Philips OneBlade QP6550

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade QP6550 op Kieskeurig.be.

B034 12-04-2021

Super gemakkelijk

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden van dit product. Door de vele opzetstukken is het veelzijdig en het is ook nog eens gemakkelijk in gebruik. De OneBlade Pro is ook zeker geschikt voor een gevoelige huid (geen roodheid na het scheren). Een aanrader!

Anoniem 12-04-2021

Mooi apparaat, niet tevreden.

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Is makkelijk in gebruik maar geeft niet het gewenste resultaat zoals in de reclame e.d. wordt weergegeven.
Scheert n.l. niet glad ook niet als je nat gebruikt.
Je bent langer bezig dan met een scheermesje wat ook nog eens gladder resultaat oplevert.

Xzist 06-04-2021

Handig toestel

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer handig toestel, scheert vlot, batterij gaat lang mee, en ook waterbestendig. Kan onder de douche dus perfect helpen om het andere lichaamshaar te verwijderen

DylanT 05-04-2021

Product doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit scheersysteem is heel handig en licht in gebruik. De verschillende opzetstukken kan je echt voor alles gebruiken, zoals ook voor gevoelige plekken. Het design is heel strak en de batterijduur is bovendien heel goed en laadt ook snel op. Je kan het echt voor alles gebruiken en bovendien ook in de douche. Ik ben zeer tevreden van dit product voor alledaags gebruik.

JvLa 01-04-2021

No nonsense trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Trimmer die doet wat hij moet doen: haren op de gewenste lengte brengen.

DennisvdV 01-04-2021

Wat een scheer resultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was aangenaam verrast toen ik de verpakking open deed. Wat een mooi en stevig ontwerp.

Ik ben iemand die zich vooral door de week met een scheermachine scheert en in het weekend met een mesje. Sinds ik de OneBlade Pro in gebruik heb, heb ik beide niet meer gebruikt.

Als ik hem puur op zijn scheerresultaat moet beoordelen kun je hem het beste plaatsen tussen een scheermachine en een scheermesje. Echter heeft de OneBlade Pro nog 1 groot voordeel tegenover een scheermesje en dat is geen huidirritatie na het scheren. Als ik mij met een scheermesje scheer zie ik rood en is de huid gevoelig. Dit heb ik absoluut niet met de OneBlade.

Met lichaamsbeharing kan hij ook heel goed overweg. Gebruik hem vooral voor het trimmen. De meegeleverde opzetstukjes zijn snel verwisseld.

Op gebied van onderhoud is hij echt heel makkelijk. Na de scheerbeurt afspoelen onder de kraan, afdrogen en hij kan terug in de kast.

Hij scheert snel, glad, geeft geen irritatie, veelzijdig en neemt weinig plaats in beslag en voelt duurzaam aan.
Een echte aanrader en zou hem niet meer kunnen wegdenken.

Juan1234 31-03-2021

goed all-in-one product

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de OneBlade Pro Gezicht en lichaam. Deze trimmer is in staat om zowel mijn baardtrimmer als lichaamstrimmer te vervangen. Zelden is een trimmer voor gezicht en lichaamshaar even goed dan beide apart, maar deze maakt het waar. Een groot pluspunt aan de OneBlade pro is dat het batterijpercentage wordt weergegeven en dat de batterij lang mee gaat (6-8 tal weken in mijn geval).
Het opzetstuk voor de baard is zeer handig door zijn kleine tussenstapjes en zonder kop scheer hij mooi glad. Het opzetstuk voor lichaamshaar te trimmen is voor mij perfect qua lengte. Ook het opzetstuk voor gevoelige huid werkt perfect: de huid is niet beschadigd en toch is het oppervlak quasi gladgeschoren.
Het apparaat is niet echt ergonomisch, maar daar heb ik niet veel last van gehad.
Het enige nadeel in mijn ogen is dat het opzetstuk voor gevoelig huid snel losklikt.

BR12 30-03-2021

Heel gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De OneBlade Pro Gezicht en lichaam is zeer gemakkelijk in gebruik aangezien je alle nodige opzetstukken in 1 apparaat hebt (heel veelzijdig). Het is ook zeer handig dat je hem zowel nat als droog kan gebruiken. Ik heb na het scheren geen huidirritaties ervaren, dus het is zeker ook geschikt voor een ietwat gevoeligere huid. Nauwkeurig trimmen is ook helemaal geen probleem voor dit apparaat. Super tevreden!

SVVH 28-03-2021

Aangenaam gevoel na het scheren

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb een gevoelige huid en heb na het scheren vaak last van irritatie. Dit gevoel had ik na nat / droog scheren niet met de Philips one Blade pro.
Al moet ik wel zeggen dat het lang duurde om me goed te scheren. Het lemmet is relatief klein tegenover een gewoon scheermes.
De accessoires voor lichaamsbeharing zijn een mooie extra. Deze werken perfect en voelen aangenaam op de huid.

Gertjan123 27-03-2021

Philips OneBlade Pro Gezicht en lichaam

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips OneBlade heeft Oplaadbare Li-ionbatterij voor precisiekam met 14 lengtestanden. Deze kunnen gebruikt worden op verschillende standen en kan dus worden ingezet bij het trimmen van de haren, van het gezichtshaar en Borsthaar. Daarnaast kan het zowel bij droog als nat haar gebruikt worden.

vanakam 26-03-2021

compact en handig toestel

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer compact, licht en handig toestel. De verschillende lengtestanden zijn zeer praktisch, naast het feit dat het zowel droog als nat kan worden gebruikt. Het opbergtasje is handig, vooral om mee te nemen op weekend of zo. Absolute aanrader!

Truyer 25-03-2021

Uitstekende trimmer!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een gemak! De trimmer ligt goed in de hand en de digital display is super handig. Zo weet je direct hoelang het toestel nog werkt voordat het terug moet opladen. De precisietrimkam is een plezier om mee te werken. Je stelt gemakkelijk de lengte in via de draaiknop. Zo moet je niet altijd de opzetstukken erop en eraf zetten. Ik heb ook een baaardtrimmer series 9000 van Philips . Maar nu dat ik deze heb , gebruik ik hem bijna niet meer. Omdat hij zo gemakkelijk in gebruik is.

JFolkerts 22-03-2021

Erg fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het product erg fijn werken, hij ligt fijn in de hand en de materialen van het apparaat zijn duidelijk van goede kwaliteit. Het scheren zelf werkt echt fantastisch, veel gladder dan andere trimmers, maar zonder rode bultjes of sneetjes achteraf. Zeker een aanrader!

DhrB 21-03-2021

Top apparaat voor het gehele lichaam

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Ik ben erg tevreden over deze Philips bodygroomer! Ik gebruik dit apparaat vooral als bodygroomer, maar ook voor de gewone baardgroei is het een prima optie. De verschillende opzet stukken maken dit product een veelzijdig apparaat: trimmen kan in op verschillende lengtes, maar ook het opzetstukje voor de gevoelige plekken werkt erg goed. Met name de kwetsbare plekken (oksels, buik en daar beneden) zijn met dit apparaat goed bij te werken! Het apparaat is snel opgeladen en gaat lang genoeg mee.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • veelzijdigheid opzetstukjes
  • voor het gehele lichaam
  • onder de douche te gebruiken

Minpunten

• prijs nieuwe scheerkoppen

MrGroom 21-03-2021

één apparaat voor je hele lichaam!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de Philips OneBlade Pro Gezicht en lichaam! Ik heb het product vooral in gebruik als bodygroomer, maar ook voor de gewone baard is het een prima optie. De verschillende opzet stukken maken dit product een veelzijdig apparaat: trimmen kan in op verschillende lengtes, maar ook het opzetstukje voor de gevoelige plekken werkt erg goed. Met name de kwetsbare plekken (ja, ook daar beneden ja) zijn met dit apparaat goed bij te werken!

DV1990 20-03-2021

Multifunctioneel en prima scheerresultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het nadeel van de (gezichts)scheerapparaten van philips vond ik altijd dat deze de langere gezichtsharen niet mee namen. Met deze apparaten moest ik dagelijks scheren om een optimaal resultaat te hebben en te houden. Met deze trimmer kan ik ook als ik me een aantal dagen niet geschoren heb, zowel de lange als korte haartjes nagenoeg perfect glad scheren.

Kevlev 19-03-2021

Fijne OneBlade

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat voldoet precies aan mijn verwachtingen . Trimt gelijkmatig en trek niet.

Finny 16-03-2021

Erg fijn nat en glad

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Vooral geschikt voor gebruik zonder opzetstukjes, dus op de kortste stand. Wil je je haren wat langer houden, dan kan je beter een normale trimmer gebruiken. Die zijn wat sterker en pakken de haren beter op. Zonder opzetstukken scheert dit apparaat echter korter dan welke trimmer ook, zonder de irritatie van scheren.

Pluspunten

• Nat
  • Droog

van der Horst 16-03-2021

Top scheerapparaat/trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg tevreden met dit apparaat. Het is erg gemakkelijk in gebruik en zorgt voor een top scheerresultaat zonder irritaties! Daarnaast bevalt ook het strakke design me. Kortom een topproduct!

LH1987 15-03-2021

Scheerresultaat blijft achter

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi scheerapparaat met uiteindelijk het gewenste resultaat, maar dit vergt meerdere bewegingen over hetzelfde stuk huid.