Bosch WTU87665NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87665NL op Kieskeurig.be.

Tonnie 04-03-2021

Bosch warmteppmpdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de bosch warmtepompdroger nou een paar keer gebruikt dat was goed maar er zitten veel mogelijlheden op moeten nog veel uit proberen

Yasin 25-02-2021

heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] nu ruim twee weken in bezit. energie zuinig en heerlijk stil. betaalbaar apparaat die zijn werk goed doet.

Gerrit 14-02-2021

gebruiksvriendelijk, grote inhoud, korte droogtijd

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Het is een prima apparaat en werkt goed, hij is gebruiksvriendelijk en het display is duidelijk en overzichtelijk. Ook het wegen van de inhoud en daar de droogtijd aanpassen is een prima optie.

Pluspunten

• korte droogtijd en toch goed droog
  • duidelijke bediening
  • grote inhoud

Breemer 10-02-2021

Blije consumenten !!

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude Bosch was 14 jaar oud , waarschijnlijk niet echt energie zuinig . Daarom gekozen voor vervanging met de goede hoop op zuinige droogresultaten. Wij zijn Bosch fan. Altijd goede produkten en nog nooit spijt gehad van aankopen van dit merk. Het nieuwe apparaat droogt zeer goed , even zoeken met tijdsinstelling voor drogen en uitzetten maar lijkt goed te gaan .
Filter is makkelijk te reinigen en wat vooral prettig is , we hebben geen slang meer uit het raam nodig , Heerlijk .
Hopend op de volgende 14 jaar !

Mimi 02-02-2021

mooie machine

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is de eerste wasdroger met gist, dus ik heb geen ervaring met anderen, maar tot nu toe droogt het alles redelijk goed. Ik ben tevreden. Alles gaat direct naar de kleerkast zonder te strijken. Zelfreinigend filter. Korte programma's voor droog wassen. Ik raad aan

Samia 29-01-2021

Eenvoudig, stil en goede droger.

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ik ben voor een bosch gegaan omdat de bosch producten die ik heb, me erg goed bevallen. Deze warmtepompdroger zeer zeker ook! Hij is stiller dan mijn vorige droger en droogt goed. Er zijn duidelijke programma’s te kiezen en er is nog zoveel mogelijk wat ik nog moet uitvinden. Ik ben tevreden

Pluspunten

• Vrij stil
  • Snelle programma’s
  • Duidelijk

Jonny 28-01-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu ongeveer een week of 8 in gebruik.
Werkt toppie. Iets langere droog tijd,maar super resultaat.
Aan te raden.

Pauline 24-01-2021

Droogt stil en goed, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Na uitgebreide oriëntatie ben ik bij deze droger uitgekomen en nu enige weken in gebruik. Voldoet aan de verwachtingen; droogt goed en heeft voldoende programma's. Het geluidsniveau is laag en de droger is intuïtief te gebruiken. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Allergie programma
  • Laag geluidsniveau
  • Goed droog resultaat

Minpunten

• Geen gevonden

Lucas 20-01-2021

Duurzaam, en muisstil

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Nadat onze vorige droger gedwongen met pensioen ging hebben mijn vriendin en ik deze droger aangeschaft. Wat een verademing. Daar onze vorige droger al een aantal jaartjes dienst had gedaan bij haar ouders is deze Bosh droger voor ons een echte verademing. Hij is geruisstil, maakt goed droog zonder extreem veel warmte af te geven en is nog zuinig ook! echt een aanrader voor ieder die nog naar een droger zoekt!

Pluspunten

• Muisstil
  • Wordt niet te warm
  • Groot Scherm

Minpunten

• touchscreen is wat traag

Petkova 20-01-2021

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ruime trommel, jassen goed drogen zonder programma voor jassen. Kleding goed drogen. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• de jas is droog
  • ruime trommel
  • het wasgoed is droog en kreukvrij

Minpunten

• Ik heb er nog geen gevonden

JC 19-01-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Prijs kwaliteit top . De droger werkt top. Nog iets te kort in gebruik om te zeggen hoe duurzaam.
Tot nu toe erg tevreden .

• Zeer uitgebreid programma

Birgitte 18-01-2021

Mooie warmtepompdroger energiezuinig gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Heel mooie, energiezuinige warmtepompdroger. Hiervoor hadden we ook een Bosch warmtepompdroger. Deze is weer een stuk moderner en een stuk stiller. Zeker een aanbeveling waard!

Pluspunten

• energiezuinig
  • maakt weinig herrie
  • moderne machine; mooie toetsen en draaiknop

Ri Ra 18-01-2021

Heerlijk stille wasdroger!!

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

We zijn nu 2 weken in het bezit van deze Bosch wasdroger. De wasdroger heeft een grote capaciteit van 8 kg, is heerlijk stil en zit vol met digitale snufjes zoals SelfCleaning Condensor: nooit meer handmatig de condensor pluisvrij maken, je droger blijft zijn hele levensduur extreem zuinig met energieklasse A+++.AutoDry: droogt nooit langer dan noodzakelijk voor een optimale bescherming van je kleding.AntiVibration Design: extreem stabiel en bijzonder stil, dankzij speciale bescherming van je kleding.Sneldrogend: deze droger droogt het wasgoed beduidend sneller dan een conventionele wasdroger.SensitiveDrying System: optimale bescherming van de kleding dankzij de trommelstructuur.

Het enige waarvan we spijt hebben is dat we niet eerder deze wasdroger hebben aangeschaft:-)

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Stille wasdroger
  • Heel zuinig
  • Zelfreinigende condensor

Uitstekende wasdroger 16-01-2021

Uitstekende wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Wasdroger makkelijk in gebruik met veel opties, energiezuinig en snel je was klaar. Voor ons komt de sportoptie goed van pas.

Pluspunten

• Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
  • Energie zuinig

Sarah 14-01-2021

Mooie energiezuinige droger die zijn werk goed doet

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Niet alleen een mooie droger om te zien (het oog wil ook wat) maar ook een heel prettige. Hij is stil, schoon (veel minder stof!), heeft genoeg ruimte en het belangrijkste: droogt goed terwijl het wasgoed er mooi uitkomt.

• Droogt goed
  • Mooie vormgeving
  • Droogtrommel is verlicht
  • Energiezuinig

gino 14-01-2021

Warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Dit is een apparaat die ik kan aanraden. We hebben drie kinderen en dus veel was kleren ophangen ging niet meer. Het duurde te lang om het droog te krijgen. Na veel onderzoek ben ik er achter gekomen dat dit het beste is wat je kan kopen onder de 700 euro grens. De voordelen zijn teveel om op te noemen kijk naar andere reviews en de meeste kloppen. En tot nu kan ik geen nadelen vinden. We hebben hem al drie weken en gebruiken hem om de dag en hij is stil.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk in gebruik

Bos 12-01-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Mooi apparaat om te zien. Ook dat je door het venster de was kan zien, is een pluspunt. De was komt er mooi droog uit en door de grote trommel heeft het veel bewegingsruimte tijdens het drogen. De lamp in de trommel is voor mij een must. Erg prettig
Echt een aanwinst voor mijn bijkeuken en in mijn leven. Door de 'Geld terug actie' was de prijs ook nog weer een meevaller.
Ben er erg blij mee, deze koop te hebben gedaan.

Pluspunten

• Grote trommel, veel bewegingsruimte voor de was.
  • Venster en mooi uiterlijk.
  • Lamp in de trommel
  • Makkelijk in bediening

Hoek 10-01-2021

Bosch wasdroger zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

De prijs van de wasdroger was iets hoger dan de andere wasdrogers, maar ik heb voor dit type gekozen omdat je dan ook net iets meer krijgt. Degelijke wasdroger. Mooie toetsen, veel programma keus, ook extra kort programma. Uitsteltijd erg handig. Anti kreuk zone voor na de tijd en extra grote trommel en ook extra grote invoer. Ik vond zelf de trommelverlichting ook erg handig omdat hij bij ons in een hok staat (donker). Zelfreinigend ook handig! Erg tevreden.

Pluspunten

• zelfreinigend
  • kort programma
  • grote trommel

Stafpb 06-01-2021

Doet zijn werk toppie

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het eerste dat opvalt is dat de droger erg stil is en geen warmte afgeeft aan de ruimte. Er zijn verschillende programma’s, waarvan we er tot nu toe bijna de helft hebben gebruikt. Met de draaiknop kies je eenvoudig het programma en via het touchscreen selecteer je aanvullende opties, zoals de droogtegraad, de startuitstel of het uitzetten van de zoemer bij beëindiging van het programma.
De trommel is erg ruim, maar draait slechts één kant op, maar is verder geen probleem.
De was komt er goed droog uit, ook wanneer je meerdere grote dekbedovertrekken tegelijk in de trommel doet.
De pluizenfilters zijn gemakkelijk te reinigen en ook de lekbak kan makkelijk geleegd worden (het is vrij eenvoudig om de droger ook op de afvoer aan te sluiten).

Al met al een zeer fijne droger, die gemakkelijk is te bedienen, goede droogresultaten levert en heerlijk stil is

Robin 05-01-2021

Fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Droger is zeer stil. Voor deze gekozen omdat het voor een fractie meer in aanschaf, behoorlijk scheelt in de zuinigheid. Erg prettig voordeel is dat deze droger niet zo overdreven warm wordt in de ruimte, fijn vooruitzicht voor de zomermaanden. Lampje in de trommel erg prettig. Touchscreen is wel wat (over)gevoelig. Kan ook aangesloten worden op de afvoer.

• Duurzaam voor dit producttype
  • Verlicht
  • Transparante deur

Minpunten

• Erg gevoelige touchscreen