Verbatim V3 USB Drive 32GB - Reviews

Inschuifbare usb-connector
Led-indicatie

5,2

Visuality1982 08-11-2014 Product paar dagen in bezit

Totale afrader!!! Ik kon zelf ook wel bedenken dat er kwaliteitsverschil bestaat tussen verschillende USB-sticks, maar dit slaat alles! Ik had er twee besteld (voor mijn schoonmoeder nota bene), en toen ik ze eindelijk binnen had en ze in gebruik wilde nemen, was er al één die niet herkend werd of alleen maar aangaf dat ie opnieuw geformatteerd moest worden. Hoewel de leverancier er niet moeilijk over deed, had ik er wel een behoorlijk baal van om de USB-stick weer terug te moeten sturen en weer te moeten wachten op een andere. Enfin, uiteindelijk kwam er een nieuwe... Deze heb ik nu zo'n 2 maanden in gebruik en nou geeft ie de bestanden niet weer. De PC geeft wel aan dat er schijfruimte in gebruik is, alleen staat er niks op.
Als er iets frustrerend is, dan is het wel een USB-stick waar je niet van op aan kan. Mijn advies: Zoek iets anders dan VERBATIM!
NB. Ik heb dit apparaat met een 1 beoordeeld omdat:
A. installatiegemak niet echt van toepassing is op een USBstick.
B. Vormgeving ook geen criteria zou mogen zijn.
C. Omdat de degelijkheid van dit apparaat dus ver te zoeken is

ElineK 21-08-2012 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe goed stickje, niet de snelste met 33 MB/s tranferrate, maar altijd nog zo'n 2 keer sneller dan USB 2.0 en dat voor bijna dezelfde prijs.
Installatie onder Windows 7 64 bit gaat binnen enkele seconden.
Als je hem in ntfs formatteert is de capaciteit nog maar 28,9 GB, maar is wel nodig als je bestanden groter dan circa 4GB op het stickje wilt zetten.