Dyson AM07 - Reviews

vloerventilator
Automatisch oscilleren

Philip 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ben er erg blij mee !

Veel kracht, wel hoorbaar op hoogste stand.
Ik heb daarom een model met wat extra capaciteit genomen ... dan gebruik je de allerhoogste stand minder vaak.
Maar geluid is aanzienlijk minder dan bij conventionele ventilatoren die zich door de wind heen slaan.
Wij hebben 'geluidsversterkende' houten vloeren ... ik zet hem op een muismatje.

En verder ... een prachtig design en handige afstandsbediening ... hoef mijn bed niet uit om een standje lager te zetten.

renespek 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Stijlvolle verkoeling

Hele moderne strakke vormgeving, van een goede kwaliteit, met een simpele maar duidelijke afstand bediening. luchtstraal is goed en op zijn laagste stand niet hoorbaar.

Hans Heemskerk 13-07-2015 Product kwartaal in bezit

Valt tegen geluid veel te hard erg storend , geeft wel goede warmte.Kan beter goede
Goedkope ventilator gebruiken misschien wel minder geluid.

homefitness4you.nl 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Dure ventilator, mooie vormgeving maar koelt niet beter dan een ventilator van de action van 20 euro.

Meibloem 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, mooie vormgeving, maar vanaf niveau 6 erg hard geluid, lijkt op een grote fohn, zeer storend

Hilal60 30-07-2014 Product maand in bezit

Mijn vrouw was hoog zwanger en het was ook heel erg warm toen we dit prachtige product kochten .
Omdat mijn vrouw niet tegen te veel warmte kan is de Dyson AM07 net op tijd binnen gekomen. Mijn vrouw is er super tevreden mee en ik heb dalijk ook een zorgen minder als de kleine begint met kruipen en lopen omdat er geen draaiende bladen in zitten. Het is dus helemaal kinderproof. Er zitten ook meerdere standen op die je kunt opvoeren tot stand 10, dus voor ieder zijn briesje tot wervelwind. Er zit ook een compacte afstandsbediening bij waardoor je niet iedere keer van plaats hoeft te komen. Het ziet er ook nog eens mooi uit in de woonkamer. We zijn als gezin dus enorm tevreden over dit product.

Dima2014 09-07-2014 Product maand in bezit

Wij hebben de Dyson Ventilarot nu bijna een maand in gebruik en hij bevalt ons uitstekend. Bij de warmste dagen van de maand werd onze woonkamer, slaapkamer en kantoor heerlijk verkoeld. Wij hebben een zoontje van ongeveer 1,5 jaar en doordat de Dyson geen ronddraaiende bladen heeft zoals een ouderwetse ventilator kan hij zichzelf niet bezeren als de ventilator aanstaat. De Dyson Air Multiplyer heeft een afstandsbediening en dat is ook erg handig. Daarnaast zit er een timer op zodat je bijvoorbeeld je slaapkamer alvast kan verkoelen voordat je naar bed gaat. Het energieverbruik en het geluid zijn minimaal zodat je de ventilator aan kan laten staat als je gaat slapen. Het design van de ventilator is erg modern en past in elk interieur. Kortom de Dyson Air Multiplyer is je geld meer dan waard!

M. de Boer

Siebe van der Veen 04-07-2014 Product maand in bezit

Wij zijn nu ruim een maand in het bezit van de Dyson AM07.
Na het uitpakken was het eenvoudig om de ventilator in elkaar te zetten. De bijgeleverde afstandsbediening maakt het gebruik aangenaam. Het geluidsniveau is laag en de luchtstroom is instelbaar van 0 tot 9, hetgeen zeer prettig is. Door de vormgeving deze ventilator geen niet storend in huis.
Tot op heden zijn wij tevreden over de Dyson AM07.

DDMSOL 03-07-2014 Product maand in bezit

Ik heb de dyson AM07 nu een maand in gebruik en ik ben zeer tevreden! De ventilator ziet er mooi vormgegeven uit en koelt zeer goed. Tevens viel het me bij het installeren op dat de ventilator makkelijk in elkaar klikt en de onderdelen voelen duurzaam en licht aan. Het enige nadeel wat ik er aan kan ontdekken is dat bij de stand 6 en hoger de ventilator redelijk wat geluid maakt, het is niet zeer storend.