Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

tile-gebruikstijd
60 min gebruikstijd
Toepassing
oor, baard, snor, wenkbrauw, hoofd
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740 op Kieskeurig.be.

Blok 28-10-2017

Fijn stil en goed machientje

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Prima scheer style apparaat met veel mogenlijkheden en verschillende opzetstukkken.
Ligt lekker in de hand. Zeer stil en batterij gaat lekker lang mee. Maar voor echt glad is er altijd nog het ouderwets scheermes.

• Goede batterij

Minpunten

• Opberg zakje voor hulpstukken

Dimi85 26-10-2017

Handig en veelzijdig toestel die doet wat ik er van verwacht

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dit toestel doet wat het moet doen. Snel en doeltreffend jou de look bezorgen die je op dat moment bevalt. Het toestel heeft een goede accuduur en is efficiënt. Het toestel dat ik vroeger had gaf mij vaak niet het resultaat dat gewenst was. Dit toestel voldoet meer dan voldoende aan mijn eisen. Ik kom vaak in contact met klanten en dan is een verzorgde uitstraling wel zeker aan te bevelen. Dankzij dit toestel is dit s morgens in een mum van tijd klaar en kunnen we weer fris de dag tegemoet.

Pluspunten

• Handige ergonomie
  • Accuduur
  • Veelzijdigheid accessoires

Minpunten

• Geen aanduiding resterende batterijduur

Davi 25-10-2017

goede ligging in de hand

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Dit product was kleiner dan verwacht. Maar doet wel perfect wat het moet doen. En bij mij is dat mijn baard onder controle houden. Enkel de handleiding mocht iets duidelijker.
Maar zeker een aanradertje

Pluspunten

• duur baterij
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• handleiding

Rik 19-10-2017

Waar voor je geld

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

TL;DR. Goed apparaat voor deze prijs, verstelbaar opzetstuk voor 3-7mm te gevoelig verstelbaar, dus scheren met eigen risico.

Ik heb de MG3740/15 nu een aantal weken in gebruik en het bevalt tot nu toe wel goed, alhoewel het apparaat 1 belangrijk minpunt heeft (zie laatste stuk review). Het compacte apparaatje wordt geleverd in een handige en compacte etui waar ook alle accessoires + oplader inpassen. De motor is erg krachtig (zeker voor deze prijscategorie) en ik gebruik het apparaat om mijn hele hoofd, inclusief snor en baard op verschillende lengtes te scheren. Erg handig hierbij is het precisie opzetstuk, waar je de contouren van je haarlijn goed mee kunt accentueren (dit is met een scheermesje of tondeuse vaak lastig zelf te doen), alhoewel je met dit opzetstuk wel meerdere keren over hetzelfde stuk moet gaan om het gewenste resultaat te krijgen. Verder ligt hij lekker in de hand en is het wisselen van de opzetstukjes ook gemakkelijk.
Een belangrijk minpunt van het apparaat ligt voor mij persoonlijk bij het opzetstuk die verstelbaar is tussen de 3-7mm. Met dit opzetstuk scheer ik mijn baard en snor op verschillende lengtes. Het verstellen doe je met een klein palletje aan de achterkant van het opzetstuk. Dit palletje is erg gevoelig, want het is nu een al aantal keer gebeurt dat ik, zonder het door te hebben, tegen het palletje aan stoot, waardoor deze plotseling korter scheert dan de bedoeling is. Erg irritant.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Slechte kwaliteit essentieel opzetstuk

Anoniem 22-01-2020

Super scherp

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Zeer goed en vlijmscherp, batterij gaat lang mee en kan makkelijk Meegenomen worden naar waar je ook wilt.

Audio108 27-11-2019

Produit conforme aux attentes

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Produit conforme aux attentes à un prix défiant toute concurrence.
Léger et maniable.
Seul reproche : Le temps de recharge de la batterie : 16 heures !

E.Prince 25-10-2019

Prima product, klein formaat en goed hanteerbaar

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Ik henb deze Multigroom aangeschaft specifiek voor mijn baard op orde te houden. Klein , maar Fijn, zou ik zeggen en met erg veel hulpstukken. Werkt perfect.

AS2991 13-10-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Fijn en handzaam apparaat.
Snel en makkelijk in gebruik.
Fijn voor gezichts en lichaamsbeharing, als tondeuse wat minder, daar het apparaat niet zo heel breed is.

De vele opzet stukken, zorgen ervoor dat je makkelijk kunt kiezen en wisselen voor het resultaat waar je naar opzoek bent. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van Aalsum 10-10-2019

Handzaam apparaat voor verwijderen beharing

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Het apparaat is licht en ligt fijn in de hand. Hierdoor is het gebruik eenvoudig.
De mesjes zijn goed scherp waardoor het een eitje is om haren te verwijderen.
Ook erg handig zijn de verwisselbare scheerkoppen, zodat je ook een precisie -en neustrimmer in 1 apparaat hebt.
Door veel verschillende lengtes koppen, soms lastig om de juiste te vinden (luxeprobleem).
Jammer dat het apparaat niet waterdicht is zodat het ook onder de douche gebruikt kan worden.
Apparaat doet wat het moet en doet dat goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 07-10-2019

Trimt nauwkeurig en fijne opzetstukken!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Werkt erg fijn! Dankzij de verschillende opzetstukken kan ik mijn baard precies trimmen. Trimt netjes bij je hals. Hier had ik met mijn vorige trimmer moeite mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 05-10-2019

Fijnste baardtrimmer ever

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

In vergelijking tot mijn vorige baardtrimmer, is deze een stuk kleiner waardoor die minder ruimte in neemt in mijn toilettas. De baardtrimmer is stevig waardoor die tegen een stootje kan en dus neem ik hem makkelijk met me mee op reis.
Dankzij de vele opzetstukken kun je je baard in ieder gewenste lengte trimmen en de batterijduur is ongekend lang, nadat de baardtrimmer volledig was opgeladen heb ik deze al 8 keer gebruikt en nog is de batterij niet leeg.

Ik gebruik de baardtrimmer pas te kort om te kunnen oordelen of de mesjes echt zo scherp blijven, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Absoluut een heel fijn apparaat!

1967F 01-10-2019

Goed werkende Multigroom

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Super tondeuse voor het hele lichaam. Trimt heel nauwkeurig. Een echte aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kruit 01-10-2019

Een geweldig apparaat van superkwaliteit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Na eerst wat goedkopere varianten te hebben gekocht, dan nu een Philips gekocht. Zo duur was ie ook niet overigens. Maar je merkt wel direct kwaliteit verschil! Een absolute pre is de neustrimmer, die ik voorheen altijd apart kocht. Ik heb 3 borsteltjes gebruikt, die er gemakkelijk op en af kon konden. Ook het schoonmaken was top. Gemakkelijk in gebruikt en van goede kwaliteit! Het handige zakje voor alle opzetstukken en oplader is ook top. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Berty130 28-11-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Een fijn in de hand liggende trimmer met een volledige uitrusting, niet meer nodig om een aparte neustrimmer aan schaffen, de hulpstukken die zijn bijgeleverd maken het een complete trimmer. De verschillende hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen en het werkt allemaal perfect! Heb de trimmer nu een aantal weken in gebruik en ben er uitermate tevreden over!

Domien 25-10-2017

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Doet wat het belooft, ligt goed in de hand. Ik ben heel tevreden over dit product. Enige minpunt is het ontbreken van een opbergmogelijkheid voor de verschillende accessoires.

m 25-10-2017
  • Product gekregen

Prima multigroom; kan niet in de douche en veel opzetstukken

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

De MG3740 is echt een prima trimmer voor je baard en andere haren. Ik had achteraf graag een andere gehad omdat deze niet onder de douche kan. Dat vind ik echt een must. Daarnaast zijn er veel opzetstukken (9!!) meegeleverd. Dat kan handig zijn. Zo kun je makkelijk neusharen trimmen en zelf je (hoofd)haar scheren. Hoewel ik dat laatste niet gebruik, is het ongetwijfeld handig voor veel andere. Een nadeel daarvan is dat je alle opzetstukken op je badkamer hebt liggen. Er wel een opzetstuk dat in hoogte verstelbaar is, dat is erg prettig. Ik vraag me wel af hoe lang de plastic opzetstukjes mee gaan als je ze telkens verwisselt.
Er is een handig zakje meegeleverd, de kwaliteit daarvan is echter niet om over naar huis te schrijven.

Pluspunten

• veel opzetstukken hij echt multi-inzetbaar is
  • prijs
  • prestaties

Minpunten

• veel opzetstukken die rondslingeren in je badkamer

Joey 25-10-2017

Zeer prettig apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Een heel mooi en licht apparaat met super scherpe messen. Glijdt soepel door zowel de baard als de hoofdhuid. Ben de uitdaging aangegaan door het hele gezicht en hoofd te scheren echt een top product.

Pluspunten

• Handzaam
  • Scherpe messen
  • Met accu
  • Veel opzetstukken

hubert5 08-05-2018

Glijdt door de hoofdhuid???? Dat lijkt me eng en pijnlijk.....

Ben 24-10-2017

Makkelijk in gebruik en goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

De Philips Multigroom Series 3000 MG3740 ligt prettig in de hand, is makkelijk in gebruik en goed schoon te houden.

De bijgeleverde accessoires zijn ruim voldoende om te variëren in looks.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed schoon te houden
  • mooi design

Ben1984 24-10-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

De Philips Multigroom heeft een mooi design en ligt bovendien prettig in de hand.

Zeer makkelijk in gebruik en schoonmaken is erg makkelijk en de bijbehorende accessoires zijn ruim voldoende!

Fl1p 23-10-2017

Prijs/kwaliteit ok

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 3000 MG3740

Toen ik de scheermachine uitpakte, was ik aangenaam verrast door de vele accessoires. Daarnaast was ik ook teleurgesteld: voor de meeste millimeters moest je een apart kammetje er op zetten. De kammetjes die te vergroten/verkleinen zijn, zijn dan weer superhandig. Ook fijn zijn de aparte opzetstukjes: een mini scheermachientje van nog geen cm breed om zeer fijn te kunnen scheren, een neustrimmer, en een standaard scheermes. Het zakje dat meegeleverd wordt is niet handig en ook niet stevig genoeg om alles in op te bergen. Een etui waar alle kammetjes apart in kunnen opgeborgen worden, leek me hier wel een pak handiger.
Na het eerste gebruik viel me vooral het lawaai op. Het scheermachientje/de tondeuse maakt vrij veel lawaai ten opzichte van andere scheermachientjes die ik al gebruikt heb. Het geeft een ratelend geluid. Het scheren zelf verloopt gewoon goed. Geen mankementjes, geen irritaties, gewoon zoals een scheermachine moet scheren. Ook gemillimeterd haar lijkt op alle plaatsen even lang te zijn.
Ook de meegeleverde adapter is niet te groot en is makkelijk aan te sluiten om de shaver op te laden.
Samengevat al bij al dus een fijn apparaatje voor zijn prijs met als topper het minischeermesje van nog geen cm groot en de meegeleverde neus-en oorhaartrimmer. Enkel jammer van het te eenvoudige opbergzakje en de vele aparte kammetjes.

Pluspunten

• Veel meegeleverde accessoires

Minpunten

• Opbergzakje van mindere kwaliteit
  • Veel aparte opzetkammetjes
  • Luid
  • Geen batterijweergave