De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana BS 475 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

Alexandra D'Archambeau 28-02-2020

Error. Werkt niet.

Geschreven voor: Medisana BS 475

Ik kocht dit product. Was er in het begin heel tevreden over. Daarna ging het bergaf. Batterij constant leeg. Nu komt er ook constant ERROR op het scherm en kan ik er niets meer mee aanvangen. Amper gebruikt en mag nu al recht de vuilbak in. Vooral NIET kopen.

Minpunten

• Batterij
  • Werkt niet- ERROR

Luc 15-10-2018

Miskoop

Geschreven voor: Medisana BS 475

Werkt amper alvorens batterij de geest geeft. Reeds 5x vervangen na enkele dagen. Ook constant error melding.
Mijn grootste miskoop ever !

Sa 25-05-2018

Miskoop

Geschreven voor: Medisana BS 475

Meegeleverde batterij binnen de 3 weken leeg.
Onnauwkeurig wanneer ik de lichaamsanalyse gebruik: bij simpele weging altijd stabiel, maar bij lichaamsanalyse veel schommelingen in Kg. Absurd grote schommelingen binnen enkele metingen (3-4 kilo op een gewicht van rond de 53 kilo).
Vaak error meldingen waarna er helemaal niets meer mogelijk is.

Scherm met info bij lichaamsanalyse verspringt vrij snel dus niet altijd goed te lezen.

Minpunten

• onnauwkeurig
  • snel kapot
  • gebruikt geen gangbare batterijen

jansmitje 16-01-2015
Geschreven voor: Medisana BS 475

Weegschaal is net in duizenden stukjes uiteen gebarsten.
Per ongeluk tik ik met mijn voet de weegschaal tegen de muur (niet zo hard) en hij is in duizenden stukjes uit elkaar.
Batterij snel moeten vervangen.
Jammer dat je altijd "vochtige" voeten moet hebben voordat hij metingen uitvoerde.