Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226 op Kieskeurig.be.

MavaWo 30-04-2021

Doet precies wat ik er van verwachtte

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Makkelijk instelbaar. Hooudt het lang vol op 1 lading. Makkelijk schoon te maken. Alleen een beetje meer geluid dan verwacht.

Anoniem 24-03-2021

Het product is zeer handig in gebruik.

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De baardtrimmer voldoet aan de verwachtingen.Hij ligt goed in de hand,is eenvoudig en doet zijn werk correct.

Ton0057 10-03-2021

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De trimmer doet wat hij moet doen maar het kan beter... Langere haren worden door de kam niet voldoende opgetild en dus niet getrimd. De trimmer voelt solide aan en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Kindt 21-02-2021

Eindelijk

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Omdat het vervangen van de oplaadbare batterijen in mijn favoriete scheerapparaat ertoe heeft geleid dat het apparaat nu helemaal niet meer werkt heb ik deze tondeuze aangeschaft. Schappelijke prijs, en werkt verbluffend goed. Mijn bescheiden baardgroei kan ik nu beschaafd houden. Heel fijn.

HaGre 19-02-2021

Baardtrimmer voldoet volop aan mijn verwachtingen!

* goede prijs-/kwaliteitverhouding
* fraai uiterlijk uitgevoerd in frisse kleuren
* fijn in de hand liggend
* gemakkelijk in te stellen op trimlengte met simpel te bedienen draaiknop
* gemakkelijk te verwijderen- en hermonteren opzetstuk in degelijke uitvoering
KORTOM: deze baardtrimmer voldoet volop aan mijn verwachtingen en bevalt veel beter dan mijn vorige (niet Philips-) trimmers!

tobisas1986 05-01-2021

goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Doet zijn werk en de trim lengte is gemakkelijk te verstellen. Daarnaast is het apparaat gemakkelijk te reinigen

tobias1986 05-01-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet zijn werk, en de trim lengte is gemakkelijk te verstellen

Remco Van Den Berg 03-01-2021

Baardtrimmer 3000

Hallo,
Ik ben remco van den berg en ik heb de Philips baardtrimmer series 3000 getest, ik gebruik het product nu al 2 weken en hij bevalt goed. Ik vind dat de baardtrimmer effectief werkt. Ik merk echter wel dat de baardtrimmer echt gemaakt is voor de wat langere haren, de kleine haartjes haalt ie iets minder goed weg. De accuduur van het apparaat vind ik zeer goed ik heb hem de afgelopen 2 weken bijna elke ochtend gebruikt en je hoeft hem zelden op te laden.
Het design van de baardtrimmer spreekt mij ook erg aan, hij ziet er modern uit. Ook het formaat vind ik fijn, ligt lekker in de hand!

Munter 29-12-2020

handig

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het product is makkelijk te gebruiken doet goed zn werk en de batterij gaat een lange tijd mee

De stam 28-12-2020

Strakke trimmer die precies doet wat je verwacht.

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne kwalitatieve trimmer.
Zelf gebruik ik hem om de par dagen om een stoppelbaardje te laten staan. Hij is krachtig en trimt het haar zonder te trekken, geeft ook egaal resultaat zonder dat je vaak over hetzelfde gebied heen moet. Een goede accu die je zelden op hoeft te laden. Bovendien heeft hij ook nog een strak design. Zeker een aanrader.

DeJong 28-12-2020

Degelijke baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Degelijke baardtrimmer. Hij heeft goede instelmogelijkheden en is goed in staat alle haren mee te nemen. Wel jammer dat er maar 1 opzetstukje is meegeleverd.

Pluspunten

• degelijk
  • batterijduur
  • kleine stapgroottes

Minpunten

• maar 1 opzetstukje

De_Jong 28-12-2020

Degelijke Baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede Baardtrimmer die duurder aanvoelt dan hij is. Hij neemt alle haren goed mee.

Riikk 27-12-2020

Degelijke trimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Mijn ervaring met dit product was goed. Ik heb het idee dat het systeem voor een egaal eindresultaat zorgt. Ook is het fijn dat de trimmer ook werkt met snoer zodat je niet halverwege de scheerbeurt de trimmer moet opladen. Verder is het makkelijk om de baardlengte in te stellen. Een ander voordeel van deze trimmer is dat je de metalen messen van de machine kan afhalen zodat je ze goed schoon kunt houden.

r.ik 27-12-2020

Degelijke trimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn ervaring met dit product was goed. Ik heb het idee dat det systeem voor een egaal eindresultaat zorgt. Ook is het fijn dat de trimmer ook werkt met snoer zodat je niet halverwege de scheerbeurt de trimmer moet opladen. Verder is het makkelijk om de baardlengte in te stellen. Een ander voordeel vandeze machine is dat je de metalen messen van de machine kan afhalen zodat je ze goed schoon kunt houden.

Tessel 27-12-2020

Handige en compacte baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima baardtrimmer, ligt lekker in de hand. De snijlengtes zijn per halve mm instelbaar en dat werkt precies. Het schoonmaken is handig doordat je met water kunt afspoelen. De oplaadbare batterij is lang bruikbaar. Ik ben er zeer tevreden mee.

Rtest 27-12-2020

Fijn en flexibel scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Het is een fijn scheerapparaat waarmee je op diverse lengtes je baart kunt trimmen zonder allerlei opzetstukjes. Daarnaast is het apparaat makkelijk te reinigen en flexibel inzetbaar op diverse andere lichaamsdelen

Pluspunten

• Verschillende lengtes zonder opzetstukjes
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Scheren vlak bij de neus is lastig

Ricketttt 26-12-2020

Fijn apparaat om snel en accuraat je baard te trimmen

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Werkt erg eenvoudig en snel. Apparaat ligt fijn in de hand en is makkelijk schoon te maken.
Voor volledig glad scheren is het apparaat minder geschikt.

Pluspunten

• Snelheid
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Niet geschikt voor volledig glad

Rixkert 26-12-2020

Erg snelle manier van het trimmen van je baard

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Baardtrimmer perfect om in een handomdraai je baard te trimmen, voor helemaal glad scheren is het apparaat dan weer minder geschikt.

HASTO 16-12-2020

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Ik heb het scheerapparaat vandaag binnen gekregen en gebruikt.
Ik gebruikte standje 1 en dat was zeer optimistisch, maar al doende leert men, het wordt volgende keer gewoon standje 2. Stand 1 was iets te veel van het goede.
Maar het resultaat van het scheren was perfect, weer een goede koop gesloten.

P-H- 15-11-2020

4 maanden gewerkt

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Heeft het 4 maanden prima gedaan, batterij gaat lang mee. Makkelijk in te stellen op verschillende standen. Echter van t ene op andere moment wilde hij niet meer aan. Teruggestuurd voor reparatie, maar is definitief kapot. Geen nieuwe meer verkrijgbaar.