De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BG7025 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

JvdI 28-04-2022

Stevig en lange accuduur

Geschreven voor: Philips BG7025

Solide apparaat. De vorige versie 'hing' je op een oplader standaard, deze laad je op met een stekkertje. Stevig, lange accuduur en stil. Werkt geheel volgens verwachting!

Sven 78 14-03-2022

ontwerpfout

Geschreven voor: Philips BG7025

Wie verzint het om tondeusebladen aan weerszijden van de scheerkop te plaatsen?
Bij uitpakken had ik direct al mijn twijfels, maar toch uitgeprobeerd. De tondeuse "hapt" op de vaak toch wel rimpelige huid in de schaamstreek. Dit maakt het apparaat onbruikbaar voor het doel wat ik voor ogen had.
Het is wel een prima apparaat om onder de douche je oksels mee te scheren, maar dat was voor mij niet de eerste reden van aanschaf.

Razor045 12-01-2022

Vernieuwing is niet altijd verbetering

Geschreven voor: Philips BG7025

Vanwege een defecte accu, snel leeg, en kapot mes ben ik overgestapt op dit nieuwere model van de uitvoering 7000 series. Spijt dat ik deze niet toch gerepareerd heb want die deed het toch echt wel veel beter.
Beter contact, beter resultaat en dus meer tevredenheid,.. helaas.
De kop heeft een omstandig gekregen qua design waardoor je gewoon niet goed erbij komt.

lulutrifon 29-12-2021

Super produit

Geschreven voor: Philips BG7025

Ce produit répond à toutes mes attentes. Il rase la poitrine et les parties les plus sensibles de l'anatomie avec une efficacité quasi aussi grande qu'un rasoir à lames, sans aucune douleur et sans aucune blessure. C'est ce que je recherchais depuis très longtemps.

Ce moi 30-11-2021

Vervanger voor scheermes

Geschreven voor: Philips BG7025

Deze beoordeling is geheel terecht want is snij me niet meer in de huid en is daardoor een zeer handig en prettig product om mee te werken.

PSTR 14-10-2021

Zeer goede prestaties

Geschreven voor: Philips BG7025

Ondanks het iets groter formaat van deze combinatie trimmer ligt hij zeer goed in de hand tevens een sterke batterij, zeeg goed product

Rinussie 31-08-2021

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips BG7025

Lig lekker in de hand en is zeer handelbaar maar het voornaamste is dat ik mezelf tot nu toe geen enkele keer heb ingeschoren. Het geeft een mooi glad resultaat.

Demonils 11-07-2021

Tondeuse pour le corps est excellent.

Geschreven voor: Philips BG7025

En général je met rarement 5 étoiles car il y'a toujours un petit défaut, genre (ça arrache, lame mal aiguiser, ect...). Mais je dois dire que cette tondeuse ma bien épater personnellement.

Gert-Jan 01-06-2021

Bodygroom

Geschreven voor: Philips BG7025

Ik gebruik dit apparaat al jaren, dit is mijn derde.Dus oplaadbare batterij zou beter mogen. Dis is een nieuw model, aan uit knoppen zoude wat duidelijker mogen zijn, was beter bij oude model. De kleinste stand op de trimmen zou wat korterr mogen beginnen, 3 ipv 6 mm.

Wim L 31-05-2021

Hele verbetering tov. Voorganger

Geschreven voor: Philips BG7025

Deze aangeschaft ter vervanging van tt2040, de voorganger. Werking is ongeveer hetzelfde, echter de vergrendeling van de regelbare trimkam is stukken beter. Tevens de vaste laadaansluiting en accuduur behoorlijk verbeterd. Vooral accu was bij tt2040 een zwak punt. Ik ben er tot zover tevreden over.

Anoniem 26-05-2021

Luidruchtig en inefficiënt

Geschreven voor: Philips BG7025

Zeer luidruchtig. Scheert niet glad. Opletten in huidplooien of je bezeert jezelf. Zou het zeker niet gebruiken op je edele delen. Goed voor het snelle werk op buik borst en rug, maar niet echt glad.

Ergos 22-05-2021

De beste Bodygroom tot nu toe!!

Geschreven voor: Philips BG7025

Deze bodygroom doet wat er belooft wordt!
Je kan met de twee koppen je hele lichaamsbeharing onderhouden. Maar het prettigst is wel dat je geen rode vlekken of schrale plekken krijgt, ideaal!!!

Kind v Philipsmedewerker 03-04-2021

Aankoop van 3e Philips Bodygroomer.

Geschreven voor: Philips BG7025

Omdat Philips de enige is die een dubbelzijdige Bodygroomer in het assortiment heeft het 3e exemplaar gekocht.
Alle 2 voorgaande types lieten het na verloop van tijd afweten met het opladen!
Ben benieuwd hoelang deze het vol gaat houden.

Soer 30-12-2020

Veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Philips BG7025

Gebruik de trimmer vooral voor mijn hoofdhaar en baard.
Hoofdhaar had ie eerst wat moeite mee maar toen we het snapten ging het goed.( gewoon wat vaker het mesje spoelen) nu het superkort is gaat het prima. Hoofd op 7mm baard op 5mm onder de douche heerlijk

RandyvonB 26-11-2020

Niet altijd even glad

Geschreven voor: Philips BG7025

Droogscheren/trimmen is alles redelijk glad, maar onder de douche totaal niet. Mn oksels blijven vaak stoppelig.

Anoniem 18-11-2020

Ce produit correspond à ce que j'avais besoin.

Geschreven voor: Philips BG7025

Je cherchais une tondeuse corps afin de pouvoir effectuer un rasage complet du maillot en toute sécurité. Celle-ci est parfaite ! Aucun risque de coupures, le rasage se fait tout en douceur. L'autonomie est très bonne, j'ai rechargé la tondeuse une fois lors de sa réception, je l'ai déjà utilisée 4 ou 5 fois et le témoin de recharge ne s'allume toujours pas. Je n'ai pas encore tester le côté tondeuse (3-11mm).

Loeko 08-10-2020

Gladde ballen

Geschreven voor: Philips BG7025

Heel prettig product. In de douche maakt het veel minder pijnlijk en gevoelig. Bovendien verminderd het de kans op pijn aan de huid behoorlijk.

RT60 04-09-2020

Goeie bodygroomer

Geschreven voor: Philips BG7025

Al met al een fijne groomer om je lichaamshaar makkelijk te trimmen of scheren. Door de verschillende standen kun je alle kanten op voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Buigt mee met de rondingen van het lichaam
  • Lange accuduur (18 uur)
  • Trimmen op verschillende lengtes
  • Waterbestendig dus te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Geen opzetstuk om haartjes te stylen

Frenk040 02-09-2020

Goed product!!!

Geschreven voor: Philips BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldig product is dit! Hij scheert lekker glad, vlot en trekt niet aan de haartjes. Opladen gaat erg snel en onderhoud gaat ook heel makkelijk gezien het apparaat volledig waterdicht is.

Huis77 01-09-2020

Fijn apparaat, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips BG7025

Ik vind dit echt een fantastisch apparaat. Het is erg handig dat je hem onder de douche en droog kunt gebruiken. Ook het schoonmaken gaat erg makkelijk omdat je de onderdelen makkelijk kunt verwijderen en onder de kraan kunt afspoelen. Ik vind het ook erg handig dat het eigenlijk een 2-in-1 apparaat is, zowel een tondeuse en een scheerapparaat.
Eindelijk een product wat mijn stugge en volle haargroei met gemak aan kan. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • 2-in-1 apparaat
  • glad scheerresultaat