Sony ICF-C1PJ - Reviews

Type tuner
digitaal
Weklamp
iPod dock

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,6

Anita 27-12-2016 Product paar maanden in bezit

alleen de tijd wordt goed aangegeven

Na 8 maanden doet alleen de tijd het nog maar. Alle knoppen doen het inmiddels niet meer.
eerst was het knopje van de projectie moeilijk aan het doen, maar op een gegeven moment stopte de werking van alle knoppen. Dus kan zelfs de tijd niet meer veranderen, niet meer licht of donker zetten, geen alarm meer aan/uit zetten, geen geluid meer aan/uit zetten. Ik las op een forum dat ik niet de enige ben dus het is een waardeloos apparaat. Niet kopen. Helaas mijn aankoopbon kwijt dus kan er niet meer voor de garantie mee terug.

Pluspunten

• tijd wordt goed weergeven.
  • als de knoppen werken een prima apparaat.

Minpunten

• knoppen doen het niet meer na een tijdje
  • projectie valt na 16 uur uit
  • projectie had gewoon aan mogen blijven

mariana55 25-09-2014 Product paar dagen in bezit

Mijn Sony ICF-C703 heb ik na meer dan 20 jaar weg moeten doen, omdat de meeste knopjes niet of nauwelijks meer werkten. Met veel pijn in het hart, want ik vond en vind het nog steeds een fantastisch mooie wekkerradio.
Deze Sony is qua design een stuk minder, maar verder bevalt hij goed. Het geluid is prima en hij heeft een aantal aangename instelmogelijkheden.

De projectiemogelijkheid is een grappig detail, maar had voor mij niet gehoeven. De knop om de radio uit te zetten had wel een wat prominenter plekje of vorm kunnen krijgen.