Panasonic KX-TG6823 - Reviews

Nummerherkenning
Technologie
DECT

Jan 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede vormgeving, eenvoudig bedienbaar, duidelijk display

De keuze viel duidelijk op dit apparaat vanwege deskundig advies van het personeel, de prettige advisering, de mooie vormgeving en uitvoering. Na eenvoudige installering en In het gebruik nemen van het toestel klopt wat in de winkel is verteld. Duidelijke display en toetsen, goed geluid, voldoende aantal in te voeren adressen. Diverse functies zijn aanwezig, zoals nummers kiezen, oproepen beantwoorden, telefoonboek, nummerherkenning, namen bewerken of nummers wissen, eco toets aanwezig, alarm in te stellen, antwoordapparaat, afstandsbediening, intercom. Een fijn mooi toestel met twee extra handsets.

Pluspunten

• goed geluid
  • duidelijke toetsen
  • duidelijk display
  • mooie vormgeving
  • goede prijskwaliteit

Marcel 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige handset

handset wordt geleverd in stevige verpakking. na plaatsen van de meegeleverde baterijen en de telefoonkabel aansluiten op de hoofdset werkte alle 3 telefoons direct, inclusief nummerherkenning. De meegeleverde handleiding in het Nederlands is beknopte maar heel duidelijk. Antwoordapparaat doet wat hij moet doen ook handig is dat je met je gsm de ingesproken berichten kan afluisteren ( pincode hiervoor invoeren is zeer eenvoudig
Kortom een zeer goed werkende handset, perfect geluid, en instellingen simpel in te voeren.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • aansluiten eenvoudig
  • handleiding compleet
  • in 10 minuten te installeren
  • goed geluid

Minpunten

Lauke 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke design telefoon

De Panasonic huistelefoon is gemakkelijk in te stellen en te bedienen. De communicatie tussen het basisstation en de verschillende handsets verloopt probleemloos. Zo ook het antwoordapparaat. Het telefoonapparaat heeft een mooi design dat binnen geen elk interieur zal misstaan. De extra-functies zijn een groot pluspunt, zoals de snelkiesnummers en het gedeelde telefoonboek op de basis. Helaas is juist door het gedeelde telefoonboek geen apart telefoonboek per handset in te stellen (nodig als je, zoals ik, één van de handsets op een ander basisstation aansluit dat geen gedeeld telefoonboek heeft).

Pluspunten

• snelkiesnummers
  • gedeeld telefoonboek
  • extra functies voor telefoon en antwoordapparaat

Minpunten

• aangemeld op andere basis geen tel.boek mogelijk

Theo 31-10-2016 Product paar weken in bezit

Handige bediening

Deze telefoon is ontzettend handig te bedienen en het menu spreekt voor zich. De handleiding heb je haast niet nodig. Ziet er bovendien best mooi uit en heeft een goed geluid. Grote toetsen. Ook het antwoordapparaat doet het prima

Pluspunten

• Mooi formaat. Ligt goed in de hand
  • Duidelijke menukeuze
  • Goed antwoordapparaat

Theo 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooie telefoon met goed antwoordapparaat

Is een hele mooie telefoon met flinke toetsen en een goed scherm.
Antwoordapparaat werkt heel goed.
Alles werkt perfect. De handsfreefunctie is ook heel erg goed.
Een lekker groot telefoonboek (120) vind ik ook fijn.
Overzichtelijk en helder display zonder onnodige toeters en bellen.
Ben er blij mee!

zollingd 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Slimme set voor thuisgebruik

Op zoek naar een vervanger van de vaste telefoon uitgekomen op deze set van drie van Panasonic. Probleemloze installatie en kleine aanpassingen (beltoon, volume, etc). Met name de knop voor het beluisteren van voicemails vanaf basisstation is erg handig: op display staat hoeveel boodschappen je hebt, en met 1 vinger bedien je de knop voor afspelen.
Grote cijfers/letters op display van de toestellen maken deze ook geschikt voor ouderen en/of slechtzienden.
Lijkt prima koop zeker voor deze prijs !

tangasierra 09-05-2015 Product paar weken in bezit

deze telefoon een paar weken in mijn bezit nadat ik de vorige siemens gigaset 2 keer terug gebracht had schermen vielen uit.
nou deze telefoon is uitstekend tot nog toe
1 geluidskwaliteit is heel goed duidelijk en lekker hard.

2 mogelijkheden zijn er zat aanwezig volop keuzen uit verschillende beltonen en volop instellingen die je in kan stellen.

3 gebruiksgemak is super gewoon de op het basis station de handset de nummers in het telefoonboek zetten en ze gaan vanzelf naar de andere handsets heb eigenlijk niet echt de gebruiksaanwijzing nodig gehad.

4 vormgeving is ook goed telefoon ligt lekker in de hand had alleen wel iets kleiner gemogen van mij vandaar een 8 maar dat is persoonlijke smaak.

5 duurzaamheid kan ik eigenlijk niet zoveel van zeggen heb hem pas 2 weken maar alles voelt solide aan.

Limoncello3 09-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Uitstekend apparaat wat betreft het geluid en het gemak om de adressen van de hoofdset te synchroniseren met de overige twee toestellen. Het is alleen jammer dat de telefoonbeantwoorder het al na iets meer dan twee jaar liet afweten en de Panasonic helpdesk geen hulp kon bieden. Wij zullen dus een nieuw toestel moeten kopen om een werkende telefoonbeantwoorder te hebben. Waarschijnlijk wordt het toch wel weer een Panasonic.

Henrie60 28-07-2014 Product paar weken in bezit

De geluidssterkte van de gesprekken als ook van de beltoon zijn makkelijk blijvend aan te passen. Geluid is prima, stabiliteit ook, invoeren nummers ook simpel, gaat automatisch naar andere handsets. Er is een knop voor eco (minder straling) en ruisonderdrukking. Of en hoe dat werkt weet ik niet. Ik heb voor duurzaamheid 9 gegeven, maar ook dat kan ik niet beoordelen eigenlijk. Een eerder philips toestel heb ik teruggebracht vanwege het feit dat het geluid daarbij niet blijvend instelbaar is. Maar met dit toestel ben ik zeer tevreden. Het is een ogenschijnlijk simpel, degelijke toestel, wat goed doet wat hij moet doen en er aardig uitziet.

WD4619 06-12-2013 Product kwartaal in bezit

Sinds korte tijd ben ik in het bezit van dit type telefoon,daar de vorige set (Philips) na jaren trouwe dienst steeds sneller leeg was,een nieuwe aangeschaft.
Na diverse reviews gelezen te hebben is het een Panasonic geworden.
Het invoeren van de telefoon nummers hoef je maar op een telefoon te doen,de andere 2 handsets nemen ze gelijk over.
Er zijn ook voldoende beltonen beschikbaar,voor elk wat wils.
Wat in positieve zin opvalt is de stabiliteit van de telefoon in de houder van het antwoordapparaat en de beide handsets,je hoef niet te zoeken of hij goed in de kontakten staat.
Iedere telefoon kan zijn eigen beltoon krijgen,je kan ze ook een naam geven,handig als je intern belt.
Er zit ook een ECO stand op dan neemt zendvermogen met 90% af,dus minder straling in huis indien men dit wenst.
Nummerherkenning is ook aanwezig en werkt bij mij goed.(UPC)
Het antwoordapparaat kan tot 30 min.opnemen, ofwel ongeveer 64 gesprekken.