Samsung UE32T5300AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32T5300AW op Kieskeurig.be.

m**0@g**l.com 21-09-2021

Blauwe vlekken in beeldbuis

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Een jaar na aankoop zitten er blauwe vlekken in het beeldscherm. Reparatie op eigen kosten.

Pluspunten

• Prettig formaat

Minpunten

• Blauwe vlekken op beeldscherm

Swarley 14-07-2021

Top tv

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Ik heb de tv 2 weken geleden gekocht en ben er nog steeds reuze blij mee.Het beeld is echt heel erg goed en scherp en de kleuren zijn ook erg mooi.Het geluid is beter dan ik had verwacht.Ok het is niet perfect maar voor een slaapkamer is het prima.En ik heb nu eindelijk ook een tv waarop ik Disney+ kan kijken :) Dus ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop.

Simone311 09-07-2021

Fijne tv

Fijne tv, goed beeld.
Door de vele apps op de tv ben je van alle gemakken voorzien. Vervelen is niet meer nodig

Wessel234 09-07-2021

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

We waren opzoek naar een nieuwe TV voor bij ons op de camping. Uit gekomen bij deze TV. Fantastisch beeld voor deze prijs! Mooie dunne randen zodat je puur beeld overhoud. Genoeg beschikbare apps (netflix, videoland, amazon prime etc.).
Geluid van de TV is gemiddeld maar goed te noemen maar voor dit formaat kan je daar ook niet het meeste van verwachten. Wij zijn daarom gegaan voor de JBL Soundbar bundel bij Coolblue. Dit werkt perfect met deze TV. Pootjes onder de TV zijn stevig en laag dus geen grote ruimte aan de onderkant, ziet er daardoor heel strak uit. Genoeg aansluit mogelijkheden op de achterkant voor randapparatuur.

Kortom,

Een fantastische TV met goed beeld, een goede prijs kwaliteit verhouding en genoeg apps om video's en films mee te kijken (want dit kan tegenwoordig natuurlijk niet ontbreken). Geluid is goed te doen maar er had misschien iets meer uitgehaald kunnen worden, daarom 4 Sterren.

Anoniem 05-07-2021

Samsung staat voor ons op 1.

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Onze tv is altijd een Samsung en nu hebben we ook een Samsung wasmachine en warmtepompdroger gekocht vorige week .
Een kind doet de was.
Voor ons maar één merk: Samsung.
Ook voor onze computer, tablet en mobiel.
Dolgraag willen we er ook een horloge aan toevoegen

Noralhy 17-06-2021

Doet het zoals het hoort

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Ik vind het een erg fijn product ik heb er niks op aan te merken behalve dat het soms wat langzaam is.

Anoniem 17-06-2021

Grandioos mooi beeld met stereo

Nooit problemen
Geweldige goede ervaring en een helder beeld en prima stereo dus als het ware een uitstekende akoestiek

Vjenne 08-06-2021

Top tv voor top prijs!

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Zocht een tv in onze buitenkamer ook voor de aanstaande sportzomer. Deze smart tv heeft alle functies en kan ik online tv kijken in prima beeld kwaliteit en niet te duur!

Spekmanen 07-06-2021

Matige tv werkt niet met Ziggo, reageert traag

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Had meer verwacht van Samsung heb de tv weer retour gestuurd. Traag en matige kwaliteit en niet compatibel met CI + module van zigoo

Bruce101 05-06-2021

Fijne tv met mooi beeld en goede prijs.

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

De tv geeft een zeer mooi en scherp beeld voor de prijs die hij kost. Dit maakt de prijs/kwaliteit verhouding heel goed. Het geluud van de tv is oke maar met een platte tv en voor die prijs kan je daar ook geen super geluid uit verwachten. De tv is super licht wat heel fijn is met ophangen. Het installeren van de tv ging super snel en vooral als je al ervaring hebt met een samsung tv.
Het min/verbeter puntje vind ik de afstandsbediening. De knoppen zitten niet op een intuïtieve plek. Met name de knoppen om een richting op te gaan (naar links, naar rechts, naar boven en onder) zijn klein en wat onhandig, je drukt vrij snel op een andere verkeerde knop in de buurt. De knoppen die je het meest gebruikt zitten meer naar de onderkant van de afstandsbediening ten opzichte van de fijn bedienbare zone met de duim. Als de afstandsbediening met de bedieningspositie van de meest gebruikte knoppen meer op de afstandsbediening van de Q90 lijkt zou dit de gebruiksvriendelijkheid vergroten.

Anoniem 05-06-2021

Super.

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Super tv. Is voor bij ons aan boord. Juiste afmeting makkelijk in te stellen.
Geluid is iets minder. Maar daar moeten we nog een soundbar voor aanschaffen. Verder top tv.

Anoniem 30-05-2021

Mooie TV goed beeld

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Wij gebruiken deze TV als 2e TV. We waren hiervoor specifiek op zoek naar een 32" TV. Hoewel het een HD TV is en geen UHD TV is het beeld heel goed. Daarnaast is het prettig dat de TV is voorzien van alle smart functies die de duurdere modellen ook hebben.

MirelleE 25-05-2021

Fijne tv van goeie kwaliteit

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Hij hangt bij mij aan de muur in de slaapkamer. Beeldkwaliteit en geluid is goed. Niks op aan te merken. Ik ben er blij mee.

Ant1982 14-05-2021

Ben er tevreden mee

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Wij zijn er heel tevreden mee.
We moesten even wennen aan tv kijken via internet en de afstandbediening ervoor te gebruiken.

Jaap67 07-05-2021

een zeer goede aankoop geweldig

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

na dat we de tv geïnstalleerd hadden , wat snel en eenvoudig bleek, waren we zeer onder de indruk, goed beeld en geluid, en voor deze prijs gewoon TOP

Jammer 05-05-2021

Satelliet tv

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Prima tv voor deze prijs.
De CI module er de melding in de beschrijving canal digital geschikt heeft mij op het verkeerde been gezet.
Geen satelliet ontvanger in deze tv en dar had ik hem voor gekocht

Minix 23-04-2021

Mooie tv voor op een slaapkamer

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Het is een tv waarvan het gebruiksgemak de boventoon voert. Scherp beeld. Handoge afstandsbediening.

Anoniem 18-04-2021

Supertv

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Wij zijn heel blij met onze nieuwe Samsung tv.
Deze hebben we als tweede tv aangeschaft voor in de overkapping in de tuin.
Mooi scherp helder beeld.
Wij hebben in de woonkamer ook Samsung tv 6 serie .telefoons ook.
Fan van Samsung

Th Polman 14-04-2021

Prachtig beeld en veel app mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Geweldige televisie met veel app mogelijkheden en met prachtig beeld.
Helaas is het geluid wat minder, maar ik heb de bose 5 speaker erop aangesloten en het geluid was daarna prima.
De pootjes van de televisie hadden wat steviger mogen zijn.

Jeanette J 06-04-2021

Zeer snel

Geschreven voor: Samsung UE32T5300AW

Hij heeft een mooi beeld, makkelijk te installeren, zeer snel met apps , filmen bv Netflix komen zeer snel en de knop op de afstandbediening is zeer handig. Mooie grote voor de slaapkamer