Samsung QE75QN85AAT 2021

We hebben voor dit product nog geen reviews

Joost16547 21-07-2021

1 woord top tv

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Super scherp beeld, mooi geluid, heldere kleuren in 1 woord super tv. En 65inch is echt heerlijk kijken. Simpele afstandbediening zodat hij makkelijk te bedienen is. En veel functies

Ingrid2701 20-07-2021

Super tv

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Geweldige Tv. Ook iets anders gewend van Samsung. Super beeld past zich aan bij licht inval. Top beeld

Roeland1970 20-07-2021

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Dit is echt wel gaaf. Super en indrukwekkend beeld. Bediening is eenvoudig en de software werkt supersnel. Aanrader!

Anoniem 15-07-2021

Fantastisch beeld kwaliteit en de optische audio

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Beeld kwaliteit is echt fantastisch. Aangezien ik een Apple TV 4K heb aangesloten moest ik een oplossing vinden voor de Audio. Deze loopt nu vanuit de TV naar mijn reciever en werkt eveneens fantastisch. Alles gaat via de remote van de tv en dus maar 1 remote nodig. Kortom uiterst tevreden.

Anoniem 11-07-2021

Mooie beeld top kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

ik vind echt heel mooie ook de zwarte beeld fragmenten zijn echt goed en duidelijk geen verschil tussen oled en de QN led van Samsung ik ben erg blij mee.
ook de brede scala van tv programma's die in Samsung tv echt geeft een kijk vrijheid over de grenzen.

E Jakubowski 10-07-2021

Simply Amazing!

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Sublieme beeldkwaliteit. Alles wat je verwacht van een Samsung 75" 4K tv. Makkelijke, overzichtelijke interface en bediening met de One Remote. Voorzien van alle moderne aansluitingen. Samsung laat met deze Neo QLed serie de concurrentie ver achter zich ;-)

lastcupstonne 08-07-2021

INCREDIBLE CINEMATIC EXPERIENCE

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

The best TV i've ever experienced, picture quality is out of this world, anti-glare and viewing angle is a gamechanger. highly recommend purchasing with the soundbar! enjoy!!

AKan 06-07-2021

Wederom een geweldig Samsung product!

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Ook nu hebben wij onze keuze gemaakt voor een Samsung LED TV. Ons vorige model was een 55" QLED TV en nu zijn we gegaan voor de 65" NEO QLED TV. Wat een geweldig stukje techniek zeg. Had eerlijk gezegd ook niets anders verwacht van Samsung!

Anna2021 04-07-2021

Wow factor

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Super mooi TV. Zeker met de combinatie met soundbar van Samsung. In het begin was het even zoeken wat zijn de beste instellingen. Het is mogelijk om via telefoon op de apps in te loggen (je hoeft niet na te denken over de wachtwoorden) . Wij waren aan het twijfelen tussen 75' Qled van 2020 en deze iets "kleinere" Neo Qled. Maar geen spijt dat wij Neo Qled gekozen hebben.

Joost123409897 02-07-2021

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Het is echt een Top tv haar scherp beeld. Geweldig makkelijke te bedienen. Voor iedereen aan te bevelen.

Henkooijen 02-07-2021

Super tv zeer scherp beeld en lekker groot

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Geweldige tv bediening is makkelijk en gaat ook snel
Zeer scherp beeld en de afstandsbediening is op Solar zonder batterijen is ook zeer verrassend

Domi 02-07-2021

Geweldig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Het is even uitzoeken hoe alles werkt maar wat een helder beeld, prachtige kleuren. Absoluut geen spijt van onze keuze.

Maurice Den Haag 30-06-2021

Super tv met goed geluid en haarscherp beeld!

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Geweldige tv met super goed geluid en haarscherp beeld! Gemakkelijke bediening! Dit is al mijn 6e Samsung tv en de 5e in huis. Zou niets anders willen dan een Samsung.

Michaelv1986 27-06-2021

Wat een fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Wat een mooie tv en echt een fantastisch beeld nooit meer een ander merk dan samsung geluid is ook goed

Rowanjvds 26-06-2021

Knallend beeld!

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Na lang twijfelen de stap omhoog gemaakt van een gewone LED 4k TV naar deze Neo QLED TV. Wat een wereld van verschil! De kleuren spatten van het scherm, het beeld is kraakhelder en met NEO QLED merk je pas hoe HDR eruit hoort te zien, wat een helderheid!

De setup was erg makkelijk en de TV leidt je hier vlot doorheen (ook zonder telefoon snel instelbaar). De authenticatie van de CI+ module verliep wel wat vreemd. Het proces werd gestart maar het menu verdween daarna (zonder melding of het gelukt was), waarna het geluid af en toe wegviel. De TV uit- en weer inschakelen verhielp dat probleem en nu resteert ons niets anders dan van dit plaatje te genieten!

Rickmans 23-06-2021

Wat een kijk belevenis..

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Mooie kleuren, mooi contrast, goed geluid en makkelijk te koppelen aan mijn andere Samsung apparatuur.

Ronaldvn 21-06-2021

4e Samsung TV en weer ...wat een Geweldig mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Nu voor de 4e keer een Samsung TV gekozen en ook bij dit nieuwe model sta ik weer versteld van de geweldig mooie weergave. Voor mij niets anders dan een Samsung !!!

Anoniem 18-06-2021

Prachtige QLED TV van Samsung

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Geweldige aanwinst is de Samsung Qled 4k 65 inch tv. Niet alleen een prachtig beeld, maar ook geweldig geluid. Daarnaast een verrijking van de inrichting van de woonkamer.

Anoniem 09-06-2021

Geweldig geluid, knal helder beeld en top functies

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Voor een tv van tegenwoordig is het geluid fantastisch. Vaak hebben tv's een blikkerig geluid maar deze heeft het niet.

Tevens is het beeld super mooi en de tv werkt fantastisch samen met de andere apparaten in het huishouden. Zoals de nest mini.

Dit samen zorgt voor een geweldige kijk ervaring.

De enige reden dat het geen 5 sterren krijgt is het feit dat er besloten is om automatisch toe te stemmen dat je reclames op je tv hebt. ik vind dat vrij brutaal om te doen bij iets waar je voor betaald.

Ditsy 04-06-2021

helder prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75QN85AAT 2021

Mooie TV, nog nooit zo een goede beeldkwaliteit gehad, alsof dat wat er op TV is in je huiskamer staat en gebeurt. Enorm fijne kijkbeleving.