Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450
8,2 (187)
Bekijk alle Tondeuses

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 op Kieskeurig.be.

Koreman4 25-06-2015

moet verplicht dit veld in vullen om verder te kunnen gaan met de cash back actie van philps heb hem net opgehaald en nog nooit gebruikt.

s van der Poel 18-06-2015

De haartjes blijven opgehoopt in het kammetje vast zitten moet ik elke keer dat ding eraf klikken en de haartjes verwijderen had ik bij die andere hair clipper geen last van . Het merk wat ik hiervoor had is een kappers merk wahl. Mijn kapper kon het merk dit keer niet leveren en heb ik een philips gekocht.Maar hij is lekker ligt in de hand ik heb dat apparaat pas een paar dagen dus is het misschien even wennen prachtig apparaat om te zien in ieder geval.En leuk dat ik 20 euro terug krijg anders had ik het apparaat niet gekocht. Met vriendelijke groeten Soraya van der Poel

Peter Kind 07-02-2017

Zonder kam niet te doen

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Deze tondeuse had ik aangeschaft vanwege de 0.5mm hoogte, lekker kort. Dat betekent zonder kam, met kam begint bij 1.0mm. Bij de 2e keer heb ik het apparaat kapot op de grond gegooid, zonder kam glijd hij namelijk niet over je hoofd maar hobbelt. En dat kan echt behoorlijk pijnlijk zijn als ie ineens "hapt". En een knalrode hoofdhuid. Ik heb gelukkig nog steeds mijn oude Babyliss die wel soepel glijdt.

Willem 16-12-2016

kwalitatief rotzooi

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

apparaat eind januari 2016 gekocht, in maart weer terug gestuurd omdat de swipe functie om de lengte instelling niet meer werkte, nieuw apparaat gekregen (garantie) maar nu begin december weer het zelfde probleem helaas. apparaat op zich was ik zeer te spreken over maar kwalitatief gezien is het dus rommel

Paul 25-11-2016

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Werkt perfect en glijdt zo door je haar heen. Je kunt de lengte erg nauwkeurig instellen. Het enige nadeel dat ik vond is dat het haar achter het opzetstuk blijft hangen waardoor ik hem verschillende keren schoon moet maken onder het scheren.

Pluspunten

• werkt snel

Minpunten

• regelmatig tussendoor schoonmaken

Joris Hemelaar 02-01-2016

Zojuist de eerste keer gebruikt. Erg fijn, houdt prettig vast en mesjes zijn goed scherp. Mijn vriendin is erg tevreden over het resultaat. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Goede prijskwaliteitsverhouding.

chof 26-06-2015

werkt goed makkelijk in gebruik en is vrij degenlijk
instelbaarheid is goed en is in een uur opgeladen en klaar voor gebruik van minimaal anderhalf uur en uitleg van het apparaat is ruim voldoende

Ray 29-12-2019

Opzetkam gaat snel kapot

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Mooi apparaat, lange accu duur, prachtig design en een snelle oplaadtijd. Ik was helemaal blij met dit mooie schitterende coole apparaat. Maar helaas brak het opzetkammetje al na 6 maanden (bij normaal gebruik). Nu was ik genoodzaakt een nieuw kammetje te kopen.

Na een zoektocht op het internet vond ik de juiste kam maar las ook, tot mijn schrik, dat ik niet de enige was met dit probleem. "Very weak plastic," "Very poor quality comb," "Breaks too easily - BAD DESIGN - WEAK PLASTIC!," "Fell to bits in under a year," "poor quality plastic," "High expectations,high disappointment :-(," las ik op het internet. Heeft het zin om een nieuw kammetje te kopen of kan ik beter een tondeuse van een ander merk aanschaffen?

Had ik dit maar eerder geweten dan had ik deze tondeuse niet gekocht. Dit product was een zeer teleurstellende ervaring omdat ik dit niet verwachtte van een Philips tondeuse maar ook een leermoment. Bij de volgende aankoop besteed ik extra aandacht aan de kwaliteit van de kammetjes en ga ik niet alleen voor de brand en design.

Al heeft het apparaat een mooi design, lange accuduur en en snelle oplaadtijd, zonder kammetje is het niet te gebruiken dus vandaar dat ik het een 1 geef.

Pluspunten

• Accuduur
  • Laad snel op

Minpunten

• Slechte kwaliteit kammetjes

De Haes 09-12-2019

Geeft haar zoals het hoort

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

De hairclipper ligt goed in de hand. Het is even wennen maar het instellen van de lengte door middel van swipen gaat vlot. Handig is dat je per opzetkam drie verschillende lengtes in het geheugen kunt opslaan.
Het mes voel je niet en snijdt perfect.
Een aanrader. De beste tondeuse van de vier die ik tot nu toe gebruikt heb.

Fredjes 10-11-2019

Te kort in bezit voor een goed oordeel.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Deze tondeuse vervangt mijn oude Philips QC5099 die heeft het 12 jaar volgehouden.
Benieuwd of deze dat ook gaat halen.
Ik gebruik een tondeuse maar een keer of 6 per jaar, dus weinig.
Is voorlopig nog niet aan de beurt, had de oude nog kunnen gebruiken.
Opzet kammen voelen wat fragiel aan.
Zolang het nieuw is zal het wel werken, goed schoonmaken zal wel weer een probleem worden, blijven altijd haren achter.
Ook hier weer standaard geen eenvoudig doosje bij ter bescherming.
Bij de oude tondeuse zat een degelijke doos standaard, perfect, paste alles in, maar het moet allemaal zo goedkoop mogelijk tegenwoordig, is toch jammer.

Berry72 27-09-2019

Scheert na een jaar niet meer goed

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

scheerkop te snel "versleten", daaro niet aan te bevelen . Sinds 50 jaar gebruik van Philips scheerapparaten. Dit was dus de laatste

topic 31-07-2019

Voldoet niet helemaal

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Waarom het niet helemaal voldoet is omdat de verwisselbare koppen te groot zijn en dus onhandig voor gebruik

Spreeuw1985 07-05-2019

Design voor mij niet prettig, verder goed product.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Het apparaat werkt op zich goed en is lekker stil. Ik gebruik het apparaat echter niet graag omdat de positie van de kam voor de messen niet goed is. Wanneer de tondeuse te scherp op het kapsel komt scheert het korter af. Hierdoor is het ook lastig om de ronding van het hoofd te volgen zonder per ongeluk te kort te knippen.

Kortom, werkt goed, mechanisch in orde, maar qua design voor mij ongeschikt.

Pascy 04-05-2019

krachtig

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Deze tondeuse kan zowel gebruikt worden voor haar als baard. Het is een krachtig machientje dat vlot door de haren gaat. Leuk design en vlotte aanpassing van de lengtestand. Eén minpunt in mijn ogen zijn de haarkammen. Het haar blijft in de haarkammen vastzitten tijdens het scheren. Zeker als je wat langer hebt, moet je continue het haar uit de haarkam verwijderen.

PvdA 01-05-2019

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

De tondeuse doet volledig zijn werk eer aan, doet waar ik hem voor gekocht heb, dus ik vind hem fantastisch zijn werk doen !

Henkyg 20-04-2019

Mooi product, maar na 2 jaar ook op

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Na 2 jaar verliest de motor zijn vermogen en zijn de mesjes ook bot. Ondanks dat ze zelfslijpend zijn

Cees50 22-03-2019

Matig apparaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Ligt lekker in de hand, maar.... het toestel schakelt bij een lichte aanraking al over van stand 2 naar 1 zodat je goed moet opletten hoe je het toestel vasthoudt.
Verder gaat het toestel na enkele scheerbeurten stroef lopen zodat een druppeltje olie op de mesjes geen overbodige luxe is.
Dit ondanks het feit dat Philips zegt dat het niet gesmeerd
hoeft te worden.

Marcel 10-03-2019

Geen konstante resultaten

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Ik heb de Philips HC9450 al voor een paar maanden en ik ben er niet tevreden over. Ik dacht dat het gewenning was (daarom ook niet direct een review geschreven) maar de problemen met het resultaat blijven. Het probleem is, de tondeuse knipt niet egaal in lengte. Je kunt op 14mm knippen en je hebt stukken die vele malen korter zijn. Dat heeft misschien te maken dat de haren steeds vast komen te zitten in de opzet kammen. Ik maak deze steeds schoon tijdens het knippen maar de verschillende snij lengte blijft. Ondanks dat de tondeuse nog niet oud is toch besloten om deze te vervangen.

Pluspunten

• Veel verschillende snij lengtes
  • Snel oplaadbaar

Minpunten

• Knipt niet egaal op de zelfde lengte
  • Snij lengte verstelling niet erg handig
  • De accu is snel leeg

Braadhenk 16-02-2019

Ontworpen op levensduur van 2 jaar. Consumptiegoed.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Heel weinig gebruikt. Na 20 X keer gebruik ging krukwiel van motoras. Loctite moeten gebruiken. Jaar later doet het aanraakvlak het vrijwel niet meer, kan nauwelijks door lengte instellingen meer lopen.

ogk13 11-09-2018

A remplacé mon coiffeur ;-)

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Acheté pour les 42 mm de sabot, la vitesse de charge et l'autonomie.
Agréablement surprise par la légèreté et la bonne prise en main (pas mal au bras à la fin de la coupe)
Rapport qualité/prix imbattable : rentabilisé en 2 utilisations (coupe femme chez le coiffeur autour de 35 Euros + trajet/attente/blabla des coiffeurs...)
Un bonheur de pouvoir rafraîchir la coupe à loisirs, sans avoir à faire garder les enfants et surveiller la montre :-) RAVIE