Tefal KO 3308 - Reviews

Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

vanrosmalens 25-03-2015 Product paar weken in bezit

Deze waterkoker voelt goed en degelijk aan en ziet er in het matzwart met chromen rand goed uit. Voordeel is dat je door het gebruikte materiaal er nauwelijks vingerafdrukken op ziet Het bijvullen met water gaat gemakkelijk en kan zowel van boven als door de uitschenk-opening gebeuren. Het opwarmen gaat snel, maar helaas ook met het nodige geluid. Het apparaat is niet fluisterstil, maar ook weer niet extreem lawaaiig. Het apparaat is goed geisoleerd en voelt na het opwarmen van het water niet te warm aan. Bijkomend voordeel is dat het water er ook lang warm in blijft.
Het afleesvenster heeft echter slechts drie maatstrepen 0,5 1.2 en 1.7 liter en dat vind ik wat weinig. Die 0,5 liter is tevens de minimum hoeveelheid water die er in moet zitten om het apparaat te gebruiken.
Samenvattend een prima apparaat met een paar verbeterpuntjes dat zeker aanbevelenswaardig is.

pascale4702 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds gisteren in het bezit van deze waterkoker. Alle voorschriften voor het gebruik opgevolgd, er zit echter een eigenaardig smaakje aan het gekookte water. Ik kijk het nog een paar dagen aan, anders gaat hij terug. Dit kan niet de bedoeling zijn. Jammer want het is een mooie waterkoker voor een prima prijs.

grootd2 19-10-2014 Product paar weken in bezit

Een mooie compacte waterkoker, die soepel uitschenkt. Hij is wat minder robuust dan de philips in dezelfde prijsklasse. Het opwarmen van water gaat snel, binnen 5 minuten is 1,7 liter water aan de kook. Het plaatsen van het kalkfllter vergt enige oefening, vooral omdat het heel licht is. Wij gebruiken deze waterkoker nu inmiddels 3 weken intensief [gezin met 4 volwassenen] en vinden het een fijn apparaat.