Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart - Reviews

Filmen in 4K Ultra-HD
Kleur(en)
zwart
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart op Kieskeurig.be.

Jade 25-04-2019

Fijne alleskunner

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Ik ben heel blij met deze aankoop. De camera heeft veel opties voor diverse situaties. Ik vind de handleiding niet erg duidelijk, maar kon met behulp van een digitale versie wel goed alle opties onderzoeken. Camera is gemakkelijk te gebruiken, licht, stelt snel scherp, goede zoom, snelle verzending naar telefoon via wifi/app. De batterijduur werd vaak als minpunt genoemd, dus ik heb er maar meteen een tweede accu bij gekocht. Kortom veel mogelijkheden en goede kwaliteit.

Pluspunten

• Wifi
  • Gemakkelijk
  • Snel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Gerard 15-03-2019

Goede, lichte camera

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Deze camera heb ik gekocht omdat ik een Canon fan ben, ik had er een goed gevoel bij toen ik de camera vasthield bij Kamera Express in Den Haag. De camera is licht, in de hulp stand zie je belangrijke informatie ( kan je ook uitzetten ), de zoeker en het scherm zijn erg goed, het scherm is kantelbaar, ( dichtklapbaar) dus weinig kans op krassen. De batterij gaat niet echt lang mee +/- 245 foto's, 1 of 2 extra is beter. Het is een aanraakscherm, wat ik heel prettig vind, erg snel ook met scherpstellen.

Pluspunten

• doorsturen naar tablet, of telefoon

Minpunten

• Android 8.0 van Samsung Galaxy A8, kan niet zenden
  • batterij duur

Gerard 11-03-2019

aankoop camera

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Prima camera, ligt goed in de hand, hiervoor een spiegelreflex, deze was zwaar. De Canon eos m50 met de 18-150 mm geeft hele scherpe foto's en video's en je kunt hier heel lang mee om je nek lopen zonder problemen. Het assortiment lenzen wordt ook goed uitgebreid. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• mooie scherpe foto's en video's
  • doorsturen naar tablet

Minpunten

• Android 8.0 van Samsung Galaxy A8, kan niet zenden

Hennyruit 08-01-2019

Automatische zoeker

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Heb deze gekocht omdat ik een alles in een systeem wilde mijn keuze is gevallen op deze hij is betaalbaar en geschikt voor vakantie niet te groot past goed in m'n tas met deze lens, en is licht in gewicht makkelijk instelbaar en als je door de zoeker wilt kijken gaat dat automatisch als je met je oog in de buurt kom dus erg praktisch, je kan van te voren al extra instellingen erin zetten bv bij een portretfoto kan je zachtere teint al toevoegen en zo is gelijk de foto al mooier zonder te bewerken. Je kan ook snel foto's maken zelfs als de foto nog zichtbaar is op het scherm kan je al drukken voor de volgende te maken. Dus ben tot nu toe al erg tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • goed instelbaar
  • kan snel fotograferen

Minpunten

• nog niet gevonden

Eric 24-11-2018

Ligt goed in de hand

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Het toestel is niet zo groot als de spiegelreflex toestellen maar wel met dezelfde mogelijkheden is zeer snel zeker geschikt voor de amateur fotograaf. De gebruiksaanwijzing is duidelijk genoeg en je bent snel vertrouwd met het toestel, ik heb het nog niet voldoende kunnen testen maar ben nu al dik tevreden. Heb er ook de zoemlens 18-150 bijgekocht .

Pluspunten

• handig
  • snel
  • compakt

Minpunten

• voorlopig geen

E.J.F. 03-11-2018

Prettig groot touchscreen, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Vorige week heb ik de Canon EOS M50 gekocht. Ik en mijn camera zijn samen nog op ontdekkingstocht. Soms doet hij nog niet wat ik wil, maar ik ben ervan overtuigd dat dat
komt omdat we nog niet perfect op elkaar zijn afgestemd. De uitleg bij de verschillende functies werkt bij deze tocht erg ondersteunend. Verder zit de camera vol met handigheden, zoals het draaibare touchscreen. De camera is heerlijk licht en compact en makkelijk overal mee naar toe te nemen.