Sony Alpha A7 III systeemcamera + 28-70mm OSS zwart

HD type
4K Ultra HD
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Alpha A7 III systeemcamera + 28-70mm OSS zwart op Kieskeurig.be.

Pieter van Doorn 28-12-2019

Geweldige plaatjes, accu gaat lang mee

Geschreven voor: Sony Alpha A7 III systeemcamera + 28-70mm OSS zwart

Het is een geweldige camera! Ik maak er super plaatjes mee, en ik ben erg blij met het resultaat! De accu gaat lang mee. Ik kan een hele opnamedag met vrijwel 1 accu doorbrengen. Ook het verwerken van de foto's is snel en flawless. Al met al een geweldige camera voor de gevorderde foto- en/of videograaf!

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Haarscherpe foto's
  • Relatief licht

Minpunten

• Prijzig

JvdB 22-07-2018

Geweldige systeemcamera

Geschreven voor: Sony Alpha A7 III systeemcamera + 28-70mm OSS zwart

Na lang wikken en wegen heb ik 21 juli 2018 de Sony A7 III gekocht met de Sony 100-400mm. Ik kan niet anders zeggen: wat een combinatie! Tot nu toe geen moment spijt. Heb veel ervaring met DSLR, maar de Sony met deze lens is meer dan de moeite waard. Foto's zijn heel scherp, set is wat lichter en compacter dan de vergelijkbare DSLR set die ik ook bezit. Natuurlijk even moeten wennen aan de andere menustructuur en bedieningsknoppen. Het EVF is ook even wennen. Autofocus is razend snel, zoals gezegd de foto's bijzonder scherp. Een echte aanrader!!!

Pluspunten

• snelle autofocus
  • snelheid van de camera
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • degelijk en solide
  • zeer scherpe foto's

Minpunten

• wennen aan EVF
  • niet goedkoop