Philips by Signify Aurelle, rechthoekig, paneellamp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips by Signify Aurelle, rechthoekig, paneellamp op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kris 27-05-2022

Alsof je een lichtkoepel in je dak hebt geplaatst!

Veel lichtopbrengst. Ik heb deze geplaatst in m’n garage en wanneer deze staat ingesteld op daglicht 100% lijkt het wel alsof er een lichtkoepel in m’n dak is geplaatst.
Ik ben van plan nog een tweede exemplaar aan te schaffen, met één stuk heb je zeker voldoende voor een ruimte van 5x5, voor een garage die doorgaans groter is kun je er best twee bestellen.
Als alle overige verlichting in je woning ook van Philips Hue is, kun je bij het slapengaan of verlaten van de woning met één simpele druk op de knop van de meegeleverde draadloze dimmer switch alle lampen in je woning ineens uitschakelen. Je hebt dan wel de Hue bridge nodig uiteraard.

Pluspunten

• Veel lichtopbrengst
  • Instzlbaar tussen warm licht of daglicht
  • Vormgeving
  • Philips kwaliteit, degelijke brouwkwaliteit
  • Eenvoudig te installeren zonder hulp

Minpunten

• Geen, want deze is z’n prijs waard!