Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC 9450 - Reviews

Laagste prijzen -14% prijsdaling
Oplaadbaar
Scheren op lichtnet
Werkt op batterijen

Beoordeling op basis van 39 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joris Hemelaar 02-01-2016

Zojuist de eerste keer gebruikt. Erg fijn, houdt prettig vast en mesjes zijn goed scherp. Mijn vriendin is erg tevreden over het resultaat. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Goede prijskwaliteitsverhouding.

chof 26-06-2015

werkt goed makkelijk in gebruik en is vrij degenlijk
instelbaarheid is goed en is in een uur opgeladen en klaar voor gebruik van minimaal anderhalf uur en uitleg van het apparaat is ruim voldoende

s van der Poel 18-06-2015

De haartjes blijven opgehoopt in het kammetje vast zitten moet ik elke keer dat ding eraf klikken en de haartjes verwijderen had ik bij die andere hair clipper geen last van . Het merk wat ik hiervoor had is een kappers merk wahl. Mijn kapper kon het merk dit keer niet leveren en heb ik een philips gekocht.Maar hij is lekker ligt in de hand ik heb dat apparaat pas een paar dagen dus is het misschien even wennen prachtig apparaat om te zien in ieder geval.En leuk dat ik 20 euro terug krijg anders had ik het apparaat niet gekocht. Met vriendelijke groeten Soraya van der Poel

Banaan030 09-04-2017

Na een jaar best teleurgesteld

Februari 2016 deze draadloze tondeuse aangeschaft na jaren een gesnoerde te hebben gebruikt.
Ik gebruik deze tondeuse gemiddeld 1x per 5 weken dus is nog als nieuw. Heeft een lange batterij duur, echt geweldig.

Gister voor de 3e keer aan de lader gelegd sinds de aankoop, alleen laad hij niet meer op.
Uiteraard wel kunnen gebruiken met een verlengsnoer eraan maar dat is niet de bedoeling van deze tondeuse.

taste66 04-01-2017

teleurgesteld in dit product

Ik heb dit product aangeschaft als vervanging van een goedkope princess trimmer maar heb inmiddels spijt dat ik deze heb weg gedaan.
Ik gebruik het om mijn hoofd haar te trimmern. Regelmatig problemen dat het apparaat hapt en dus veel korter scheert dan ingesteld. Daarnaast varieert het toerental van de motor tijdens gebruik. Al heel vaak gekeken of de kammen goed gemonteerd zijn. Als je zeer geconcentreerd wordt gaat het goed maar dat is zeker veel moeilijker dan bij mijn oude aparaat.

Szymon 23-11-2016

OK OK

I am very satisfied with that product. Realy like the touch screen(works perfectly). Had my first haircut with that machine and it was easy and smooth.

Moelie 19-11-2016

Gebruikersvriendelijk en doet wat ie moet doen

Makkelijk te bedienen. Gewoon een goede en degelijke tondeuse. Batterijduur is ook ok en ik heb er gewoon erg veel plezier van

Machiel van`t hof 18-11-2016

goede perciesie

lig lekker in de hand heel percies snijd de haren goed door laat goed op en makelijk uit te kloppen.

Rutte 06-11-2016

Gaat niet lang mee

De motor is in mijn ervaring slap en gaat te langzaam daardoor gaat het scheren niet vlot. De swipefunctie begeeft het al snel (na 3 maanden), helaas wat mij betreft een miskoop.

janjan96 20-06-2016

Doet niet wat er gezegt wordt

De aangegeven instellingen kunnen niet worden ingesteld, er wordt aangegeven vanaf 1 mm maar in werkelijkheid is het vanaf 5 MM, is wel een degelijk verschil en heel jammer, wij gebruiken heb niet!

Serge 09-06-2016

Philips Tondeuse HC9450

Na het gebruik van een goedkopere no name tondeuse waarvan de accu niet goed meer was en de kammetjes kapot raakte, op zoek gegaan naar een nieuw apparaat. De keuze was op de Philips gevallen vanwege, gebruik zowel snoerloos als aan de stroom, relatief lange accu duur en de uitgebreidde verstelbaarheid. Nu pas één keer gebruikt, maar erg tevreden.

Bas 05-06-2016

Philiips tondeuses HC9450/20

Gisteren deze tondeuse aangeschaft en gebruikt nadat de oude kapot ging. Dit (veel duurdere) model gekozen boven de Babyliss modellen vanwege de titanium mesjes en boven de Remington vanwege de instelbare trimhoogte (Remington gaat niet kleiner dan 3 mm).
Eerste resultaten zijn uitstekend. De kleinste kammetje is beter gestileerd dat die van mij vorige tondeuse (Babyliss): door een andere stand van de tondeuse kon je bij het vorige model onbedoeld de trimafstand verkleinen wat niet helemaal de bedoeling is. Wel is nu het oppervlak van de kam groter, zodat je wat lastiger achter de oren komt.
Bediening: trimhoogte is elektrisch aan te passen door een knop op het toestel. Luxe, maar tijdens het trimmen kan je dit onbedoeld aanpassen.
Apparaat wordt geleverd met een mooi tasje om de tondeuse mee te nemen. Er is echter geen ruimte om het laadsnoer mee te nemen. Ook is er helaas geen opbergmogelijkheid meegeleverd om alle losse accessoires netjes op te kunnen ruimen (zoals het huidige model van Babyliss wel heeft).

GBR 01-06-2016

Net in gebruik

Voor het eerst gebruikt en het resultaat is zeer goed te noemen. Snel op geladen en te gebruiken.
Ligt redelijk goed in de hand.
Moet wel alle mogelijkheden nog ontdekken.
Over de degelijkheid is nog niet iets zinnigs te schrijven als je het zo kort in bezit hebt.

Piet 29-05-2016

Tondeuse HC9450/2-

Het is een goed apparaat, dat door een deskundige verkoopster aan me verkocht is. De digitale instelling geeft veel mogelijkheden om lengte in te stellen.

Frankdv 21-04-2016

handig en stil apparaat, scheert superkort

ik gebruik de tondeuse eigenlijk alleen op de kortste stand om wekelijk mn hoofdhaar te scheren, Dit doet ie superkort ( 0,5mm), stil en gemakkelijk. Zeer tevreden

JWR52 17-03-2016

'thuiskapper' nu eenvoudig voor iedereen bereikbaar

De hairclipper is een tondeuse die gemakkelijk in de hand ligt en eenvoudig precies is in te stellen.
Ook het schoonmaken is eenvoudig en snel gerealiseerd.
Kortom de enige tondeuse die het thuisknippen voor iedereen mogelijk maakt.

Yvonne 13-11-2015

Al een tijd op zoek geweest naar tondeuse. Ben heel tevreden over het apparaat. Veel mogelijkheden en lekker stil. Makkelijke schoon te maken. Makkelijk in gebruik. Lange batterijduur. Ligt makkelijk in de hand.

Silvester13 09-11-2015

Kwetsbare onderdelen.

Product werk goed maar, bevat kunststof onderdeel die in mijn vorige philips kapot ging.
Ik had hoop dat deze deze model zal vrij van deze ding zijn.
Ik verwacht daarom dat niet veel langer dat door garantie periode kan genieten.
Met vriendelijke groeten
Silvester

Bosbes 02-10-2015

voldoet aan gestelde eisen

fijn en mooi apparaat, maak ik zelf wel uit!!!!
wens niet gedwongen te worden hele verhalen te schrijven over het door u gemaakte product.
hopelijk is de tekst nu wel acceptabel!!!!

ils2020 14-09-2015

Was al langere tijd op zoek naar een professionele tondeuse voor een acceptabele prijs wat ik met deze nieuwe Philips heb gevonden. Het apparaat voelt heel degelijk aan en middels een futuristische swipefunctie kun je zeer makkelijk de lengte instellen. Per kam kun je 3 lengtestanden in het geheugen zetten. Opvallend is de zeer lange batterijduur. Kortom: zeer blij met mijn aankoop!