppen niet goed te vinden als je niet bovenop kijkt. Je drukt snel de verkeerde in.
Met mijn oude HF3461 kon dit wel.

SLRW 13-06-2019

ene keer wel en de andere keer geen geluid bij wekken

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Niet zoals verwacht, ik stel hem op dezelfde wijze in, maar apparaat geeft regelmatig geen geluid bij wekken terwijl ik dat wel heb ingesteld, vreemd

Yvette80 19-02-2019

Dit had ik veel eerder moeten kopen!

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Mooi design, even uitvogelen hoe de bediening en instellingen werken, maar dan ook een topproduct. Ik kon altijd moeilijk opstaan, dat is nu voorbij. Ik word nu uitgeruster en vrolijker wakker. Zeker een aanrader!

Yvel 14-11-2018

aangenaam ontwaken

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Mooi compact design. Manier van instellen (zonder bijgeleverde manual te lezen) is even uitproberen maar na een paar keer uitproberen en heen en weer klikken gaat t heel gevoelsmatig. Voor de digibeten onder ons misschien wat meer werk. Vogeltjes geluid is erg fijn maar speakers van slechte kwaliteit: hoor gekraak bij hoge tjilp geluidjes.
Je ontwaakt echt heel langzaam en daarom volgens mij ook eerder 'helemaal' wakker: heb nog geen snooze gebruikt. Ja 1x keer maar dat was om te testen of het licht dan ook weer uit ging. Niet dus.
Ben er erg blij mee!

JeSp 26-05-2018

Mooi en effectief maar bediening kan beter

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Mooi en compact design. Met “zonsopgang” wakker worden is erg prettig. Instellingen (met name alarm) is lastig.
Voldoet ruim aan de wens.

trentwatcher48 10-03-2018

Schitterend disign, waardeloos gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Als industrieel ontwerper wordt ik blij van dit fraaie product.
In die hoedanigheid weet ik ook dat het ontwerp nimmer mag prevaleren boven functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
De bedieningstoetsen zitten verborgen achter het fraaie front waardoor de bediening van het toch al nodeloos ingewikkelde menu irritant is.
In de praktijk kom onbedoelde aanraking der toetsen maar al te vaak voor, waardoor op ongelegen momenten "rustgevend" licht en dito "gezellig" vogel gesnater ons doorgaans goede humeur ernstig bedreigt.

Nu de tuning van de radio ook nog capriolen vertoont weet ik het zeker: Ik betreur de aankoop van dit bepaald niet goedkope apparaat ten zeerste.

Een "afrader" dus..

Paul van Adam 03-03-2018

Alleen deze van Philips heeft ook inslaap geluiden!!!

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Mooi apparaat van goede kwaliteit. En jawel deze versie heeft ook inslaapgeluid met zee, regen of FM waar de HF3521 alleen inslaap licht heeft. Dus tevreden met deze ook al is hij weer een stukje duurder. Nu ook al een kleine 2 weken wakker mee geworden en moet zeggen, helpt echt, heel relaxed wakker worden. Al moet je in begin wel even zoeken naar de beste instellingen voor jou. Verschilt per persoon aldus Philips. Conclusie: Kan dit apparaat van harte aanbevelen.
Zoveel beter dan de goedkope serie van Philips. Dat is goedkoop spul, Philips onwaardig.

Pluspunten

• Helder display (regelbaar)
  • vele gebruiksmogelijkheden
  • Goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk
  • Wel yoga wek geluiden (niet bij inslapen)

Minpunten

• Ietwat ingewikkeld menu
  • Helaas geen yoga inslaapgeluiden.

FRENCHKRISS 29-12-2017

Compliqué à éteindre

Bonjour,
Il n'est expliqué nul part comment éteindre le réveil lorsque celui ci s'est déclenché en mode crépusculaire et sonnerie.
Sur notre ancien réveil Phillips également lumineux, en appuyant sur un seul bouton (très large sur le dessus du réveil et oui le matin on se lève dans le brouillard sans lunette !!) on éteignais à la fois la sonnerie et la lumière, sur le modèle HF3532/01 .... je ne sais pas comment faire, les boutons sont minuscules et j’appuie sur tous les boutons, je dérègle tout pour l'éteindre ...
Une catastrophe

Hans83 20-12-2017
  • Product gekregen

Top lamp

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Deze lamp staat nu 1 maand op de slaapkamer. Ik blijf het steeds maar weer zeggen, maar hij doet echt wat het zegt! In de ochtend worden we veel rustiger wakker dan voorheen. De lamp gaat steeds feller schijnen en dit zorgt ervoor dat je op een natuurlijke manier wakker wordt. Pluspunt is de USB uitgang om je gsm op te laden. De nachtlamp is het grootste pluspunt, geeft een rustig warm ligt waardoor niet iedereen en dus ook jijzelf wakker wordt. Radio is zeker ook een pluspunt bij het aankleden!

Pluspunten

• Nachtlamp
  • Rustig wakker worden
  • USB uitgang
  • Fm radio

Minpunten

• Bediening

Hansdk 20-12-2017

Zeer goed product

Geschreven voor: Philips HF3531/01

De wake up light is een verademing voor mij en mijn vrouw! Ondanks dat we korte nachten hebben worden we op een rustige manier wakker sochtends. Er zitten veel functies op de wake up light, zoals de wekker, fm radio, nacht lampje en een grotere en fellere lamp. Vooral het nachtlampje is heel handig en zorgt er niet gelijk voor dat heel het huis wakker is. Het gebruiksgemak is zeer goed! Ik moet zelf zeggen dat ik de nieuwste versie van de wake up light wat moderner en mooier vind. Al met al een heel goed product, wat absoluut doet wat het beloofd! Wij kunnen niet meer zonder!!

Rocfal 19-12-2017

ontspannen in slaap en fris weer wakker

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Nu ik het product een aantal weken in gebruik heb, ben ik er erg tevreden over.
Bij het uitpakken merk je al gelijk dat het een degelijk product is waarbij vooral opvalt hoe stevig deze op de ondergrond staat door de rubberen voetjes. Het zal dus niet zomaar van je nachtkastje vallen.
Na zeer korte tijd heb je al door hoe je de wekker in moet stellen en hoe je alle andere functies kan bedienen.

Vooral de slaap-functie wordt veelvuldig gebruikt. De rustgevende geluiden van "regen" of "de branding van de zee" laten je tot rust komen. Ondertussen dooft het licht van de door jouw ingestelde lichtsterkte tot het rood van de ondergaande zon waardoor men ook hierdoor al voorbereid wordt om te gaan slapen. Wellicht wel ideaal om kinderen die niet willen slapen, langzaam in slaap te krijgen (iets wat ik nog wil gaan testen).

De volgende ochtend wordt je langzaam gewekt door het het licht dat een goede zonsopgang simuleert. Daardoor wordt je ook op een natuurlijke manier wakker waardoor je uitgeruster voelt dan wanneer je plots gewekt wordt door een normale wekker.

Extra functies zoals een nachtlamp en een usb aansluiting om je telefoon op te laden zijn zeker een plus. Met 500mA is dit geen snellader, maar voldoende om tijdens het opladen van je eigen batterij, die van je telefoon ook weer op 100% te krijgen.

Er zijn voldoende instellingsmogelijkheden om de slaap en wek routine helemaal naar eigen wens in te stellen, zoals:
- lichtsterkte
- volume van verschillende slaap en wek geluiden
- tijd voordat de lamp en geluid uit gaat (slaap routine)
- aantal minuten voordat de lamp van minimale naar ingestelde maximale lichtsterkte gaat (wek routine)
- 2 verschillende wek routines (voor bijvoorbeeld werkdagen en weekend)

Conclusie:
Zeker een aanrader voor als je moeilijk in slaap kan komen en wanneer je bed veel te lekker ligt in de ochtend.

Moker 19-12-2017

Uitgerust wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3531/01

De Philips Wake Up light heeft een stijlvol design. Ik vind de lamp erg mooi uitgevoerd en erg praktisch met al die verschillende functies. Het menu is best simpel, je leert het snel en het is met one touch te bedienen. Er zit geen radio op dit type maar dat mis je door de vele mogelijkheden niet. Er zijn genoeg wekgeluid (7) en licht instellingen. Het is erg fijn wakker worden met de vogelgeluiden en de 'opgaande' zon. De snooze functie hebben we ook al gebruikt. Erg rustgevend om zo wakker te worden. De lamp geef warm, zacht licht en de sterkte kan naar eigen voorkeur worden ingesteld. Aan de achterzijde zit een oplaad mogelijkheid voor de telefoon. Het is een fijn toestel, ik was al langer van plan er een zelf te kopen maar wist niet precies wat ik kon verwachten. Nu ik het mocht testen wou ik dat ik hem eerder had gekocht. Ik merk dat het opstaan beter gaat door het licht. Je voelt je beter uit geslapen

Gerthille 16-12-2017

Blij met de Philips Wake-up Light.

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Heb de Philips Wake-up Light nu een week en ik ben er heel blij mee. De installatie wijst zich vanzelf, is simpel, een kind kan de was doen. Ik ben erg tevreden over de Philips Wake-up Light omdat ik merk dat ik een stuk prettiger wakker wordt. Heerlijk het geluid van de vogels in de vroege ochtend en niet de irritante zoomer van een standaard wekker. Daarbij is de nachtlamp functie ook erg prettig. Ik raad echt iedereen dit product aan want als je dan toch op tijd je bed uit moet kun je beter gewekt worden op een prettige manier.

frankje1979 14-12-2017

hij werkt geweldig

Geschreven voor: Philips HF3531/01

ik was heel sceptisch maar moet zeggen ben helemaal omgeslagen het is een super ding wordt uitgerust wakker.

esbruin 14-12-2017

Lekkerder wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Het eerste wat opvalt is het stilistische design. Een aanwinst op m'n nachtkastje. Met de handleiding erbij is het makkelijk om je voorkeuren in te stellen. Omdat er twee vaste instellingen zijn kun een andere optie (tijd, licht en geluid) dan je partner of bijvoorbeeld voor week en weekend een ander programma en tijd instellen.
De eerste dagen is het even zoeken naar wat de beste verhoudingen in licht intensiteit of volume zijn. De wake up Light heeft een 'testoptie' waardoor je direct kunt zien hoe je instellingen zijn. (De lamp laat dan in ongeveer 30 seconden zien wat normaal in 25 minuten gebeurt.) Ook is het leuk om te 'spelen' met de geluidsopties. Zo zijn er natuur- en diergeluiden (zee, vogels ed), maar ook 'zen' melodietjes zoals je die vaak in massagesalons hoort;-). De optie om 's nachts een zachte rode gloed aan te zetten is ideaal als je bijvoorbeeld even snel naar t toilet wilt. Je bent dan niet direct verblind door het licht, maar vindt wel rustig de weg in de slaapkamer;-). Daardoor val je daarna weer lekkerder in slaap.

Ik ben erg tevreden met deze manier van wakker worden en raad iedereen aan zo relaxt zijn dag te beginnen!

Als ik twee nadelen moet noemen:
- er is geen verbinding mogelijk met de muziek op je telefoon en geen radio optie (die is er bij andere varianten wel als je daar waarde aan hecht)
- in het begin was t erg zoeken naar het lichtknopje. Hoe gaat de lamp weer uit?! Dat kan logischer (of met een grotere knop ofzo)

SBuurman44 13-12-2017

Vrolijke vogeltjes

Geschreven voor: Philips HF3531/01

Van het licht word ik niet wakker, mijn man wel. De eerste dagen werd ik wel van het licht wakker, maar na een dag of drie werkte het voor mij niet meer. Echter, ik word wel vrolijk wakker van het gekwetter van de vogeltjes. Mijn man daarentegen kan de vogeltjes niet heel erg waarderen. Vandaar de gemiddelde beoordeling. Word ik nu uitgerust wakker? Nee niet echt, maar ik word wel vrolijk wakker. Daar is ook wat voor te zeggen.