Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87665NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Thijs 06-06-2022

Prettig Apparaat

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ontzettend fijne droger! Vrij eenvoudig in gebruik, en veel keuzemogelijkheden. Trommel verlicht, ook handig en chique

Pluspunten

• Grote trommel
  • Droogt goed
  • Laag verbruik

Johan 25-04-2022

Warmtepompdroger WTU87665NL

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu enkele weken in gebruik, werkt prima, de was wordt goed droog en vaak in kortere tijd dan de machine op het display aangeeft.. werkt ook behoorlijk stil. Het wordt ook niet meer zo erg heet in de douche als bij de condensdroger. Ben blij met deze supermachine!

Anoniem 27-03-2022

Superblij mee

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beschermt je kleding tijdens het drogen. Veel programma's om verschillende soorten textiel te drogen. Energie zuiniger door warmtepomp!

Marcel 22-03-2022

Kan niet beter, dan moet het een Bosch zijn.

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastische warmtepomp droger van Bosch.
Doet wat hij moet doen, en zijn blij dat hij de warmte weer gebruikt, en niet in de ruimte blaast. Dat deed onze oude droger wel, zijn blij met de Bosch producten.

Marcel.

Marja 06-03-2022

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede machine, die wel een stuk langzamer droogt, dan een luchtafvoerdroger. Geluidssignalen staan erg zacht afgesteld.
Opnieuw afstellen is even puzzelen.
Verder erg stil in gebruik en droogt goed. We zijn tevreden.

Ikke 01-10-2021

Bosch droger serie 6

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil en erg energie zuinig. Doorgt de was perfect.

Anne82 23-09-2021

Zeer goed

Anne82 23-09-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met deze wagdroger. Veel verschillende programma's, maar ook een snel programma. Handige trommelverlichting. Erg blij mee.

R den Hartog 16-06-2021

Prima

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasdroger voldoet aan de mij gestelde verwachting. Eenvoudig om je droogprogramma's in te stellen en zeer stil. Een prima keuze.

Tonnie 04-03-2021

Bosch warmteppmpdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de bosch warmtepompdroger nou een paar keer gebruikt dat was goed maar er zitten veel mogelijlheden op moeten nog veel uit proberen

Yasin 25-02-2021

heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] nu ruim twee weken in bezit. energie zuinig en heerlijk stil. betaalbaar apparaat die zijn werk goed doet.

Gerrit 14-02-2021

gebruiksvriendelijk, grote inhoud, korte droogtijd

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Het is een prima apparaat en werkt goed, hij is gebruiksvriendelijk en het display is duidelijk en overzichtelijk. Ook het wegen van de inhoud en daar de droogtijd aanpassen is een prima optie.

Pluspunten

• korte droogtijd en toch goed droog
  • duidelijke bediening
  • grote inhoud

Breemer 10-02-2021

Blije consumenten !!

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude Bosch was 14 jaar oud , waarschijnlijk niet echt energie zuinig . Daarom gekozen voor vervanging met de goede hoop op zuinige droogresultaten. Wij zijn Bosch fan. Altijd goede produkten en nog nooit spijt gehad van aankopen van dit merk. Het nieuwe apparaat droogt zeer goed , even zoeken met tijdsinstelling voor drogen en uitzetten maar lijkt goed te gaan .
Filter is makkelijk te reinigen en wat vooral prettig is , we hebben geen slang meer uit het raam nodig , Heerlijk .
Hopend op de volgende 14 jaar !

Mimi 02-02-2021

mooie machine

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is de eerste wasdroger met gist, dus ik heb geen ervaring met anderen, maar tot nu toe droogt het alles redelijk goed. Ik ben tevreden. Alles gaat direct naar de kleerkast zonder te strijken. Zelfreinigend filter. Korte programma's voor droog wassen. Ik raad aan

Samia 29-01-2021

Eenvoudig, stil en goede droger.

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ik ben voor een bosch gegaan omdat de bosch producten die ik heb, me erg goed bevallen. Deze warmtepompdroger zeer zeker ook! Hij is stiller dan mijn vorige droger en droogt goed. Er zijn duidelijke programma’s te kiezen en er is nog zoveel mogelijk wat ik nog moet uitvinden. Ik ben tevreden

Pluspunten

• Vrij stil
  • Snelle programma’s
  • Duidelijk

Jonny 28-01-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu ongeveer een week of 8 in gebruik.
Werkt toppie. Iets langere droog tijd,maar super resultaat.
Aan te raden.

Pauline 24-01-2021

Droogt stil en goed, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Na uitgebreide oriëntatie ben ik bij deze droger uitgekomen en nu enige weken in gebruik. Voldoet aan de verwachtingen; droogt goed en heeft voldoende programma's. Het geluidsniveau is laag en de droger is intuïtief te gebruiken. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Allergie programma
  • Laag geluidsniveau
  • Goed droog resultaat

Minpunten

• Geen gevonden

Lucas 20-01-2021

Duurzaam, en muisstil

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Nadat onze vorige droger gedwongen met pensioen ging hebben mijn vriendin en ik deze droger aangeschaft. Wat een verademing. Daar onze vorige droger al een aantal jaartjes dienst had gedaan bij haar ouders is deze Bosh droger voor ons een echte verademing. Hij is geruisstil, maakt goed droog zonder extreem veel warmte af te geven en is nog zuinig ook! echt een aanrader voor ieder die nog naar een droger zoekt!

Pluspunten

• Muisstil
  • Wordt niet te warm
  • Groot Scherm

Minpunten

• touchscreen is wat traag

Petkova 20-01-2021

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Ruime trommel, jassen goed drogen zonder programma voor jassen. Kleding goed drogen. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• de jas is droog
  • ruime trommel
  • het wasgoed is droog en kreukvrij

Minpunten

• Ik heb er nog geen gevonden

JC 19-01-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WTU87665NL

Prijs kwaliteit top . De droger werkt top. Nog iets te kort in gebruik om te zeggen hoe duurzaam.
Tot nu toe erg tevreden .

• Zeer uitgebreid programma