De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MG7720 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jvvl 15-06-2022

eindelijk weer gestileerd

Geschreven voor: Philips MG7720

cadeau van mijn dochters en zeer tevreden over de resultaten tot nu toe. Wel erg veel hulpstukken - gebruik er ruim de helft niet van. Jammer genoeg ben ik na een trimbeurt en gebruik van andere hulpstukken het knipelement kwijt, dus een nieuwe besteld.

Asjamenow 05-05-2022

Uitstekende grooming set !

Geschreven voor: Philips MG7720

Uitstekend functionerend apparaat inclusief de accessoires ! Aan de accu lijkt geen einde te komen ! Al met al dus zeker een aanrader ! Één minpunt, het apparaat is erg 'glad' en kan daardoor makkelijk uit de hand glijden en ten val komen (op 'n harde douchevloer ?) en dan is 't einde 'oefening'. Een (discreet) bevestigingsoog aan het apparaat voor 'n eventueel (zelf te bevestigen/verzinnen) polsbandje (b.v. een parakoordje) ware wellicht wijsheid geweest . . . ?

Joris c 20-04-2022

Mooi product en veel variatie in subversies

Geschreven voor: Philips MG7720

Na een lange zoektocht, lezen en bekijken van veel reviews en bovendien voorliefde voor Philips producten, uitgekomen bij de Multigroom 7720. Prachtig product maar bij het uitpakken bleek deze body van plastic te zijn. De 7745 heeft en metalen behuizing en daarom toch geruild.

Spenky 03-04-2022

Philips multigroom series 7000 14in1

Geschreven voor: Philips MG7720

Goed toestel maar jammer genoeg geen opzetstuk voor tussen de 0 mm en 1 mm.
Op doos staat 0,5mm, niet mogelijk, het is 1mm of alles af!

Fab1507 02-04-2022

Fait bien ce qu'on lui demande

Geschreven voor: Philips MG7720

Tonde cheveux 4mm impeccable, barbe 1 mm très bien et pour le cou ( peau fragile chez moi ) accessoire pour le corps laisse la peau parfaite. Très bon produit

A J S 13-03-2022

Handig toestelletje, batterij gaat lang mee

Geschreven voor: Philips MG7720

Zeer tevreden van mijn aankoop.
Baterij gaat lang mee.
Hapert niet of trekt niet aan de haartjes. Scherp.

5keerpecht?! 01-03-2022

het is dat ik geen 0 sterren kan geven

Geschreven voor: Philips MG7720

Binnen een paar maanden ging hij spontaan aan en was niet meer op te laden. Goede service want ik kreeg meteen een nieuwe, zelfs de duurdere 7545 maar daar gebeurde binnen een paar maanden precies hetzelfde mee. Dit verhaal herhaalde zich nog 4(!) keer. Als ik het niet zelf had meegemaakt zou ik het niet geloven. De tijden dat philips nog goede producten maakte liggen kennelijk ver achter ons. Wat een waste. Ik wil niet eens meer een nieuw product, ik koop wel een Braun ofzo. Hoe dan ook NOOIT meer een philips product voor mij.

claer 28-02-2022

Had ik die maar eerder gekocht

Geschreven voor: Philips MG7720

Ik dacht vroeger altijd ....dat kan ik zelf niet hanteren !! Maar deze multigroom is voor mij een openbaring. Wat een gemak in gebruik en efficient. Zoek niet verder als je twijfelt en kies deze philips 7000 series 13-in-1. Ik heb gesproken !!!!!!

Anoniem 14-02-2022

Goeie allround trimmer

Geschreven voor: Philips MG7720

Trimmer ligt goed in de hand met stevige opzetstukken. Bij mijn vorige trimmer sneuvelde de opzetstukken meerdere malen. Verder is de trimmer erg compleet en trimt snel.

Baardmans44 13-02-2022

Topproduct! Alleen geen stevige hoes erbij...

Geschreven voor: Philips MG7720

Na wat onderzoek te hebben gedaan onder diverse merken en modellen, sprong deze er enorm uit. Ik ben er erg tevreden over. Het is even wennen al die losse stukjes, maar in praktijk gebruik ik er maar twee. Dus ik heb een bakje los met de overige opzetstukjes en die ik veel gebruik in een losse etui. Wel heel jammer dat je geen stevige etui van Philips zelf krijgt, het losse zakje is totaal nutteloos qua bescherming. Voor de prijs had dit er wel bij gemogen.

Nico000001 11-02-2022

Beperkt staat gezicht haar en lichaam

Geschreven voor: Philips MG7720

Ik vind het erg jammer dat je geen bodygroomer kan krijgen voor de MG7735 want daar had ik het eigenlijk voor gekocht. En dat je de accessoires van de MG7730 niet kan gebruiken voor de MG7735

Vin650201 04-02-2022

Multigroom

Geschreven voor: Philips MG7720

Goed product, doet wat het moet doen. Jammer dat scheerapparaat niet glad scheert. Ook jammer dat er geen opbergkoffer bijgeleverd wordt

Cangeroe 27-01-2022

Compleet en efficient apparaat

Geschreven voor: Philips MG7720

Voor een korte baard om de paar dagen bij te trimmen is dit een perfect apparaat. Voor langer baarden zijn er ook accessoires bij maar die gebruik ik niet. Zeer goed autonomie. Stil apparaat ook. Ligt goed in de hand. Precisie trimmen lukt ook zeer goed.

WilZep 24-01-2022

Doet zijn werk goed

Geschreven voor: Philips MG7720

Erg uitgebreid apparaat met veel extra hulp stukken. De aan/uit knop zit op een rot plaats Je bedient het apparaat steeds ongewild

PimdeB2002 21-01-2022

prima maar even wennen

Geschreven voor: Philips MG7720

Mooie en praktische set voor het hele lichaam. de kleine tondeuse is even wennen op de. verschillende plekken. Jammer voor de kapper.

pam7895 12-01-2022

produit très fonctionnel et très maniable

Geschreven voor: Philips MG7720

Temps de charge très court. Grande panoplie d'accessoires qui rend ce produit indispensable. Bon design. En résumé rien à lui reprocher, que des avantages.

Gozerd 10-01-2022

Goede en krachtige trimmer

Geschreven voor: Philips MG7720

Deze baardtrimmer is precies de goede die ik zocht. Hij is sterk en precies in zijn werk. Er zitten genoeg hulpstukken bij voor de juiste behandeling.

woehoe 26-12-2021

geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips MG7720

aangenaam verrast voor de zeer goede werking van deze scheermachine, je kan er heel veel mee doen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ben er zeer tevreden mee.

longbeard 29-11-2021

Prachtig apparaat maar niet voor lange baarden

Geschreven voor: Philips MG7720

Toen ik dit apparaat uit de verpakking haalde, voelde ik de kwaliteit van de metalen behuizing. Iets dat ik niet eerder bij een scheerapparaat voelde. Niet dat plastic gevoel.
De kwaliteit is super hoog. Echter toen ik de accessoires wilde gaan gebruiken voor mijn baard, ontdekte ik dat het minder geschikt is voor wat langere baarden. Ik vind bovendien het echt te veel om steeds een andere kam erop te moeten zetten en miste de draaischijf om snel af te stemmen. Ook de lengte van mijn baard kon ik niet secuur afstemmen door dit alles. Dit is meer voor mannen met standaard baardlengtes of stoppelbaarden dan voor wat langere baarden. Dus ik was teleurgesteld en heb deze toch maar retour gestuurd. Hopende dat Philips hier naar luistert en ook de mogelijkheid gaat bieden voor langere baarden met andere accessoires of een draaischijf.

t--v 18-11-2021

Multifunctioneel toestel

Geschreven voor: Philips MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit multifunctioneel toestel heeft veel handige hulpstukken, gelukkig zijn ze dan ook allemaal netjes op te bergen in het meegeleverd zakje.
Persoonlijk had ik liever een kistje gezien waar alle componenten proper een plaats hebben, maar dit is sowieso al geen slechte optie.
Qua gebruiksduur kon ik niet klagen. Ik gebruikte het toestel elke ochtend voor meerdere dagen aan een stuk zonder opladen. Hierdoor vergat ik soms het opladen, maar binnen de 2u is die weer op 100%.
Bij het gebruik vond ik wel de kammen nogal hard, maar op zich was het geen dealbreaker, zeker omdat de mesjes goed snijden. Hierdoor is het ook niet 1000x over hetzelfde stukje gaan om dat haartje weg te krijgen.