Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

1600 x 2560 pixels
Schermgrootte
10,5 inch scherm
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.be.

Niels A 02-08-2019

Fijne tablet, wifi kan beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Afgelopen week de galaxy tab S5e gekocht maar na 2 dagen retour naar de winkel gebracht.

Over het algemeen is het een goede tablet die voldoet aan de verwachting.
Het beeld en geluid zijn waanzinnig goed echter laat de connectiviteit wat te wensen over.

Na enkele uren gebruiken viel me op dat de verbinding telkens kort verbroken werd.
Dit gebeurde telkens wanneer ik de tablet in landscape modus gebruikte om bijvoorbeeld video's te kijken.
Na wat zoeken op internet blijken verschillende forums, waaronder het forum van samsung zelf vol te staan met klachten over de wifi.
Het blijkt namelijk dat de wifi ontvanger links onder in de hoek is geplaatst, dit is precies de plek waar men de hand houd als de tablet in landscape modus gebruikt wordt.

Ik heb dit getest en blijkt inderdaad het geval.
Hand links onder in de hoek en het signaal valt weg.
niet vasthouden en het signaal is goed.

Ook heb ik een speedtest gedaan.
tablet linksonder niet vastgehouden, snelheden tot 200mbit super snel! (mijn verbinding is maximaal 200mbit)
Tablet linksonder wel vastgehouden, hooguit 3 a 4 mbit en soms werd de verbinding zelfs verbroken.

Helaas is dit voor het bekijken van video's erg vervelend en stopt de tablet erg vaak met afspelen.

Als echte Samsung fan was dit toch een kleine domper en voor mij genoeg reden om de tablet retour te brengen.

Elleni 08-06-2019

Samsung telefoon en tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Heb al jaren Samsung telefoon.
Voor het eerst een Samsung tablet gekocht met bijbehorende cover met toetsenbord. De Tab S5e. Ben er super blij mee. Mooi scherm, snel, ligt prettig in de hand.

Janoniem 21-10-2019

Perfection ruined by terrible wifi reception

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

With pain in my heart I will have to return this tablet. Pain because everything about this tablet for it's price is perfection except for one extremely important design flaw: terrible wifi reception. Just like many reviewers all around the world have already stated. At about 6 metres distance from router the wifi reception completely goes down to the point of the wifi getting in a connect-disconnect loop making the tablet unusable. I have at home a KPN Experiabox v10A which is known for it's supperb wifi reception, both at 2,4 and 5 Ghz. But also at other people's houses and in the train terrible wifi reception of the Tab S5e. While at the exact same moment excellent wifi reception with my laptop, Android phone, iPad and also the iPhone of my spouse. Unbelievable that quaility control of Samsung missed this major design flaw. And I am extra saddened because apart from bad wifi the S5e further screams excellence such as the magnificent display. The Tab S6 I find too expensive, the Tab S4 only has 1 year of updates left. (Only 2 years software updates by Samsung is already ridiculously short). Guess I am forced to go back to using an iPad while I detest Apple with all my heart. I am sad now...

Daan22 28-08-2019

Uitstekende tablet, maar zonder bixby voice

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Op het introductie filmpje van deze tablet wordt de bixby voice wel gebruikt, maar bij mij doet hij dit niet. Ik weet niet of het bij meer mensen is, maar ik hoop op een update die dit zal verhelpen.

BWeg 23-07-2019

Helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm. Best redelijk geluid. Werkt gemakkelijk. Is snel. Opvallend vaak bij het downloaden van apps is de mededeling dat de app wellicht niet is geoptimaliseerd voor dit toestel. Eén app werkt niet, is gecontroleerd en bevestigd door de verstrekker van de app. Te modern?

Pluspunten

• Kwaliteit van het scherm

Minpunten

• Niet goed geoptimaliseerd voor meerdere apps.

Anoniem 16-07-2019

De ultieme Phablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Als Apple iPad en iPhone gebruiker was ik aangenaam verrast toen ik deze onder handen kreeg. Ik heb de versie met 4G en met een SIM kaart er in is het een volwaardige telefoon ook! Draadloze Bluetooth oordopjes in en je zit gebeiteld!
Prachtig beeld en gebruikersvriendelijk.
M'n iPad is wel sneller maar die is ook een stuk duurder.
Voor dit geld is het een subliem product. Ik kan iedereen ook de keyboard cover aanraden. Samen met een Bluetooth muis heb met Samsung DEX dan ineens een soort PC desktop voor je!
Een pracht apparaat! Zeker voor het geld.

Anoniem 02-06-2019

Super mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Vandaag nieuwe tablet gekocht omdat de oude tablet galaxy s2 traag aan het worden was na 6 jaar gehad te hebben. Nu een galaxy s5e gekocht Echt een super apparaat lekker ligt en snel en super scherpbeeld. Makkelijk te installeren met smart switch.
Ben er erg blij mee en raad iedereen de tablet aan.

Anoniem 25-05-2019

Mooie tablet voor mooie prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

De tablet heb ik gekocht op 1 mei ik heb hem nu bijna een maand en vind hem supper werken ik gebruik ook een toetsenbord en een muis dit werkt ook supper de tablet verbaaste me met het geluid en het mooie scherm supper om films mee te kijken

AHW 10-11-2019

Goede keus

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Het apparaat doet alles, waarvoor het het gemaakt is. Als er al iets van kritiek zou moeten worden gegeven: deze Samsung is vrij zwaar voor een tablet.

Pluspunten

• Degelijk
  • Snel
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Gewicht

Jules 05-11-2019

Mooi scherm, lekker snel en goede Android ervaring

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Prima prijs-kwaliteitsverhouding, keuze voor Samsung gemaakt op grond van onderzoek en reviews. Is gewoon een aanrader.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede Android ervaring
  • Snel apparaat
  • Goed geluid

Minpunten

• Scherm kon iets groter
  • Glanzend scherm reflecteert

luc d 01-10-2019

Toestel is traag

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Een 6tal maand geleden kocht ik dit toestel omdat van mijn vorige Tab S, waar ik erg tevreden mee was, de batterij het had begeven. Dit laatste was 5 jaar oud dus dacht ik, ik koop een nieuw toestel. Ik had beter de batterij van mijn vorig toestel vervangen, want dit nieuwe toestel is ontzettend traag geworden na 6 maand.

arjan 04-07-2019

supper mooi beeld duidelijk perfect tv kijken supermooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

mooi product was aan een andere toe mijne is weggegaan ik zocht snelheid opslag werkgeheugen en mooi disign goed geluid nou gevonden voor mooie prijs top

Pluspunten

• snelheid
  • opslag
  • geluid levens echt
  • dun geen ruimte nodig
  • kortom aanrader

Model blondie 10-06-2019

Snel super dun mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik heb de tab s5e deze maand nieuw gekocht, en ik ben er zeer tevreden mee. Mijn keuze was snel gemaakt ivm me ziekte niet al te zwaar moest zijn, en liefst groot en ook nog snel met mooi beeld. Precies wat ik zocht voor o.a. foto bewerking. Ik zou zeggen zoek je een goeie stop dan met zoeken. Deze moet je hebben!

Mink44 05-06-2019

Samsung s5e tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik heb hem nu een week ingebruik en ben er zeer tevreden over batterij gaat lang mee en hij is snel en gebruik hem veel voor het werk

cadex 02-06-2019

super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

zeer degelijk en functionele tablet ziet er schitterend uit mooi beeld en snelle weergave ook muziek luisteren is uitstekend

TvanH 02-06-2019

Super Tablet!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik heb de s5e nu vier dagen en ik ben erg tevreden met de snelheid, de batterijduur, het geluid en natuurlijk het superscherpe beeldscherm! En het overzetten van de gegevens van mijn S8 ging ook erg makkelijk en snel.

Hennes 02-06-2019

Top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

ik heb gisteren deze tablet gekocht, en tot nu toe ben ik er heel blij mee, ben nog alles aan het overzetten van mij oude tablet

Van An 01-06-2019

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Zeer snelle en mooi ogende tablet. Het heeft een scherp en helder AMOLED scherm (de beste op de markt momenteel). Ideaal om films mee te zien. Je kan het geluid haast niet geloven dat dit huzarenstukje produceert met zijn 4 AKG getunede luidsprekers. Zeker wanneer je Dolby Atmos aanzet. Door de Snapdragon 670 CPU misschien minder geschikt voor de zwaarste 3D games in zwaarste settings maar daarvoor heb ik deze niet gekocht. Wel ideaal voor films, gewone games en surfen. Deze lichte tablet biedt echt veel waar voor je geld!

Anoniem 01-06-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Gekregen als cadeau na het behalen van mijn Pabo diploma. Super blij mee, want wat een goede kwaliteit (camera, snelheid, helderheid, makkelijk te gebruiken etc.) tablet is dit. Ik zou hem iedereen aanraden!

Terpieterpie 01-06-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Net in gebruik genomen ben
er tot nu toe erg blij mee. Hiervoor een andere Samsung en het overzetten van alle apps verliep soepel en probleemloos. Hoop nog veel plezier te mogen beleven aan dit stijlvolle apparaat