Beko DPY 8506 GXB1 - Reviews

Energiekosten per jaar
40,48 euro

Vlerck 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische droger!

We zijn tot nu toe super blij met deze droger! Hij is groot, zuinig, ondanks heel veel functies zeer gemakkelijk te bedienen, maakt weinig geluid en ziet er nog mooi uit ook! En dat alles voor een super goede prijs! Droger werd door zeer vriendelijke mensen naar boven gebracht en geïnstalleerd en de oude droger plus het berpakkingsmateriaal werd weer meegenomen. Kortom: wat wil je nog meer?!

Robert 31-10-2015 Product paar weken in bezit

Zeer fijne droger, makkelijke bediening met een zeer duidelijk display
Je hoeft ook geen reservoir meer leeg te maken

Stella 30-10-2015 Product maand in bezit

Hele fijne droger, werkt prima en doet zijn werk goed. Stil en makkelijk in gebruik. Heb meerdere producten van Beko en bevallen mij prima, geen spijt en weet zeker jaren plezier hiermee te gaan hebben!

U. Hofstee 29-10-2015 Product maand in bezit

Wij hebben deze Beko wasdroger nu ruim 6 weken in gebruik. Het eerste wat opviel was hoe stil het apparaat is. De grote deur is een genot bij het in- en uitladen van de het wasgoed. Het is ook fijn dat het condensvocht rechtstreeks op de afvoer kan worden afgevoerd zodat het legen van de condensbak niet noodzakelijk is. Verder zijn de pluizenfiltesr gemakkelijk te reinigen. De was komt goed droog uit de machine, die uitblinkt in de vele droogmogelijkheden. Al met al een hele degelijke, mooi vormgegeven, droger met een goede prijs/kwalliteitverhouding.

Mabee 25-10-2015 Product paar weken in bezit

Fraai vormgegeven wasdroger. We hebben hem nu een paar weken en hij bevalt prima. We moesten even wennen aan de bediening, maar die blijkt op zich logisch in elkaar te zitten.

Danny 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze droger een paar dagen in ons bezit maar zijn nu al zeer tevreden.
Wij zijn voor deze Beko warmtepompdroger gegaan omdat deze best getest was en zeer zuinig. Wat uiteindelijk weer geld bespaard.Onze oude droger was een C label en deze een A+++ !!
Waar onze oude droger maar drie functies had heeft deze er een stuk meer. Het was wel even uitzoeken, maar nu we alles onder de knie hebben werkt dit echt zeer prettig.De was komt er of strijkdroog of kastdroog uit. De tijdindicatie werkt ook heel goed.Zelfs als je er 8 kg in doet.
En het oog wil uiteraard ook wat, mooi design met een handig lcd scherm.
Wij hebben nu een mooi setje van Beko staan en wij willen niet meer anders !!

Karin Tamminga 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

Grote trommel (8 kg ) die verlicht wordt wanneer je de deur open doet. Je hoort de droger bijna niet, wat fijn is al je later op de avond nog een was wil drogen. Vooral het triple A energielabel en de prijs-kwaliteitverhoudig spreken mij enorm aan!

PaulusSHelmond 19-10-2015 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken in bezit na 10 jaar een Siemens condensdroger te hebben gebruikt.
De BEKO droogt erg goed. De grote trommel zorgt voor goede doorluchting van de kleding. Het kiezen van een favoriet programma is erg makkelijk.
De condensor is bij deze droger ingebouwd en voorzien van een extra filter (vervangbaar filtermateriaal) naast het normale filter. Bij dit condensor filter (na iedere 3 droogbeurten te reinigen) blijft het wat vochtig na het drogen. Bij ons gaat dit klepje na het drogen even open om het vocht weg te laten gaan.
Hopelijk bespaart deze droger net zoveel als wordt beloofd, hij droogt goed en oogt goed.

gekkedien 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het wasgoed dat je in de droger stopt kreukelt amper. Het wasgoed hoef je bijna niet te strijken. Je kan er alles in doen zelfs wollentruien. Het wasgoed is altijd goed droog, ook al lijkt het dat er teveel wasgoed in zit.

lotte_v_z 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

De wasdroger net in gebruik genomen. Super simpele bediening en de was is zoals het hoort goed droog. Het apparaat maakt weinig geluid en er komt weinig warmte vrij. Een kind kan de was doen!

sspruijt 15-10-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag de Beko droger mogen ontvangen. De droger gelijk aangesloten en uitgeprobeerd.
Deze droger vooral aangeschaft wegens het A+++ label, aanwezigheid van vochtigheidsensoren, condensafvoer, mogelijkheid voor kleinere wasjes, anti-kreuk fase, uitgestelde start en de 5 jaar fabrieksgarantie.
De bediening is eenvoudig. We moeten wel even wennen aan de langere duur van drogen, maar eigenlijk geen punt voor ons. Ook zit er een favorietknop op, zodat een geschikte en veel gebruikte instelling onthouden wordt.
De eerste was gedroogd met de Mixed-functie om het effect te beoordelen. De was was voor ons nog iets te vochtig, verlengt met de timer en de was is prima, droog en kreukvrij. Wordt nog even uitzoeken wat de beste stand is.

eyilmaz 15-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een erg fijne wasdroger met veel mogelijkheden. Na het drogen worden de kleren lekker zacht en glad. Ook de besturing ervan is heel eenvoudig. 'Een kind kan de was doen' Top kwaliteit!

eyilmaz 15-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een erg fijne wasdroger. Het erin gegooide was komt er heel droog, glad en zacht uit. Het vergt ook niet teveel tijd. Top kwaliteit.

woejjjj 14-10-2015 Product paar weken in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding. Is makkelijk in gebruik. Droogt de was goed. Veel keuzes in verschillende menu's waardoor veel verschillende stoffen goed gedroogd kunnen worden.
Persoonlijk vind ik wel dat de programma's lang duren.
Design is mooi en de opening is groot waardoor de was makkelijk erin gestopt kan worden en eruit gehaald kan worden.
Is erg stil.

woejjjj 14-10-2015 Product paar weken in bezit

Droogt goed. Is makkelijk in bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Persoonlijk vind ik dat het lang duurt voordat het programma klaar is.

madsfedde 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze droger hebben we nu een klein weekje in ons bezit en is nu al niet meer weg te denken. Met de komst van een tweede kleintje afgelopen juli, draait de wasmachine overuren, maar het drogen duurt steeds langer op die rekjes, nu het weer kouder en vochtiger wordt.

De droger is heel eenvoudig aan te sluiten (geen service voor nodig) gewoon stekker erin, plastic verwijderen, vlakke ondergrond en klaar! Ook is er een slang bijgeleverd die eenvoudig is aan te sluiten zodat het water direct afgevoerd kan worden. (is niet per se nodig dankzij het ingebouwde waterrecevoir. Deze dient dan wel na elke droogbeurt even geleegd te worden)

Sinds de droger is aangesloten, heeft de Beko hier dagelijks aangestaan. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooi vormgegeven (helder scherm, licht in trommel, kinderslot :-) ), grote laadklep, resttijd staat aangegeven en de tijd dat er bepaalde producten niet meer in de droger mochten is voorbij. Voor elk kledingsoort of stofmateriaal is wel een programma, zelfs voor wol, lingerie en babykleding. Eigenlijk kan alles erin en waarom ook niet….met A+++ is dit apparaat zo zuinig dat drogen op een rekje, of de verwarming uiteindelijk duurder is. Gemak dient de mens.

Oh ja, zelfs handdoeken die langzaam als schuurpapier van de waslijn kwamen zijn nu weer een stuk zachter dankzij de droger. Geldt voor alles trouwens.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, maar ik ga er vanuit dat we hier jaren plezier van gaan hebben.

Zeer goed product, voor een zeer goede prijs!!

Iris_ned 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

De droger nog niet zo lang in bezit. Onder andere gekozen om zijn belofte zeer energiezuinig te zijn. Alhoewel ik het uiterlijk van een droger niet heel erg belangrijk vind moet ik zeggen dat ik deze wel erg mooi vind.
Wat ik erg prettig vind is het lampje in de droger, die trouwens uitgaat zodra de droger een tijdje draait. Het geluidsniveau is zeker acceptabel. Ook is de droger geschikt om in een kleine ruimte te plaatsen. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar tot nu toe ben ik dik tevreden.

Iris_ned 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

De wasdroger belooft erg energiezuinig te zijn. Het vulgewicht is ook dikke prima. Alhoewel ik vormgeving voor een droger niet heel belangrijk vind, ziet deze er mooi uit. Het lampje vind ik ook erg prettig. Deze gaat na even draaien weer uit. De droger maakt niet teveel lawaai en is ook zeer geschikt voor een kleine ruimte. Tot nu toe ben ik dik tevreden.

simon en ellen 13-10-2015 Product paar weken in bezit

goede droger, eenvoudig in gebruik en we hopen dat de energierekening daadwerkelijk lager zal zijn in vergelijking met een conventionele condens droger. Over duurzaamheid kunnen we alleen zeggen dat A+++ toch wel heel duurzaam is.. over de duurzaamheid tav (ver)storingen kunnen we nog niks zeggen. Wat we wel kunnen melden is dat alles solide aanvoelt.

Avramova 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heeft een heel mooi design. Mooi uiterlijk. Gebruiks vriendelijk. Droogt goed