Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens BI510CNR0 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FBJF 30-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: Siemens BI510CNR0

Eenvoudig, goed en snel, met een mooi passend design met de andere studio line apparatuur

MHP uit Arnhem 05-08-2021

Ideaal deze lade.

Geschreven voor: Siemens BI510CNR0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze warmhoudlade is echt SUPER! Snel warm, degelijk en doordacht. Alleen al als je naast een 60x60 oven en combi machnetron wenst is het vertschil in ruimte hiermee eenvoudig en mooi te overbrukken. Klinkt wat decadent maar is echt super functioneel voor ons gezin.

Edwin 24-04-2021

Handige warmhoudlade

Geschreven voor: Siemens BI510CNR0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak design en houd alles lekker warm voor je

Anoniem 25-10-2020

Warmhoudlade

Geschreven voor: Siemens BI510CNR0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functioneel wij gebruiken hem vooral voor de koffiekopjes onder het koffiemachine