Philips MG1100/16 - Reviews

Oplaadbaar
Opzetkammen
baard, snor, bakkebaard
Scheren op lichtnet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Johan33 11-08-2015

Uitstekend resultaat

Het is een piekfijn en haarscherp apparaat. Ik gebruik het voor het trimmen van mijn baard en snor, en merk telkens weer dat het een uitkomst is.
Geschreven voor: Philips MG1100/16
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

joris27 29-07-2015

prima product, met name handig voor onderweg

tis een mooi product om te zien en ook handig in het gebruik met name door de verschillende opzetstukjes. Mijn trimmer voor de rest van mijn lichaam heeft een verschuifbaar opzetstuk maar dit voelt degelijker aan. Wat ik jammer vind is dat hij op een (bijgeleverde, niet oplaadbare) penlite batterij werkt, had liever een oplaadbare accu gezien zoals bij een scheerapparaat. Ook het mesje is wat aan de scherpe kant indien je het zonder opzetstuk gebruikt (in het geval van contouren bijwerken).

Ik zou het vooral zien als een extra scheerapparaatje die je vooral onderweg goed kan gebruiken om nog net even de puntjes op de i te zetten voor wat betreft je baardgroei, thuis verkies ik toch een grotere trimmer.
Geschreven voor: Philips MG1100/16
Oorspronkelijk gepost op philips.nl