De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 9-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5080 Baardtrimmer, Tondeuse, Lichaamsverzorger, Precisietrimmer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

pascalvgb 01-05-2019

Goede kwaliteit, Goede prijs/kwaliteit
Prijs/kwaliteit is dit een zeer goed product. Ik gebruikte vroeger de huismerken van bepaalde winkels maar dit is toch echt veel beter. Je voelt duidelijk het verschil. Ik kreeg dit product gratis en ben er super tevreden over.

Pluspunten

• prijs:kwaliteit

Herman de Vries 28-04-2019

Dit is een super handig pakket voor een totale body work out. Het opladen van het apparaat is erg eenvoudig en gaat heel snel, binnen 5 minuten is hij weer ready to go. Ik ontving dit pakket om hem te testen, nou dat doe ik met veel plezier. Ik raad dit pakket zeker aan. Top koop.

IsmailE 28-04-2019

Ik ben zeer tevreden met dit scheermachine. Het is mijn eerste elektrische scheermachine die echt alles kan. Haren scheren , trimmen , baard trimmen en baard scheren. Je ontvangen ook 2 Gilette ProGlide mesjes in de verpakking en een handig zakje om alles in op te bergen. Doordat het toestel ook waterdicht is, is het ideaal om onder de douche te gebruiken. De verschillende opzet stukken zorgen er ook voor dat je verschillende lengtes kan scheren. Ik kreeg dit toestel gratis om het te testen, maar nu zou ik me nooit meer met iets anders wil scheren. Het toestel is ook zeer licht en zeer wendbaar. De batterij gaat zeker lang genoeg mee voor verschillende scheerbeurten en laad ook heel snel op.

Pluspunten

• Flexibel
  • Licht
  • Lange batterijduur

Kenneth E 28-04-2019

Ik gebruik het Braun-MGK5080 combi scheerapparaat nu al enkele weken en ben er heel tevreden over.zowel baard en body trimmer werken heel goed.enkel 1 klein minpuntje is dat er bij zo'n goed toestel geen oplaadhouder bij aanwezig was.ik heb het toestel gratis ontvangen.voor mij persoonlijk geef ik een score van 9/10 voor het toestel. Mvg Kenneth E

Minpunten

• Oplaadhouder ontbreekt

Dries Bruyneel 16-04-2019

Ik trim al enkele jaren een tweetal keer per week mijn baard en heb in die tijd ervaring met twee merken, Babyliss en Philips. De eerste was niet echt een voltreffer, vandaar de keuze voor Philips (waarvan ik trouwens heel tevreden ben/was). Nu kreeg ik echter de mogelijkheid om dit toestel gratis te testen, dus was ik benieuwd naar de ervaring die Braun me te bieden had.

Tot op heden had ik steeds een baardtrimmer met als doel een ‘3-dagen baard' te creëren en keek ik nooit verder naar een ‘styling kit’ als deze. Ik moet toegeven dat deze (na een weekje gebruik) wel een aantal voordelen biedt voor de styling van mijn baard, zoals de precisie trimmer en de contour edging. Ook een aantal andere van de 9 mogelijke functies heb ik reeds getest en bevallen me wel, maar die zullen niet zo frequent (meer) gebruikt worden als nu.

Persoonlijk zou ik dit toestel vooral aanraden aan gebruikers die meerdere functies wensen te gebruiken, dan krijg je hier prijs-kwaliteit een mooi aanbod!

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit

Minpunten

• Niet iedereen zal alle accessoires gebruiken