Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 59 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Janneman52 01-10-2021

Werkelijk een super tv met mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Was op zoek naar een grotere tv voor een redelijk bedrag en goede eigenschappen zoals beeld, geluid en mogelijkheden. Voor mij bleek dit de juiste keuze. Heb er tot u toegeven spijt van.

Antoon35 17-09-2021

Goed alleen kleuren lijken toch minder sprankelend

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Om de tv te koppelen aan Q700T had heel wat voeten in de aarde, nu lijkt het stabiel en te werken, maar de reden hoe dat ineens wel zo is is onduidelijk. Daarnaast lijkt deze tv in de winkel veel sprankelende kleuren te hebben dan als hij thuis staat. Het smart gedeelte inzake koppelen is niet stabiel.

VVisje 09-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Wat een geweldige televisie en het beeldkwaliteit echt helemaal het eind. Ik kan niets anders zeggen dan geweldig!

Ger Peters 05-05-2021

Bevalt erg goed maar achteraf gezien veel te duur betaald

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Product is prima, alleen ik het er veel te veel voor betaald.
Nu na 5,5 maanden kost datzelfde product € 751,00 minder ( € 3639,00 - € 2888,00).
Jammer dat Platte TV dit als een normale zaak ziet en mij niet tegemoet komt.
Voor de rest ben ik tevreden over het product.

Pluspunten

• Fijn groot beeld

Minpunten

• Te duur betaald

Raymond van der Pijll 03-05-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Stilstaand beeld is bij deze televisie echt geweldig en kraakhelder. Zodra het beeld gaat bewegen ontstaan de problemen. Je krijgt dan doffe strepen in beeld. Alsof er tussen de toplaag van de tv en het scherm zelf iets van ruimte zit waardoor er een waas komt bij bewegende beelden. Dit was in het begin zo erg dat ik een monteur heb laten komen. Die vond dit ook beneden de norm en heeft het scherm vervangen. Resultaat is beter beeld maar nog steeds niet wat je zou mogen verwachten naar mijn idee. Bij deze schermen is dat echter nooit volledig weg te krijgen aldus de monteur. Oled brand erg in dus vandaar Qled gekozen. Weet niet of ik op basis van mijn huidige kijkervaring voor dezelfde tv zou kiezen...

De kleurstelling van deze tv is standaard ook erg flets. Dit is natuurlijk wel zelf aan te passen door de kleur wat hoger te zetten. Ik heb misschien een hoge kijkstandaard maar dit is echt de meest bewerkelijke tv die ik ooit gehad heb. Normaal zet ik een tv aan en hoef aan het beeld niets meer te doen. Nu ben ik sinds de levering in januari eigenlijk elke dag bezig met het beter krijgen van mijn beeld.

Als je dus van kraakhelder beeld houd en van felle kleuren zou ik echt verder kijken.

Anoniem 26-04-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Wij hebben hem nu 7 weken in huis en zijn zeer tevreden over de beeld kwaliteit. Deze tv aangesloten op een receiver met atmos geluid op deze grote en super mooi beeld is het kijken van een film een feestje.

Anoniem 05-04-2021

Menu is erg traag en helaas vlek op scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Heb met enorme vreugde deze tv gekocht. Had in eerste instantie 950ts in mijn gedachten, maar wil geen aparte box ernaast hebben dus moest noodgedwongen voor de 900ts gaan.

Maar dit is een enorme tegenvaller. De menu is erg traag en midden op je scherm blijf je een vlek zien. Alle kabels vernieuwd, maar niets helpt.

Beeldkwaliteit gaat zelfs achteruit in 8k video's!
Hoop dat er snel een oplossing gevonden en aangeboden wordt!!!

Patrick 24-03-2021

Mooi strak scherm scherp beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Ik wilde gelijk een 8k gaan kopen als ik een andere tv zou gaan kopen,dus nu echt blij dat ik deze keuze heb gedaan echt geen spijt van. Het is prachtig en een blik vanger in de huiskamer.

Pluspunten

• mooi strak beeldscherm
  • scherp beeld

Minpunten

• uitzendingen nog niet in 4k

Linda Bosman 23-03-2021

Te dikke stroomstekker

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Prachtige tv, mooi beeld, goed geluid.
Bijna alles wat je van een moderne Samsung tv mag verwachten.
Alleen is er één maar... met zo’n schitterende tv met een plat design wil je deze zo strak mogelijk aan de muur hangen. We hebben er een bijpassend muurbevestiging van Vogel’s gekocht (Ultra Thin), fantastische beugel, doet wat hij beloofd, kan de televisie slechts 1,5 cm van de muur afhangen. Mits Samsung er een dunnere stroomstekker bij had geleverd. De stekker steekt namelijk 2,5 cm uit waardoor heel het effect van een ultra thin design wegvalt. Heel erg zonde! Maar desalniettemin een fantastische tv!

Minpunten

• Te dikke stekker

Bow 07-03-2021

Mooi scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Het is een top scherm. De interface is ook gebruiksvriendelijk met luxe afstandsbediening. Daarnaast is de EARC aansluiting handig voor mijn Sonos set. Dit brengt film kijken naar een heel ander niveau. Kort om, je zult hier geen spijt van krijgen.

Pluspunten

• 8K QLED
  • Gebruiksvriendelijk
  • E-ARC Dolby Atmos

Minpunten

• Dolby vision

Jacco 25-02-2021

Mooi & groot beeld & snel geïnstalleerd

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Al een tijdje een Samsung 8k tv willen hebben.
Nu eindelijk de stap genomen om het te kopen.
Het is een prachtige tv.
Super blij ermee.

Pluspunten

• Groot beeld
  • Mooi beeld

Minpunten

• Energieklasse D

Anoniem 24-02-2021

Geweldige tv met fantastische beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

De tv valt direct op wanneer je mijn woonkamer binnen stapt, een ware thuisbioscoop. Daarnaast is de resolutie en de megapixels een absolute beleving. Ik wil nooit meer anders dan een Samsung. Mijn ouders hadden al een Samsung tv, waardoor ik al verkocht was maar nu ik er zelf een heb wil ik nooit meer iets anders. De functies waarvan o.a. de Netflix-mogelijkheden zijn ook fantastisch, er bevindt zich zelfs een Netflix-knop op de afstandsbediening.

Anoniem 23-02-2021

Is geweldig

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Heb altijd al samsung tv gehad, maar deze 8k tv is geweldig. Prachtig beeld en geluid. Maar je moet wel zorgen dat je ook de goede hdmi kabels aanschaf. Heb dit beeld nog niet gezien bij andere vrienden die ook gek zijn op mooie beelden.

Jan 23-02-2021

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Een fantastisch toestel met indrukwekkende beelden. Prachtige kleuren en grote dieptewerking. Vele, makkelijke instellingsmogelijkheden, maar bij oudere films soms lastig om een goede balans te vinden en is de beeldkwaliteit niet optimaal.
Het toestel geeft zonder soundbox een schitterend geluid.

Pluspunten

• Beeld zonder rand
  • Fraaie kleuren

Minpunten

• Geen koptelefoon aansluiting

Orfie 19-02-2021

Prachtig beeld en geluid, inderdaad toptv

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

State of the art aan beeld en geluid. Net onze oled weg gedaan na op meerdere plekken te zijn ingebrand en nu over op qled. Kleuren veel levendiger en ook met gamen een kleur sensatie. Wit soms iets te wit en tv is zo goed dat je de smink soms ziet zitten zo gedetailleerd geeft deze tv weer. Het geluid is subliem ook de laatste technieken. Zijn geld meer dan waard en dikke winst op oled

Hannes60 17-02-2021

Wat een fantastisch beeld!!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Een hele gave televisie. Het is wel aan te raden om hem aan de muur te bevestigen, dan is het effect nog beter. Zeker bij zo'n groot beeld is het prettig om wat afstand te creëren tussen de tv en de plek waar je zit te kijken. Het geluid is ook super mooi. Lang leve te voortschrijdende techniek!!

H Guelen 10-02-2021

prachtig groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

groot en een prachtig beeld waar de kleuren perfect in uit komen, afstandsbediening is (na even wennen ) makkelijk te bedienen , montage voet is alleen goed te doen , maar om de tv te plaatsen erna dien je toch met 2 personen te zijn.

Pluspunten

• groot scherm
  • instelling van tv

Minpunten

• soundbar HW-Q950T past niet mooi onder de tv

T.C. Harlaar 08-02-2021

Prachtig beeld !!

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Heel mooi beeld, absoluut een topper!! Kost wat, maar dan heb je ook wat! Alles is snel, You tube etc., Super TV.

Pluspunten

• Super mooi beeld
  • Mooie afstandsbediening

Minpunten

• Tot nu toe geen.

L.Jakobs 07-02-2021

Fantastische QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Beeldkwaliteit is super, evenals de beeldgrootte. Zo hoef je nooit meer naar de bioscoop, daarnaast zijn de megapixels super duidelijk waardoor een serie/film kijken een echte beleving is. De Netflix-knop is ook een onmisbare optie voor mij. Ik ben fan van Samsung.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • egale standaard

Minpunten

• n.v.t.

Tom 29-01-2021

Samsung qled 8k 65inch q900ts

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Een tijdje gezocht naar een nieuwe tv en heb verschillende types vergeleken zoals de samsung q95t, q800t en de 900t. Uiteindelijk toch voor de 900t gekozen omdat deze qua pixels en aantal nits beter uit de verf kwam. Het scherm is echt geweldig hiervoor had ik een 12 jaar oud LCD scherm van 1 meter. tv kijken is nu echt een hele belevenis. Heldere kleuren en super scherp. Ik hou zelf van gamen en de beelden vloeien erg soepel. Geen haperingen.
Op YouTube is al leuke 8k content te vinden, wanneer je dit afspeelt lijkt het levensecht.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de blooming. In hele donkere scènes zie bij witte letters een kleurverschil. Al met al echt een top toestel met momenteel een leuke cashback.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Apps zoals Videoland,Netflix kpniptv
  • Universele afstandbediening
  • Veel mogelijkheden om tv in te stellen
  • Hdmi 2.1

Minpunten

• Blooming
  • Geen one connectbox
  • Geen wallmount