Philips OneBlade QP6550

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade QP6550 op Kieskeurig.be.

HaeMKa 10-08-2021

Uitstekend one blade

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Gebruik hem niet elke dag, niet echt nodig.
Na scheren met One Blade even met nat scheermesje echt glad maken. Gaat uitstekend.
Erg fijn apparaat. Scheren, bijwerken en trimmen baard gaat zéér goed.
Batterij gaat erg lang mee.
Geluid van One Blade is erg zachtjes.
Ben erg blij met déze aankoop…!
Heb ook reserve mesjes voor ruim een jaar. Kan dus nog wel even vooruit… :-))

Anoniem 08-05-2021

Veelzijdig apparaat met leuk design

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kreeg dit apparaat van Philips om te testen. Ik was aangenaam verrast door de bouwkwaliteit van dit apparaat en het mooie design: het toestel ligt perfect in de hand, voelt stevig aan, de opzetstukken zijn gemakkelijk te monteren en het laadstation zorgt ervoor dat je kabels mooi kan wegwerken.

De veelzijdigheid van het toestel is superhandig: trimmen, scheren, gevoelige zones bijwerken; de OneBlade Pro kan het allemaal.
De OneBlade Pro komt met een handig draagtasje waardoor je deze gemakkelijk overal kan meenemen. Dankzij de lange batterijduur hoef je ook niet telkens een lader mee te nemen, superhandig!

Nickdg 07-05-2021

Super makkelijke baard trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is makkelijk te gebruiken voorral het instellen van de lengte.

OneBlade fan 05-05-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze OneBlade pro nu een paar weken in gebruik en werkt erg fijn. Batterij gaat lang mee (na de 1e keer nog niet hoeven op te laden) en ligt fijn in de hand. Gebruik hem vooral om haarlijnen bij te werken en doet zeker niet onder voor een scheermes.

Dedewe 04-05-2021

Veelzijdig product!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over dit product. Eenvoudig in gebruik. Werkt goed zowel op de lage als hoge stand en ook zonder opzetstuk. Het wel is wel even wennen dat het apparaat zonder het opzetstuk zowel boven als onderaan snijdt. Maar het werkt op deze manier nog eenvoudiger en nauwkeuriger om m'n baard in vorm te houden. De batterij is ook een plus!

Oskar M. 04-05-2021

Veelzijdigheid en gebruiksgemak zijn de pluspunten

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De beste eigenschappen van de OneBlade zijn de veelzijdigheid en het gebruiksgemak. De OneBlade is geen directe vervanging voor een scheermes! Echter, met de OneBlade kun je veel meer: trimmen, contouren en scheren (semi glad). Je kunt de OneBlade weken gebruiken na 1 keer opladen en ook schoonmaken is super makkelijk. Voor wie niet; iemand die elke ochtend zeer glad scheert. Voor wie wel; iemand die elke dag/week scheert, contouren doet en trimt.

Thomassen 03-05-2021

Fijne trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik, overzichtelijke trimstanden en makkelijk te wisselen naar scheren. Fijne hoes, waardoor ook makkelijk mee te nemen.

Michiel9 03-05-2021

Prijs-kwaliteit is top

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel makkelijker in gebruik dan scheermesjes. Veel goedkoper ook en beter voor de huid naar mijn mening. Scheert net iets minder kort dan gewone mesjes, maar zeker kort genoeg vind ik. Batterij gaat ook zeer lang mee.

Fris4 03-05-2021

Ik kan dit apparaat aan iedereen aanraden

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had altijd een vrij eenvoudig scheerappraat, maar toen ik deze OneBlade in gebruik nam merkte ik al gelijk verschil. Niet alleen het uiterlijk van het apparaat is mooi, maar vooral het gebruik is zeer eenvoudig! De verschillende opzetkoppen zijn erg fijn!

MathiasMM 03-05-2021

Zeer nauwkeurige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Philips Oneblade Pro is echt een top apparaat, zelf heb ik hem nu al een paar weken in gebruik en het is zeer makkelijk te gebruiken. De bijgeleverde opzetstukken zijn heel handig en voor elke lengte is er een opzetstuk die je nodig hebt.
Voor de body vond ik het product iets minder nauwkeurig, maar al met al een goed product
Verder komt het met een handig opbergzakje en is het product snel opgeladen

CAdam 03-05-2021

Ideaal voor de gevoelige huid

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit scheerapparaat nu een aantal weken en ik ben er erg tevreden mee! Bij mijn vorige apparaat moest ik vaak meermaals over hetzelfde stukje baard heen om het goed getrimd te krijgen, waarbij het nu in een aantal bewegingen weer strak is.

Daarbij is mijn huid gevoelig en ik heb snel irritaties bij scheren wanneer ik mesjes gebruik. Bij glad scheren presteert het apparaat ook goed. Weliswaar niet zo glad als wanneer je mesjes gebruikt, maar dus ook geen irritaties. Kwestie van dagelijks bijhouden dus!

Daarbij zijn er verschillende opzetstukken. In het begin is het even uitzoeken hoe het werk, zeker als je - net als ik - nooit een handleiding leest. Wellicht verstandig om deze toch even open te slaan. De opzetstukken zijn namelijk ideaal voor het bijhouden van lichaamshaar. Geen gehannes of kapotte huid meer bij het bijhouden van de oksels.

Ten slotte ben ik erg blij met de hardcover case. Ik reis regelmatig voor werk en daarbij is al menig scheerkam gesneuveld doordat deze is platgedrukt in de koffer. Dat is gelukkig verleden tijd.

Eén nadeel, maar dat is denk ik scheerapparaat-eigen. Bij het trimmen van mijn baard ligt de hele wastafel en alles daaromheen vol met haartjes. Als er een scheerapparaat met opvangsysteem zou bestaan was ik helemaal blij.

Mzaanstad 02-05-2021

Fijn scheerapparaat met genoeg accessoires

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij het openen van het scheerapparaat viel het mij op dat er voldoende accessoires bij zaten. Een opzetblokje voor 3 mm afstand en een verstelbare, en afneembare, kam.

Na het opladen gelijk uitgeprobeerd en zeer tevreden.
In het begin even zoeken naar de juiste stand van de scheerkam, maar daarna is het heerlijk scheren.

Als je niet al te hard duwt op het scheerapparaat krijg je een mooi egaal scheerresultaat.
De omliggende haren zonder de opzetkam, scheer je mooi weg en een glad resultaat.
Enige minpuntje zijn de haren net onder je neus. Met opzetkam kom je hier niet helemaal goed bij.

Na het opladen kun je heerlijk lang scheren zonder steeds weer aan de oplader te moeten.

Kortom ik kan dit scheerapparaat zeker aanbevelen.

R. oel 02-05-2021

Philips Oneblade Pro super product

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn ervaring is dat het een gebruiksvriendelijk en fijn product is om mee te werken. je kunt alle lichaamsbeharing of scheren of trimmen er zitten verschillende opzetstukken bij voor het trimmen van een baard of het bijwerken van bijvoorbeeld borsthaar of haar in de schaamstreek. Het scheren kun je met scheerschuim en zonder doen mijn voorkeur gaat uit naar met scheerschuim omdat er dan minder haren wegspringen, ook heb ik het idee dat ik dan gladder scheer als zonder schuim. Wat mij verder positief opgevallen is de batterij duur van het apparaat hij gaat een heel aantal keer mee voordat je hem op moet laden ik kan er gemiddeld bijna 2 weken mee doen zonder hem op te laden met dagelijks gebruik

Gregson 02-05-2021

Top!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig ding.
scheert heel vlotjes zonder iritatie.
Super gemakkelijk in gebruik!
Ik gebruik nu alleen dit apparaatje nog voor al mijn haren te onderhouden,lichaam, baard, wenkbrauwen, zelf haarlijn wat bijtrimmen.
Hij heeft zijn vaste plaats gekregen...

Walter123 01-05-2021

Praktisch scheerapparaat met goed resultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi en degelijk apparaat. Het werkt heel eenvoudig en heeft een goed resultaat. Jammer is dat je er niet helemaal glad mee kan scheren, maar voor te trimmen is het erg handig.

Marthijn 01-05-2021

Fijn, Designvol en makkelijk scheer apparaat!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit product nu 4 weken en dit is echt een super aanschaf geweest. Het product komt in een eco vriendelijke doos gemaakt van maar 0,4 plastic wat toch best een knappe prestatie is. De OneBlade komt goed verpakt en beschermd goed tijdens vervoer. De OneBlade laat snel op en geeft dit goed aan op het digitaal display. Je kan de product makkelijk in de meegeleverde standaard opladen of direct aan het oplaad snoer zelf. Ik weet dat er diverse versies te koop zijn en zal zeker aanraden om het product aan te schaffen met de meeste opzet stukken. Ik gebruik zelf het liefst 1 product voor mijn lichaam. Deze versie is top voor borstkas, oksels en gezicht's haar. Met de verschillende opzet stukken maakt het het erg makkelijk om de gewenste haarlengte te krijgen. Wat helemaal fijn is aan dit product is dat het water proof is en dus onder de douche kan worden gebruikt. Wel opletten met de snelheid van het scheren. Ik heb mezelf helaas 2 keer gesneden omdat ik te snel even hup hup wilde scheren voor het weggaan. Het product is enorm scherp wat goed is natuurlijk daarom koop je een scheermes. Bij deze OneBlade zit een super fijn stevig reis etui. Dit was ook voor mij een extra reden om deze versie aan te schaffen. Het product ligt daarnaast lekker in de hand, makkelijk te bedienen en geeft duidelijk aan hoeveel tijd er nog in de batterij zit. Ook het schoonmaken is makkelijk en kan volledig onder de kraan. Ik heb alle plus en min punten nog even op een rij gezet maar zou dit product zeker aanraden.

Plus Punten:
- Komt erg goed verpakt en kan zo tijdens bestelling niet snel beschadigen
- Mooi Design
- Eco vriendelijke doos waar het product in binnenkomt
- Fijne hand ligging
- Water Proof. Fijn dat het product kan gebruikt worden onder de douch.
- Verschillende kopstukken (Gebruik graag 1 product die je kan gebruiken voor het hele lichaam).
- Erg scherp mesje
- Voor een elektrisch scheer mes, is dit het beste die komt bij een daadwerkelijk scheermesje. Scheert erg diep en de haartjes blijven langer weg.
- Het schoonmaken van het product is ontzettend makkelijk
- Mooie houder voor opladen en makkelijk reis etui
- Digitaal display erg duidelijk
- Snel opgeladen
- Gebruikt voor body/buik/borstkas, oksels, baard en op alle plekken heeft het product echt zijn werk goed gedaan met precisie

Min Punten:
- Het mes is zo scherp (Wat een goed punt is) dat even snel scheren voor het weggaan of nog even snel iets bijwerken lastig wordt, Ik heb mezelf tot 2 keer gesneden (wat mijn eigen fout was want ik wilde gewoon te snel voor het weggaan). Je moet gewoon even de tijd nemen en rustig scheren en dan werk het product manager.
- Het is soms een lastig om de verschillende kopstukken aan te brengen. Ook hier moet je de tijd voor nemen en niet even snel snel willen want dan lukt het niet en kan het zijn dat je het product beschadigd.
- Jammer als je de box opent waar het product in komt er een tekst in staat in diverse talen maar niet in het Nederlands terwijl Philips toch wel Nederlands trots is.

Joost_v_w 30-04-2021

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat gebruik ik voornamelijk voor het trimmen van mijn baard. Super is de lengte instelling op de precisiekam.

Het apparaat ligt perfect in de hand en daardoor erg handig in gebruik.

Ik heb het apparaat nu 8x gebruikt en hoef hem nog niet op te laden.

FthTester 30-04-2021

Stevige apparaat met lange batterijduur

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Allereerst valt de elegante design van de OneBlade Pro mij direct op. Hij voelt stevig aan en straalt luxe uit. Qua grootte ligt het precies goed in mijn hand. Er is een oplaaddock meegeleverd met het apparaat, waarmee je het apparaat vrij gemakkelijk kunt opladen door het simpel erop te plaatsen.

Bij het scheren van mijn baard merkte ik dat hij vrij gemakkelijk de haren knipt zonder dat het apparaat ook maar aan snelheid/performance verliest (ook na langdurig gebruik). Bij zowel nat als droog scheren irriteert hij de huid niet. De OneBlade kan je naar beide richtingen gebruiken wat ook erg fijn is, zodat je geen moeilijke bewegingen hoeft te doen bij het scheren. Ik zag bij het scheren duidelijk dat de Oneblade (kam) het huid goed beschermt en geen bloedingen veroorzaakt.

Het apparaat gaat op een batterij lading meer dan 10 keer lang scheren mee (als we uitgaan van 10-15 min. per scheerbeurt).

De OneBlade kam blijft verder goed op zijn plek ook als je bij het scheren een beetje kracht uitoefent. Ik heb het apparaat gebruikt voor mijn baard en lichaam en vind de performance tot nu toe heel goed. Het is een pluspunt dat er ook een lichaamskam en een precisiekam met 14 lengtestanden is geleverd. Je kan met dat laatstgenoemde snel schakelen tussen verschillende lengtestanden en de huidharen op gewenste grootte scheren.

De enige minpunt wat ik wil opmerken is dat de reisetui te klein is, waardoor niet alle onderdelen van het apparaat erin passen.
Dit wil ik als verbeterpunt meegeven. Over het materiaal en kwaliteit van de reisetui ben ik verder positief.

Raj3 30-04-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik dit product nu een zestal weken en ben erg tevreden mee! De baard trim optie met bijbehorende precisiekam helpt gemakkelijk de gezichtshaar tot op de millimeter bij te werken. Ook kan je het product mee onder de douch nemen en je lichaamshaar gemakkelijk verwijderen, het glijd als het waren gemakkelijk mee over de huid (heel fijn).

E137 30-04-2021

Fijne vernieuwde versie van de oneblade

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne "vernieuwde" versie van de oneblade.
Fijn om op het schermpje te kunnen zien hoe vol de batterij is. Het is handig dat de kop verstelbaar is in trimlengte.