De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Body BS1000 Mini Trimmer, Elektrische Ontharing Voor Vrouwen En Mannen, Wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

n**********@h********** 16-06-2021
Deze trimmer is zeer klein en compact. Echter zo klein dat er moeilijk grotere oppervlakten mee geschoren kunnen worden. Haartjes kunnen moeilijk volledig verwijderd worden. Mijn vriend vond het handig voor gevoeligere baardregio’s te trimmen.

j*******@h********** 15-06-2021
Dit product is niet helemaal voor mij. Ik had verwacht dat de trimmer goed kort kon scheren maar wanneer ik deze trimmer testte, bleek dit niet zo het geval. Zelfs wanneer ik het plastieken kapje eraf haalde, deed het niet veel. Mijn lichaamshaar is sowieso al best kort dus het deed niet veel wanneer ik er met de trimmer over ging. Daarnaast is het jammer dat het toestel niet oplaadbaar is, maar op batterijen werkt. Het design vind ik wel mooi. Toch verkies ik een gewoon scheermesje om mijn lichaamshaar (goed kort) te scheren.

Petra 14-06-2021

Handig voor op vakantie

Tijdens het testen van de Braun Mini Trimmer Body, viel mij direct op hoe handig zijn klein formaat is. Ondanks het feit dat hij tot 4mm de haartjes verwijdert, zie je niets als je bijvoorbeeld je oksels hebt gedaan, de dag erna kan je ook zonder problemen deo gebruiken. Hij ligt heel handig in de hand en je kan hem heel gemakkelijk gebruiken voor alle plekken waar je je lichaamstaal kwijt wilt. Het enige wat je bij de hand moet hebben, zijn extra batterijen voor als de batterijen op zijn.
Ideale metgezel voor op vakantie!

Pluspunten

• Klein en handig

Minpunten

• Je hebt batterijen nodig

CillaMi_Tryit 13-06-2021

Reisformaat

Deze trimmer is zo handig, het heeft een compacte formaat en dit maakt de trimmer ideaal voor wanneer je moet reizen. De trimmer is compact en krachtig, maar het is niet zo krachtig dat het je je zal verwonden. Aangezien het toestel klein is, is het ideaal voor het scheren van jouw intieme gebieden en van de moeilijk bereikbare gebieden. Integendeel tot mijn gebruikelijke scheermethode, is het scheren met de trimmer een vlotte en snelle proces. Opmerkelijk, maar tijdens het scheren vallen er geen haren op grond en is het gemakkelijk om te kuisen dankzij de bijgeleverde borstel.

Ik was erg onder de indruk van hoe goed het werkt onder de douche, en je krijgt net  dezelfde resultaat als bij een droge scheerbeurt. Ik was wel teleurgesteld met de feit, dat de trimmer je geen gladgeschoren eindresultaat geeft. Spijtig genoeg, wordt het toestel niet geleverd met een reisetui wat handig zou zijn voor verplaatsingen.  Een andere grote minpunt voor mij, was dat de trimmer werkt op AA-batterijen.

Nadat ik het apparaat de voorbije maand heb getest, kan ik met zekerheid zeggen dat ik mijn gebruikelijke scheermethode niet zal inruilen voor deze toestel. Ik geef voorkeur aan een gladgeschoren resultaat, maar ik zal het wel blijven gebruiken voor mijn intieme lichaamsdelen.

Pluspunten

• Unisex
  • Wet & Dry
  • Krachtig
  • Reisvriendelijk
  • Compact formaat

Minpunten

• AA-BATTERIJEN
  • Geen gladgeschoren eindresultaat
  • Geen reisetui

Cynthia 12-06-2021

compact en handig in gebruik

Deze mini trimmer van Braun is super handig in gebruik door het kleine formaat. Een klein nadeel dat ik persoonlijk vind is dat deze trimmer op batterijen werkt en hierdoor iets minder krachtig is. Nog een pluspunt is dat deze trimmer ook in de douche kan gebruikt worden wat niet zou lukken als deze niet op batterijen was. Deze trimmer die ik mocht testen is dus compact en makkelijk te hanteren. Ik was tevreden met het resultaat dat deze trimmer opleverde en raad hem dus aan.

Pluspunten

• compact
  • handig

Minpunten

• op batterijen

elsan 08-06-2021

top!

Ik had vooral goede ervaringen tijdens het testen van dit scheertoestel: het is precies en vooral zeer compact dus gemakkelijk mee te nemen in je handtas. Voor de prijs moet je het ook niet laten. Ik ben fan.

Pluspunten

• compact

Loecie 07-06-2021

Handig, compact en gebruiksvriendelijk

Ik kan dit product alleen maar aanraden. Het is klein, compact en makkelijk te transporteren als je bijvoorbeeld op reis gaat. Alleen jammer dat er geen hoesje bij zit. De trimmer is makkelijke te manipuleren dankzij zijn kleine vorm. Je kan het zowel gebruiken om te trimmen op 4mm of om je haren volledig af te scheren. Beide werken heel goed zonder irritatie te veroorzaken na het scheren. Tijdens het testen van het product heb ik ook vastgesteld dat de trimmer makkelijk en goed trimt op moeilijk bereikbare plaatsen. Ook het kuisen van het product is zeer gemakkelijk met het borsteltje dat meegeleverd wordt met het product. Het is handig dat het een draadloos product is, hierdoor hangt er geen draad in de weg en kan je het ook gebruiken in de douche.

Pluspunten

• Handig
  • Compact
  • Makkelijk te kuisen

Minpunten

• Geen hoesje voor transport

K***********@h********** 07-06-2021

Handig in gebruik

Het toestelletje ligt handig in de hand. Het is een pluspuntje dat het zonder kabel is.. je kan het gemakkelijk mee op vakantie nemen. Het neemt niet veel plaats in beslag. Tijdens het gebruik is het ook niet pijnlijk en het is eenvoudig te gebruiken op elk lichaamsdeel. Heel aangenaam in gebruik zowel onderwater als gewoon. Ik ben zeer tevreden over het toestelletje en ben blij dat ik dit mogen testen heb.

hneir 06-06-2021
Tijdens het testen van het product heb ik ervaren dat het scheren niet altijd zo glad was. Dit is te wijten aan het feit dat het toestel niet zo krachtig is omdat het op batterijen werkt. Het is wel een handig formaat om mee te nemen op reis

Pluspunten

• handig
  • goedkoop

Minpunten

• niet zo efficiënt

h************@h********** 03-06-2021

Perfecte apparaat

Ik heb deze mini trimmer reeds enkele weken in mijn bezit, toen ik het de eerste keer uit de verpakking haalde merkte ik meteen dat deze goed te hanteren is. Het is klein en ligt makkelijk in de hand. Ik heb tot nu toe enkel positieve ervaringen met het apparaat. Doordat het zo compact is, kan je heel eenvoudiger op moeilijker bereikbare plaatsen komen. Ik vind het super handig dat er aan het apparaat geen kabel verbonden is, zo kan je hem gebruiken waar en wanneer je wil. Bij het testen van dit product, heb ik het gebruikt op verschillende lichaamsdelen en ik heb nergens irritatie ervaren. Ik vond het ook heel fijn om het apparaat onder de douche te gebruiken, dit is echt een meerwaarde. Ook over de batterijduur heb ik zeker geen klagen! Het gaat tot nu toe nog steeds mee. Ik kan dus stellen dat ik een heel tevreden gebruiker ben van dit geteste apparaat!

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Geen

l*****@i********* 03-06-2021

Dit product ligt zeer goed in de hand

Tijdens het testen van dit product viel me onmiddellijk op dat het zeer handig is in gebruik. Het ligt gemakkelijk in de hand en trilt zeer mooi glad. Het is een handig apparaat

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Formaat

t***********@h********** 01-06-2021
Deze kleine bodytrimmer die ik mocht uittesten gedurende een drietal weken, beantwoordt niet helemaal aan de verwachtingen. Het kopstukje is zo klein dat je er amper een oppervlakte mee kan scheren. Het doel of de meerwaarde van het product is me niet helemaal duidelijk. Ik zou het niet onmiddellijk een aanrader durven noemen.

j**************@t********* 31-05-2021

Braun mini trimmer

De trimmer van Braun die ik heb geprobeerd, scheert het haar heel nauwkeurig en ook dicht bij de huid af. Het is heel gemakkelijk want zacht en voorzichtig. Het miniformaat is snel en gemakkelijk ook op reis.

Pluspunten

• handig
  • efficient

insidergiraf 28-05-2021

zo handig!

Wat een praktisch toestelletje is dit! Het is klein en ligt goed in de hand, heel handig zonder kabel. Eenvoudig te gebruiken op verschillende lichaamsonderdelen en helemaal niet pijnlijk (in vergelijking met andere toestellen die ik reeds gebruikte). Heel aangenaam om het te gebruiken onder het water. Meegenomen is de mogelijkheid om de lengte in te stellen. Leuk dat ik dit toestel mocht testen! Er wel op letten dat de batterij steeds opgeladen is….

Pluspunten

• pijnloos
  • draadloos