Philips Daily Collection HD9350 rvs

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9350 rvs op Kieskeurig.be.

6,8

Mudshark 22-10-2021

Ontwerpfout uitleesvenster

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Fraai design, kookt water prima.

Een grote ontwerpfout vind ik het venster waar je uit kan lezen hoeveel water er in zit. Pas bij een halve liter zie je hoeveel er in zit.

Voor 1 kopje soep heb ik of te weinig water of te veel.

Pluspunten

• design
  • capaciteit

Minpunten

• uitleesvenster

AstridK 06-07-2021

Philips waterkoker.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Een prima waterkoker voor dagelijks gebruik, bv effe een soepje (Cupasoap) of een bakje thee of een bakkie oploskoffie en ook handig voor grote hoeveelheden water om snel iets aan de kook te brengen bv aardappelen.

heleen 27-02-2021

waterkoker 1,7 L

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

fijne koker, kookt het water geluidloos en snel. design bevalt me en hij is goedkoop. hopelijk gaat de koker lang mee...dan ben ik helemaal tevreden.

IBeek 25-01-2021

Kookt goed maar met aandachtspuntjes

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Waterkoker doet zijn ding, maakt niet belachelijk hard geluid (vergeleken met onze oude) echter vinden wij hem nog wel erg naar plastic ruiken en (met bijvoorbeeld rooibos thee) smaken. Als je na het koken de deksel open doet om de waterkoker te hervullen, lekt hij via de deksel water in het handvat(?) bij het knopje in die je indrukt om de deksel te openen

Juffrouw Flodder 04-01-2021

Waterkoker doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Waterkoker waar lekker veel water in kan, maar doet het ook prima met een kleine hoeveelheid. Kan niet per ongeluk aan, want het blauwe licht laat duidelijk zien dat ie aan staat. De volgende waterkoker wordt er weer zo een!

vCdR 16-12-2020

Heel veel kalkvorming en kalkfilter werkt niet!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Heel veel kalkvorming, al na een paar keer gebruik. maar goed, daar is het kalkfilter voor. Alleen werkt dat totaal niet! Er is op meerdere plekken ruimte tussen wand en eerste filter en tussen eerste en tweede filter. Ik heb diverse Philips waterkokers gehad, met veel simpelere maar betere kalkfilters. Nog nooit zoveel kalk in mijn gekookte water gehad! Ik ga een andere koker bestellen want hier kan ik niks mee.

Stan Klijs 02-11-2020

Prima waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Prima waterkoker doet wat je verwacht van een waterkoker in een redelijk korte tijd water laten koken voor een kop thee.

Josty 04-10-2020

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Omdat het venster met de schaalverdeling achter de handgreep zit is deze niet te zíen bij het vullen. Verder prima koker.

Anoniem 26-12-2019

automatische afslag

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Dit is al onze derde waterkoker ,t.w. 1 voor onze dochter ,1 voor in de caravan en nu 1 voor thuis !

*Anne* 05-12-2019

Simpele maar goede waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Ter vervanging van mijn oude Philips waterkoker gekocht en heel tevreden. Was alleen even wennen dat kijkglaasje onder handvat zit en voordien aan de zijkant.

JuulMB 17-07-2019

Voldoet aan onze verwachtingen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

Wij zijn erg tevreden met deze waterkoker. Het indicatielampje is zeer helder en het snoer kan onder de voet worden gewikkeld. Ik vind 'm persoonlijk niet duur. De buitenzijde kan erg heet worden, dat is een minpunt.

Lisanne078 16-07-2019

Super product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige waterkoker. Doet wat hij moet doen. Mooi design. Handig aan lampje. Makkelijke schenk tuit en ideaal dat je ook kleine hoeveelheden water kan koken. De waterkoker is makkelijk schoon te maken / te onderhouden. Echt een aanrader!

Danijans 16-07-2019

Mooi model werkt snel en maakt geen lawaai

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had een nieuwe waterkoker nodig
En dit is wel kwa model echt een pronk stuk in je moderne keuken. Werkt snel. Maakt geen lawaai en inhoudt is erg groot!

Rou-Jansen 15-07-2019

Een fijne, snelle waterkoker, mooi design.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving, lekker groot, water is snel warm en het is duidelijk wanneer hij "aan" staat. Fijn dat je de koker op elke stand op het element kunt plaatsen (zeker met links- en rechtshandigen in huis), fijne schenktuit (knoeit niet).
Inhoud is handig, maarliefst 1,7 liter! Heel veel pluspunten en slechts 1 minpuntje te vinden: tijdens het vullen van de waterkoker kan je niet zou hoeveel water erin zit, de literindicator zit nl onder het handvat

Kregten 14-07-2019

Een uitstekend product!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik beveel dit product aan iedereen aan, hij is te gebruiken in klein en groot gezeldschap door de inhoud van 1.7 liter. Water blijft lang warm, zowel in de waterkoker als in een glas/mok. Een echt Philips design, wat ik mooi vind. Brede schenktuit waardoor inschenken zonder morsen verloopt.

Jeroennnnn190010 13-07-2019

Mooie waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Daily HD9350/90 - Waterkoker staat mooi in de keuken.
Het water is snel warm en blijft ook lang warm!( buitenkant blijft ook lang warm)
Schenkt goed zonder te knoeien! Voor deze prijs zeker een goede waterkoker.

+ snel warm
+ schenkt goed
+ prijs

- buitenkant blijft lang warm

Ingrid B 10-07-2019

Fijne waterkoker , makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de waterkoker, water wordt snel warm en blijft lang op temperatuur. Ligt makkelijk in de hand met schenken. Als je waterkoker vult zie je het aantal kopjes dat je kunt schenken.

Lisanne 10-07-2019

Super product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede waterkoker. Het water kookt snel. Heeft een mooi design en doet wat het doen moet. Ik ben een fan van Philips en zal altijd philips blijven aanschaffen

Twigt 10-07-2019

Mooi design voor in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede waterkoker, aangeschaft om lekker te theeleuten met mijn dochters. Ook voor een snel soepje wordt hij gebruikt. Uiterst tevreden, hij werkt snel en het is een mooi design. Past in iedere keuken.

harrie 09-07-2019

waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9350 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat met een dunne voet. Gemakkelijk in onderhoud en gebruik.Water blijft lang warm. Alleen jammer dat de buitenkant ook warm wordt en het maakt iets meer geluid.