Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7735

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7735 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

F. Dekker 01-12-2019

Goede en zware kwaliteit met veel hulpstukken

Stevig apparaat met vele mogelijkheden voor een complete verzorging van haar, baard, snor, neus en oorharen.

Pluspunten

• zware kwaliteit
  • ligt goed in de hand
  • snel opgeladen
  • veel hulpstukken

Minpunten

• geen opbergbox maar zak

B_Poppelaars 24-11-2019

Fijn formaat, krachtige accu

De Multigroom is fijn in gebruik voor het trimmen van mijn baard en lichaamshaar en ook het knippen van het haar van mijn zoon. Met de meegeleverde opzetstukken zijn ook neus en oorhaar prima weg te halen. Het apparaat is groot genoeg om haren mee te knippen, maar toch klein genoeg om nauwkeurig te trimmen. Door de krachtige accu die niet snel leeg is zitten er geen snoeren in de weg tijdens gebruik.

Pluspunten

• Fijn formaat
  • Krachtige accu
  • Benodigde opzetstukken meegeleverd
  • Veelzijdig

Minpunten

• Niet voor glad scheren

A 21-11-2019

Goede accu, veelzijdig in gebruik

Lange accuduur, goede trimresultaten. Veel opzetstukken waardoor veelzijdig in gebruik. Is ook een minpunt: weinig overzicht door de verschillende opzetstukken. Afspoelen en gebruik onder de douche is ideaal

Pluspunten

• Goede accu
  • Goede trimresultaten
  • Veelzijdig
  • Waterdicht

Minpunten

• Veel opzetstukken
  • Onoverzichtelijk

Dijkstra1234 08-11-2019

Super

Zeer tevreden met dit product, functioneer hoe hij omschreven wordt. Door de verschillende trim mogelijkheden voor ieder wat wils. Geschikt om zeer strakke lijnen mee te scheren. De batterij gaat lang mee. Mooi design en ligt makkelijk in de hand!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Batterij gaat lang mee

S. Brouwer 08-11-2019

Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7735

Ik gebruik de Philips Multigroom MG7735/15 met veel plezier. Ik vind de veelzijdigheid echt een grote plus. Ik kan met veel verschillende standen, verschillende lichaamsdelen trimmen. De Multigroom voelt erg licht aan en ligt erg prettig in de hand, erg handig wanneer ik precisie trimwerk wil uitvoeren.

Belangrijke elementen van de Multigroom vind ik voornamelijk het feit dat er 12 hoogwaardige, verschillende opzetstukken bij zitten voor elk soort beharing, op elke plek van het lichaam.

Ik heb verschillende standen uitgeprobeerd en ik ben erg tevreden over het eindresultaat. De haartjes waren allemaal op dezelfde lengte getrimd en zelfs op de lastige plekken trimde de Multigroom uitstekend.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Ligt erg prettig in de hand
  • Zeer nauwkeurig / Perfect scheerresultaat
  • Verschillende opzetstukjes
  • Lange batterijduur

Frederik 07-11-2019

Hoogwaardige kwaliteit Multigroom

Deze multigroom is direct onderscheidend vanwege het hoogwaardige materiaal waar het van gemaakt is. Dat spreekt direct in het oog. De hoeveelheid opzetstukjes is groot, voor iedere toepassing is er wel een te vinden.
In het begin wel even zoeken welke bij mij paste maar als je dat eenmaal weet zorgt het voor precisie. Ander pluspunt is hoe de Multigroom in de hand ligt, mooie vormen.
Als ik dan toch een minpunt moet noemen dan is dat het opbergen van de vele opzetstukjes. Dat zijn er best veel en wordt snel rommelig. Maar dat kun je ook zien als een luxe probleem.

Pluspunten

• materiaal keuze
  • hoeveelheid opzetstukjes
  • precisie scheerresultaat

Minpunten

• opbergen van opzetstukjes

miralem 24-10-2017

Prachtig

In tegenstelling tot vorige trimmers is deze perfect, die gaat heel glad over de baard, echt een aanrader

Roetker 23-10-2017

Aangenaam trimmen

Eindelijk een Philips toestel waar ik van kan zeggen dat het geen haartjes uittrekt maar echt scheert!

Zeer duurzaam toestel, goede batterijduur, heel veel tools bij die goed werken.

Enig minpuntje vind ik de aan/uit knop, ik kom er te vaak met mijn duim tegen waardoor ik deze dus soms wel eens uitschakel tijdens het scheren.

Topproduct!

samelg0988 23-10-2017

GEWELDIG product met goede prijs/kwaliteit verhouding

Op het eerste gezicht was ik niet zo tevreden met het design, vond het een beetje te dun en saai. Na verloop van tijd vond ik het design steeds beter en strakker uit zien. Vooral tijdens het gebruik vond ik het design goed. Het apparaat ligt lekker in de hand en je kunt het met een hand zeer goed gebruiken. Ook het wit lichtje tijdens het opladen maakt ook een bepaalde positieve indruk. Wat betreft het gebruik ben ik zeer tevreden over de verschillende mogelijkheden. Ben met name over de veelzijdigheid zeer tevreden over het product. De duur van de batterij vind ik ook zeer goed. Groot voordeel is ook het gebruik onder de douche. Qua onderhoud van het apparaat lijkt het steeds beter te gaan. Vaak heb ik daarover mijn twijfels bij zulke apparaten maar dit wordt steeds minder bij dit apparaat. Persoonlijk zeer tevreden over dit product van philips, raad het iedereen aan die voor een goede prijs een uitstekend product wil.

Woutertje 23-10-2017

Alles in een apparaat

Het is een mooi apparaat met veel opties. Als je een baardtrimmer zoekt of een neus haren trimmer of je wil je haren bijwerken echt alles kan met de op zet stukjes. Hij is lekker in de hand en blijft lang de zelfde krachthoudend. Vaak zie je toch dat de accu na een kwartier minder wordt. Gewoon een top apparaat. Ze zouden alleen het zakjes om de opzet stukjes in te bewaren doorzichtig kunnen maken. Dan zie je wat je er uit pakt.

TimoVC 23-10-2017

Top apparaat!

De laatste tijd zijn er echt al heel wat scheerapparaten/tondeuses/trimmers op bezoek geweest in onze badkamer. Nu lijk ik eindelijk het meest complete apparaat gevonden te hebben! 2 dingen die je meteen opvallen bij het uitpakken: het apparaat voelt bijzonder stevig en kwalitatief aan + er zitten zéér veel verschillende opzetstukken bij. Tot hiertoe ben ik het meest enthousiast over de stoppelbaard-opzetstukken en de body trimmer met huidbescherming. Die doen echt hun werk meer dan perfect. Uiteraar is de neus en oortrimmer ook erg handig. Het apparaat is vrij krachtig en de batterij gaat zeker lang genoeg mee op 1 laadbeurt. Tot hiertoe 2 kleine minpuntjes: hij is niet bruikbaar op het stopcontact, dus bij ‘n lege batterij is ‘t effectief gedaan met scheren en moet je wachten tot ie terug voldoende opgeladen is. Ook een opbergdoosje om de opzetstukjes in te sorteren was handig geweest, in het simpele zakje dat er bijgeleverd werd is het nu ook maar een rommeltje. Maar qua gebruik en scheerresultaat, nogmaals: top!

Tommy1981 19-10-2017

Zeer goede timmer (voor een interessante prijs)

Ik heb dit toestel nu een weekje in men bezit en na de eerste keren te gebruiken zijn de indrukken toch zeer positief. Hij laad zeer snel op & heeft een lange batterijduur. Werkt bijzonder stil, zonder enige vorm van trekkend gevoel of jeuk achteraf. Lijkt me ook korter te scheren dan mijn ander/huidig toestel. De opzetstukken moet ik nog wel uitproberen maar voorlopig ben ik zeer tevreden. Enkel de aan/uit knop vind ik onhandig geplaatst maar dat is een detail :).

OlafOtten 19-10-2017

Veelzijdig en solide

De verpakking
Philips heeft niet bezuinigd, zo blijkt tijdens het uitpakken. Er zitten naast het scheerapparaat zelf
een heleboel opzetstukjes in de doos. Maarliefst 14 stuks!

Eerste indruk
Een stevig apparaat wat erg lekker in de hand ligt. De opzetstukjes zijn ook erg solide
en klikken gemakkelijk op het apparaat. Een goede eerste indruk dus!

Eerste gebruik
Na het product uitvoerig te hebben bekeken is dan het moment om het apparaat te testen en ik kan zeggen dat het erg goed werkt. Mijn vorige trimmer was
toe aan vervanging en hakte door de baard heen met wat moeite. Het nieuwe apparaat doet dit net even anders en gaat als een mes door boter.
Wat een verademing!

Conclusie
Een solide en veelzijdig apparaat wat goed doet wat het moet doen; kortwieken van de haren. Ik gebruik het zelf voornamelijk voor het bijhouden van mijn baard ( -+ 15mm lang)
en dat werkt perfect! Ben je op zoek naar een kwalitatief en veelzijdig scheerapparaat? Dan raad ik dit apparaat zeker aan!

sndrr 19-10-2017

Veelzijdig en solide

De verpakking
een heleboel opzetstukjes in de doos. Maarliefst 14 stuks!

Eerste indruk
en klikken gemakkelijk op het apparaat. Een goede eerste indruk dus!

Eerste gebruik
Wat een verademing!

Conclusie

Raul87 17-10-2017

Deze Mutigroom van Philips voldoet aan alle verwachtingen.

Deze Multigroom van Philips is aardig stil, voelt degelijk aan en ligt lekker in de hand. Doordat de 7000 serie waterdicht is kan je ‘m ook onder de douche gebruiken en is schoonmaken een fluitje van een cent. De trimmer is voorzien van diverse opzetstukken die gemakkelijk en snel te verwisselen zijn, de opzetstukken voelen degelijk aan. De instelbare baardkam die je kunt instellen van 3 tot 7 millimeter is erg handig.

Ik gebruik de Multigroom voor het trimmen van mijn baard, oksels en de schaamstreek. Het trimresultaat en de accuduur zijn goed, wanneer de accu leeg is kan je de Multigroom helaas niet gebruiken doormiddel van de oplaadkabel en moet je wachten totdat de accu weer (gedeeltelijk) is opgeladen.

Hub29 17-10-2017

Goeie trimmer!

Met de Philips Multigroom 7720/15 kun je in een mum van tijd je gezichtshaar bijwerken. De trimmer snijdt door het haar als een mes door boter, waardoor het voor mij gewenste resultaat binnen no-time bereikt was. Het apparaat ligt lekker in de hand, is mooi vormgegeven, heeft een goeie accuduur en kan zonder problemen onder de douche gebruikt worden!
Er had wel een opbergsysteem voor alle opzetstukjes bij mogen zitten. Het bijgeleverde zakje geeft wel een luxe uitstraling, maar is onhandig als je een specifiek opzetstukje zoekt.

RubenH 13-10-2017

Aanrader

Ik was onmiddellijk verbaasd over de volledigheid van het pakket bij het openen van de verpakking: er zijn immers enorm veel accessoires inbegrepen bij dit toestel. Ik was ook onder de indruk van het uiterlijk , door de combinatie van het rubber en metaal, wat een stevige en stoere look geeft. Het apparaat voelt stevig in de hand, en toch niet te zwaar. Een handige etui is inbegrepen, waarin je je verschillende onderdelen kan wegplaatsen. Het scheren zelf verloopt super vlot. De batterij gaat enorm lang mee, vergeleken met mijn oud toestel, en het toestel maakt tijdens het scheren niet veel lawaai. Dit toestel dient niet enkel voor het scheren van gezichtshaar, maar ook voor ander lichaamshaar: een echte allrounder aldus. Voor mij is het enorm handig dat ik het toestel onder de douche kan gebruiken, waardoor het opruimen achteraf zeer beperkt is. Het toestel zelfs is trouwens ook zeer makkelijk te reinigen. Een echte aanrader!

Boma 11-10-2017

Dit is een uitstekend product

Ik ben zeer tevreden over de perfectie van het scheervermogen van de Philips Multigroom tondeuse/ trimmer.
Met een zeer ruime keuze aan opzetstukken trim je makkelijk en met goed resultaat zo heb ik er verschillende getest ook voor de baard te trimmen, je kunt hier een mooi verzorgend model van maken. Voor hoofd en body shaver is dit ideaal de trimmer ligt goed in de hand en scheert met optimaal resultaat.

Het apparaat is goed schoon te maken, van alle kleine haartjes wat achter blijven.
Een groot plus punt vindt ik je kunt hem makkelijk opbergen, het is geen heel groot apparaat en je kunt hem rechtop zetten. Er zit een handig tasje bij waar je alle opzetstukken in bewaart.

ik vindt het een zeer goed apparaat van Philips en kan het iedereen aanraden die graag een baardje strak en in design wilt houden. En net als ik een millimeter kapsel heb.

PitbullCorp 10-10-2017

Super compleet product

Bij het openen van de doos valt het op dat er voor elke mogelijke toepassing een opzetstukje is bijgeleverd.

Nu bij het gebruik gaat alles super hij scheert mooi, wisselen van opzetstukken verloopt vlot, juist de opzetstukken uit het opbergzakje vissen is wel elke keer een opdracht en gemakkelijker om het gwn volledig leeg te maken.

Toestel ligt zeer goed in de hand en totaal niet zwaar waardoor deze toch zeer fijn in gebruik is

Mioc 09-10-2017

Trimmen 2.0

De Philips MG7720/15; wauw.. wat een scheer/trim apparaat!
Ondertussen heb ik al vele apparaten gehad; maar er is er geen een geweest die zoveel mogelijkheden bied als de MG7720/15. Het apparaat ligt fijn in de hand, licht van gewicht en trimt precies. De verschillende opzetstukken maken het ideaal voor het hele lichaam. Een groot voordeel is dat deze onder de douche ook gebruikt kan worden. Het toestel maakt niet meer lawaai dan een ander scheer apparaat. Het enige nadeel is, is dat het scheer-opzetstuk niet zo groot is als bij een scheerapparaat waar je alleen maar mee kunt scheren. Maar omdat ik vooral doe trimmen is dat voor mij geen probleem.

Het toestel is makkelijk schoon te maken en op te bergen in het bijgeleverde opbergzakje waar ook de oplader mee in kan zodat je deze niet kwijt raakt.