Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740 op Kieskeurig.be.

Blok 28-10-2017

Fijn stil en goed machientje

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Prima scheer style apparaat met veel mogenlijkheden en verschillende opzetstukkken.
Ligt lekker in de hand. Zeer stil en batterij gaat lekker lang mee. Maar voor echt glad is er altijd nog het ouderwets scheermes.

• Goede batterij

Minpunten

• Opberg zakje voor hulpstukken

Dimi85 26-10-2017

Handig en veelzijdig toestel die doet wat ik er van verwacht

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dit toestel doet wat het moet doen. Snel en doeltreffend jou de look bezorgen die je op dat moment bevalt. Het toestel heeft een goede accuduur en is efficiënt. Het toestel dat ik vroeger had gaf mij vaak niet het resultaat dat gewenst was. Dit toestel voldoet meer dan voldoende aan mijn eisen. Ik kom vaak in contact met klanten en dan is een verzorgde uitstraling wel zeker aan te bevelen. Dankzij dit toestel is dit s morgens in een mum van tijd klaar en kunnen we weer fris de dag tegemoet.

Pluspunten

• Handige ergonomie
  • Accuduur
  • Veelzijdigheid accessoires

Minpunten

• Geen aanduiding resterende batterijduur

Davi 25-10-2017

goede ligging in de hand

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dit product was kleiner dan verwacht. Maar doet wel perfect wat het moet doen. En bij mij is dat mijn baard onder controle houden. Enkel de handleiding mocht iets duidelijker.
Maar zeker een aanradertje

Pluspunten

• duur baterij
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• handleiding

Rik 19-10-2017

Waar voor je geld

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

TL;DR. Goed apparaat voor deze prijs, verstelbaar opzetstuk voor 3-7mm te gevoelig verstelbaar, dus scheren met eigen risico.

Ik heb de MG3740/15 nu een aantal weken in gebruik en het bevalt tot nu toe wel goed, alhoewel het apparaat 1 belangrijk minpunt heeft (zie laatste stuk review). Het compacte apparaatje wordt geleverd in een handige en compacte etui waar ook alle accessoires + oplader inpassen. De motor is erg krachtig (zeker voor deze prijscategorie) en ik gebruik het apparaat om mijn hele hoofd, inclusief snor en baard op verschillende lengtes te scheren. Erg handig hierbij is het precisie opzetstuk, waar je de contouren van je haarlijn goed mee kunt accentueren (dit is met een scheermesje of tondeuse vaak lastig zelf te doen), alhoewel je met dit opzetstuk wel meerdere keren over hetzelfde stuk moet gaan om het gewenste resultaat te krijgen. Verder ligt hij lekker in de hand en is het wisselen van de opzetstukjes ook gemakkelijk.
Een belangrijk minpunt van het apparaat ligt voor mij persoonlijk bij het opzetstuk die verstelbaar is tussen de 3-7mm. Met dit opzetstuk scheer ik mijn baard en snor op verschillende lengtes. Het verstellen doe je met een klein palletje aan de achterkant van het opzetstuk. Dit palletje is erg gevoelig, want het is nu een al aantal keer gebeurt dat ik, zonder het door te hebben, tegen het palletje aan stoot, waardoor deze plotseling korter scheert dan de bedoeling is. Erg irritant.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Slechte kwaliteit essentieel opzetstuk

Ikke74 01-09-2021

Heel blij hiermee

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Hartstikke blij met dit apparaatje, doet het super goed, kan er lekker nauwkeurig mee werken en batterij gaat heel lang mee! Dank aan Philips!

Bornpgj 17-06-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Snijdt prima, maakt veel toeren en veel lawaai. Haren springen alle kanten op.
Het bedienen van de aan-uit knop gaat erg stroef

Beintema 19-05-2021

Binnen 3 maanden kapot

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

De multigroom was binnen 3 maanden kapot. Is niet dagelijks gebruikt en toch heeft hij het begeven in zo'n korte tijd. Slechte kwaliteit voor deze prijs.

Ikke natuurlijk 09-04-2021

Prima product. Fijn in gebruik.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Prima tondeuse niet te groot. Fijn in gebruik. Alleen aan en uit knopje gaat stroef. En had m ietsjes stiller verwacht.

Veenema 05-03-2021

Philips trimmer

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Het product bevalt prima. Alleen na de eerste keer kan je de trimmer ongeveer 30 minuten gebruiken en mket dan weer opgeladen. Dat is het enige punt wat tegenvalt.

PB 1180 05-01-2021

Petite tondeuse pratique

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Tient facilement en main et coupe sans problème poils de barbe, moustache ou cheveux. Bonne autonomie. Seul petit bémol le bouton de mise en route est difficile à faire glisser.

Anoniem 01-06-2020

Handig product - doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Er zitten een behoorlijk aantal opzet stukken bij. Ook eentje die in meerdere standen te stellen is. Het zou praktischer zijn als de hoeveelheid opzetstukken gereduceerd zou zijn door het toevoegen van nog een opzetstuk die meerdere standen kent. Het opbergtasje is handig, alleen zit de opening aan de korte kant waardoor je niet goed bij de onderdelen kan komen en je dus telkens alles uit het tasje moet halen. Dit kan beter. Accuzuur van het apparaat is lang, ik hoef zelden op te laden. Verder een handzaamformaat.

wimmerbo 21-05-2020

Veel zijdig

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Is basic toestel dat doet wat is beloofd. Veel mogelijkheden voor je geld.Er zijn natuurlijk veel duurdere toestellen maar dit is heel ok voor mij.

Mrrover01 20-05-2020

Handige veelkunner voor weinig geld!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Ik was verbaast van de mogelijkheden door de hoeveelheid opzetstukjes die zijn bijgeleverd.. Erg compleet en prima resultaat voor een zeer compacte prijs.

Romarcel 20-05-2020

Des coupes comme on le souhaite

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Ce que j’aime sur ce produit est sa grande capacité à faire des coupes qui scintillent grâce à ses têtes bien aiguisées

Hen3 19-05-2020

All in one

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze alleskunner zorgt voor een prachtig resultaat.

Jan Janssen 11-05-2020
  • Product maand in bezit

Uitstekende multigroom met vele opzetstukken!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dankzij de vele opzetstukken kun je je baard in ieder gewenste lengte trimmen en de accu gaat ontzettend lang mee.
Het enige nadeel vind ik, dat wanneer je grote plukken haar moet scheren (tijdens coronacrisis ook mijn haren mee gemilimeterd) merk je wel dat hij soms net niet krachtig genoeg is.
Echter na een tweede swipe over hetzelfde stuk, prima resultaat!
Nadat de baardtrimmer volledig was opgeladen heb ik deze al minstens 5x gebruikt en nog is de batterij niet leeg.

Ik gebruik de baardtrimmer pas te kort om te kunnen oordelen of de mesjes echt zo scherp blijven, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Absoluut een heel fijn apparaat!

Pluspunten

• Accuduur
  • Opzetstukken
  • Prijs\Kwaliteit
  • Formaat

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor grotere plukken haar

Anoniem 11-05-2020

Uitstekende multigroom met vele opzetstukken!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Compacte baardtrimmer welk erg prettig in de hand licht.. Prijs\Kwaliteit is uitstekend, voelt niet fragiel aan (en is het ook niet :-)).
Echter na een tweede swipe over hetzelfde stuk, prima resultaat!

Absoluut een heel fijn apparaat!

Rickertttt 04-05-2020

Uitstekend product!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat, nauwkeurig en snel in gebruik. Het eindresultaat is zeer goed. Het apparaat is hanteerbaar en werkt efficiënt. Zeer tevreden mee!

Kuiten 04-05-2020

Eenvoudig doch prima apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Doet wat het moet doen, je haar trimmen. Hij is stil en scherp. De opzetstukken zijn eenvoudig te monteren. Er is een opzetstuk bijgevoegd die je zelf kan instellen in een aantal verschillende millimeters. Wat mij betreft zou een dergelijk opzetstuk de losse en specifieke opzetstukken kunnen vervangen als je bijvoorbeeld twee stukken bijvoegt waarvan je de mm kan instellen. Alles is bij elkaar te houden door het etui. Het zou praktischer zijn als je de etui via de lange zijde kan openen ipv aan de korte zijde. Nu heb je geen goed zicht in de etui waardoor je telkens alles eruit moet halen.

Martin43 04-05-2020

Zeer compact formaat met lange accuduur en top res

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het compacte formaat maakt deze groomer ideaal om mee te nemen op reis. Door de sterke batterij hoef je deze ook maar zelden op te laden. Het scheerresultaat is zeer goed te noemen.