Domo DO8123

Honeywell HO-1100RE4

Honeywell HO-1100RE4
2,0 (1)
Bekijk alle Ventilatoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Domo DO8123 op Kieskeurig.be.

Nico 06-07-2016

Bij verrast met deze mooie, stille, koele en gebruiksvriendelijke ventilator.

Geschreven voor: Domo DO8123

Heb deze online besteld nadat ik twee keer teleurgesteld was teruggekeerd naar de winkel met een te luidruchtige toren van een ander merk, die ook nog eens flink duurder was. Zocht een geschikte stille en gebruiksvriendelijke ventilator die er goed uit hoorde te zien ook daar ik net de slaapkamer had vernieuwd. Nou deze toren voldeed geheel en meer aan mijn verwachtingen. Ja het voetje lijkt inderdaad het zwakste punt wat ik al las in diverse reviews, maar of het ooit problemen gaat opleveren dat geloof ik nou ook weer niet. De montage was niet meer dan de toren onderste boven te plaatsen en de twee helften van de voet om de netkabel heen vast te klikken en met vier vleugelmoeren vast te zetten aan het ventilatorhuis. Heel fijn vind ik persoonlijk de modus-functie, ook in combinatie met de speed-instelling, het oscilleren en de timer. In het donker valt door de locatie van de diverse leds onder het bedieningsconsole de status af te lezen. Ga vanavond ook zeker weer genieten van de koele zuchtjes wind die deze DOMO (Belg) in de slaapmodus produceert. Wil je wat krachtiger wind, ook dan zit je met deze toren helemaal goed. Ook met de natural-modus werkt dit zo fijn en geeft zeker in combinatie met de oscillatie-stand veel minder snel nek-/spierklachten.

van Amersfoort 26-07-2019

Heerlijk afkoelen met onze ventilator

Geschreven voor: Domo DO8123

Is geen storend object in de huiskamer
Doet heel goed wat hij moet doen
We genieten echt van onze aankoop

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Makkelijke bediening
  • Ziet en mooi uit

Minpunten

• Niks kunnen vinden

Cees 01-07-2019

Lekker ding

Geschreven voor: Domo DO8123

Twee dagen geleden kwam de DOMO aan enhet monteren was een fluitje van een cent (ik ben 74). In de lichte stand hoor je een zacht geruis, maar de koeling is duidelijk merkbaar, héérlijk. We hebben er dan ook veel plezier van gehad de laatste warme dagen. Mijn vrouw vond het geluid toch te sterk voor de slaapkamer en dat wa jammer. Maar in de huiskamer doet hij goede diensten.

Pluspunten

• Staat stevig
  • Rustig geluid
  • Redelijke prijs
  • Fraai uiterlijk

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken.

dirk 03-06-2018

blaas voldoende lucht door de kamer

Geschreven voor: Domo DO8123

pas goed in de kamer sta niet in de weg op de slaapkamer is hij lekker geruisloos hoor hem haast niet waardoor je lekker en koel kan doorslapen

Pluspunten

• geruisloos hoor hem haast niet
  • mooi ontwerp