Sony α ILCE-6300L - Reviews

Megapixel
24,2 MP
Inclusief objectief
Filmen in Full-HD

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Stefan Oosterbaan 28-01-2017 Product paar dagen in bezit

Sony A6300 + 16-50 Oss

Als Videograaf/Cameraman ben ik al een aantal jaar Canon Dslr's aan het huren en heb ondertussen al flink wat Canon Dslr's in mijn handen gehad. Ik begon mij steeds meer te irriteren aan functies die ontbraken waarvan ik dacht dat ik die echt nodig zou hebben, neem als voorbeeld: Audio Monitoring, Zebra, Focus assist, etc etc. Deze functies waren makkelijk toe te voegen door bijv Magic Lantern te installeren, maar nadat ik beelden kwijt was geraakt door Magic Lantern ontbraken voor mij deze opties. Waar ik naartoe wil is dat alle functies waar ik mij aan ging ergeren, allemaal in deze camera zitten. Van de perfecte 4k videofunctie tot de 120 fps in 1080p (let op wel snelle SD kaarten nodig), van Audio Monitoring, tot Zebra. Geweldig, ik kan tot nu toe alleen maar positief praten over deze camera. Dank aan Kamera Express Breda die mij aan deze camera geholpen hebben. Natuurlijk hebben we het niet over een FS7, maar hey daar hangt ook een ander prijsplaatje aan.

Pluspunten

• 4k videomogelijkheden
  • Zebra
  • Audio Monitoring

Niekie 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht gewicht, uitstekende kwaliteit

Een lichte en redelijk compacte systeemcamera. Geeft goede scherpe foto's. Ook het kitlensje 16-50mm valt niet tegen in kwaliteit. Helaas gaat de accu wel snel op.

Pluspunten

• Compact
  • Scherpe foto's

Minpunten

• Accu duur, moet snel weer opgeladen worden

mevrouw ten Have 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi resultaat, beter dan mijn spiegelreflex!

9,4
Eenvoudige bediening, veel mogelijkheden en prachtige fotoos. Superscherp. En heel licht dus makkelijk overal mee naar toe te nemen.