• Test panel 8 jun 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4WV909P2E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Ineke77 05-07-2022

Geweldige wasmachine.

Geschreven voor: LG F4WV909P2E

Uiterlijk mooi, makkelijk instelbaar en 9 kg capaciteit. Veel keuze wasprogramma koud tot 90grd. Centrifuge altijd instelbaar van niks tot 1400 toeren. Antibacterieprogramma met stoom 60grd. Geweldige turbo-was en eco-was. Aparte nachtstand is extra stil. Geluid wassen is heel stil, centrifugeren vind ik luider geluid maken. Was is goed droog.
Start uitstel en op afstand in te stellen via phone. Zuinig in gebruik. Eigen wasprogramma's te uploaden. Tussendoor toevoegen is mogelijk.
Deur van machine is donker en even wennen. Geweldig apparaat

Pluspunten

• Capaciteit 9 kg
  • Goed instelbaar temperatuur en centrifuge
  • Eco wasprogramma's

Minpunten

• Centrifugeren luid

Solidx 20-06-2022

zuinige en snelle wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV909P2E

Een wasmachine met flink wat power, je merkt gelijk dat de motor op de trommel is gemonteerd en dat hij krachtig draait, maar ook nog eens flink stil is! Vergeleken met mijn vorige wasmachine echt een aanwinst in wassen op tijd, alle programma’s zijn korter en
passen zich automatisch aan aan de hoeveelheid was die zich in de trommel bevindt. Ook is er een turbowash programma en duurt slechts 39 min, wel is het niet verstandig om bij de turbowash delicate kledingstukken te wassen want de machine werkt iets krachtiger en centrifugeert dan op
1400 en zou alles kreukelig maken, een tip is wel dat je diverse extra functies kan toevoegen zoals in deze bijvoorbeeld STOOM, na de turbo wash gaat hij dan met stoom draaien waardoor hij juist weer voorzichtig is met de was en er voor zorgt dat de was er kreukelvrij uit komt (15-20 min bovenop het turboprogramma). Natuurlijk kun je voor de start ook de centrifugeerstand vetlagen naar 1200 toeren waardoor de kreukels minder zijn.
Lees de gebruiksdocumenten goed en dan denk ik dat u net als ik gelukkig word van dit geweldige
“waswonder”.

Pluspunten

• grote deur/opening
  • draaiknop en tiptoetsen

Minpunten

• app verbinden

Katja 045 15-06-2022

Mooie fijne wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV909P2E

Mooie wasmachine, zijn uiterlijk is een mooi designe. De wasmachine heeft vele opties ook kun je via de telefoon nog extra was functies downloaden. Hij is heel stil en erg zuinig. Super wasmachine

Pluspunten

• Mooi design
  • Handig gebruik
  • Vele extra's
  • Stil

Dahjaspah 14-06-2022

Een uitstekende wasmachine

Een uitstekende wasmachine.

Het kunnen downloaden van extra programma's via de app is zeer handig.
Deze kon tijdens het centrifugeren misschien nog iets stiller zijn, maar is meer dan ok.

De kleren zijn zeer goed gewassen.
Het vulgewicht van 9kg is ook zeer mooi meegenomen.

Pluspunten

• Kledij zeer goed gewassen
  • Extra programma's te downloaden via de app
  • Mooi design

Minpunten

• Soms wat luid tijdens centrifugeren