Philips Azur GC4567

Type
stoom
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4567 op Kieskeurig.be.

Brenda1293 06-11-2019

Te log, strijkt niet goed.

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Slechte koop ooit. Te log, ondanks dat ie zwaar is, strijkt het niet goed. Water vullen is een drama, denk dat ik nog een fik ga krijgen ook. Krijg last van mijn pols en blaren aan de binnenkant van mijn hand omdat het rechtop zetten niet fijn gaat i.v.m. vorm strijkijzer en heel log. Ik wou dat ik deze terug kon geven en mijn geld terug kon krijgen. Te weinig stoom, moet paar keer over kreukels heen strijken om het eruit te krijgen, hierdoor ben ik zeker 2 x langer bezig dan voorheen. Mijn oude strijkijzer (wel van ander merk) had ik dit probleem niet, en die heb ik ruim 9 jaar gebruikt.

Geziena 18-03-2019

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Strijkijzer is prima behalve dat het snoer te kort is.
Verder is de gebruiksaanwijzing waardeloos;veel te kleine
letters en afbeeldingen (alleen leesbaar met een vergrootglas) dit is Philips onwaardig.

candlelight1 07-01-2019

een aanrader!!!

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Ik heb de oude Philips vervangen voor dit model en ik ben positief verbaasd. Hij warmt op als een gek. Gigantisch vermogen. Mooi ontwerp.
Nadeel is de opening/klep voor waterreservoir - hel moeilijk om het te vullen. Het waterreservoir is groot maar tegelijkertijd moet het vaak worden bijgevuld.
Het beste strijkijzer dat ik in mijn hand had en ik wil geen ander. Ik raad dit product aan.

MichelleHeijligers 05-01-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Zeer makkelijk in gebruik, warmt snel op en glijd over de kleding stukken alsof het boter is.. De design ben ik gek op maar das ieder voor zich.. Al veel van Philips in huis maar ook zeker dit apparaat stelt me niet teleur.. Strijken word zelfs weer leuk omdat het je zo gemakkelijk word gemaakt een echte aanrader dus.

Molenveld 03-01-2019

Zeer fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Strijkt zeer goed, vouwen snel uit de kleding.
Stoom kan uitgezet worden.
Wel wat zwaar maar alleen gevuld met water.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Gewicht

Naru 02-01-2019

Perfecte stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Heel blij met dit apparaat. Warmt snel op, en strijkt kreukels moeiteloos weg. Zonder extra kracht te hoeven gebruiken.

Koelt ook snel af. En is makkelijk weg te zetten, aangezien het geen megagroot apparaat is.

Mariavan 02-01-2019

Krachtig en efficiënt

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Het eerste wat in het oog sprong bij het uitpakken is het mooie design. Ook het opbergen is heel praktisch, vooral het snoer dat makkelijk rond de machine kan gedraaid worden.
Het ijzer warmt heel snel op en is heel krachtig en efficiënt om kreuken te verwijderen.Het vullen met water via de kraan verloopt heel vlot en zonder morsen. Het verwijderen van de kalk via het reservoir verloopt inderdaad snel en praktisch door het gewoon af te spoelen. Minpuntjes zijn voor ons de zwaarte van de machine en het steeds rechtop moeten plaatsen. Dus zeker een aanrader voor kleine hoeveelheden strijk, maar voor grote bergen strijk verkiezen we een stoomgenerator, daar deze minder snel dient gevuld te worden en het ijzer minder zwaar aanvoelt.

versavel 31-12-2018

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Ik heb het toestel nu enkele weken en heb hier zeer goede ervaringen mee.
Mijn vorig toestel was met een stoomgenerator, het handige daaraan was dat het water niet snel moest aangevuld worden. Dit toestel overleefd een strijkbeurt niet met de grootte van zijn reservoir. Positief is wel dat het opvullen zeer gemakkelijk en vlot gaat. Een ander pluspunt dat hier aan verbonden is, is dat het toestel snel gebruiksklaar is eens aangezet.
Je ziet en voelt dat dit toestel kwaliteit is. Het is redelijk zwaar maar went snel en geeft waarschijnlijk mede hierdoor goede resultaten. Ik merk een absoluut verschil met mijn vorig toestel in zake het gemak waarmee je kreuken in je kleding doet verdwijnen.
Als laatste voel ik me enorm veilig met het automatisch uitschakelen zodat er nooit gevaar kan zijn met een toestel dat aan blijft staan.

Stukato 30-12-2018

Prachtig design en vliegt over strijkgoed

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Om te beginnen met het design: prachtig! Nu gaat het natuurlijk om het strijken maar ach het oog wil ook wat. Maar ook over het strijken niks dan lof, het strijkijzer is makkelijk in gebruik en strijken gaat echt makkelijker dan met mijn oude apparaat. Ik hoef minder vaak over de overhemden heen te bewegen en korter strijken is altijd winst ;)

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

StefB 30-12-2018

Geen kreuken meer te bespeuren

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Paars is mijn lievelingskleur, maar ik weet het, schoonheid is niet alles!
Toch is dit naast een mooi ook een zeer degelijk toestel.
Het warmt snel op, het waterreservoir is voor mij groot genoeg en het is vlot in gebruik. Kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Daarnaast bezig dit toestel ook een knop waarmee je kan instellen welk materiaal je gaat strijken, wat het strijken nog vlotter doet gaan.
Dit strijkijzer is ook gemakkelijk te onderhouden en op te bergen.
Zeker een aanrader!

LinKo83 30-12-2018

Degelijk product

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Altijd al Philips strijkijzers gehad. De GC 1705 maakte plaats voor de Azur. Allereerst viel op dat hij twee koppen groter is dan zijn voorganger hier in huis. Zijn gewicht is ook niet mis, best zwaar eigenlijk. Ik zou me voor kunnen stellen dat mensen met een lichte beperking in de handen, deze strijkijzer te zwaar vinden. Het telkens rechtop zetten ga je wel voelen als je een hoop te strijken heb, een pre is dan ook het gebruiken van een strijkplank waar de strijkijzer even half liggend weg kan zetten. Echter met zijn voormaat past hij niet veilig in mijn huidige strijkplank Het gewicht daarin tegen lijkt ook mee te werken met het feilloos weg kunnen strijken van de kreukels, geen extra druk zelf moeten uitvoeren. Dit merk ik aan spijkerbroeken en de hydrofiele doeken die bijna hun orginele maat weer terug krijgen na ze gestreken te hebben. Dat kon zijn voorganger niet.
Ik mis echter het gebruikelijke bekertje om water bij te vullen en een clipje aan je snoer om deze gemakkelijk bij elkaar op te kunnen bergen.
Het nieuwe anti-kalk removal systeem nog niet kunnen testen, daar gebruik ik hem nog te kort voor. Snoerlengte had ietsje meer gemogen, maar dat hangt af van hoe je strijkt icm verlengsnoer. Over zijn stoomkracht niets te klagen, heerlijk weer een nieuw strijkijzer.

Miejannie 29-12-2018

Zo wordt strijken bijna leuk!

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Ik heb sinds enkele weken dit stoomstrijkijzer in gebruik.Strijken is geen hobby van mi, toch maakt dit apparaat het mij wat gemakkelijker. Het is een redelijk zwaar apparaat, en daardoor ook goed en glad resultaat. De knoppen zijn gemakkelijk te bedienen, het bijvullen met water ook. Ook prettig dat als je het apparaat lang aan laat staan en niet gebruikt, dat deze dan automatisch uitschakelt, wel zo veilig. Ik ben erg tevreden met dit apparaat en heb nog geen minpunten kunnen bedenken.

EdN1985 28-12-2018

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

De Philips Azur GC4567 is zeer gebruiksvriendelijk. De stoomstrijkijzer is snel op warmte, heeft een mooi design, heeft een handig kalkreservoir en ligt makkelijk in de hand.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig kalkreservoir
  • Snel op warmte

Minpunten

• Is iets zwaarder dan mijn oude stoomstrijkijzer

Ed1985 28-12-2018

Zeer degelijk stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Philips Azur Stoomstrijkijzer is een zeer degelijk stoomstrijkijzer. Het ligt makkelijk in de hand, heeft een lange snoer, ziet er heel modern uit en het stoomstrijkijzer is snel op temperatuur.

LindavD 28-12-2018

Modern gebruiksvriendelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Het strijkijzer ziet er modern uit door de donker paarse kleur. In het begin wel wat moeten wennen aan het gewicht. Gevuld is het vrij zwaar maar als je eenmaal aan het strijken bent ben je hier zo aan gewend. Door de verstelbare draaiknop makkelijk in te stellen op de juiste temperatuur en de stoomfunctie is ook erg handig! Al met al erg tevreden!

Oostje07 28-12-2018

Heel fijn

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Strijkijzer strijkt erg fijn. Is niet zwaar en de kreukels gaan met gemak uit de kleding. Ik ben zeer tevreden

Bykiirsten 28-12-2018

Philips Azur

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Erg mooi design maar daar gaat het uiteraard niet om. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar deze strijkijzer uit en niet want hij is compact, neemt niet veel ruimte in beslag en is geen zwaargewicht. Wanneer je, zoals bij mij thuis, niet veel ruimte hebt, kun je hem gemakkelijk opbergen. Ook het strijken gaat fijn met dit model en alle plooien haal je zo uit je strijkgoed. Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat het apparaat af en toe lekt. Verder is hij voor mij perfect.

KarenKoen 28-12-2018

mooi, nauwkeurig maar iets te zwaar

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Bij het uitpakken viel de kleur en het design direct in de smaak. Op zich natuurlijk niet zo belangrijk maar het maakt het strijken toch weer een tikkeltje leuker ;o) De lengte van het snoer vind ik prima en ook het waterreservoir is groot genoeg voor mijn berg strijk. Wat ik ook handig vind is het spitse puntje waarmee je makkelijk tussen de knoopjes van hemdjes kan komen. Enige minpunt is dat het strijkijzer net een beetje te zwaar is. Al bij al tevreden klant dus!

Elisee 28-12-2018

Strijken wordt bijna leuk

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Strijken met dit apparaat wordt bijna leuk.

Hij glijd over de stof, wordt snel en goed warm en geeft mooi geleidelijk stoom af.

Erg blij mee

mdjnac 28-12-2018

aanrader

Geschreven voor: Philips Azur GC4567

Gelet op de prijs van dit strijkijzer een perfecte aankoop. Ik strijk al jaren met Philips en dit apparaat is wederom beter als zijn voorganger die ik al jaren gebruikte. Het is een mooi vormgegeven apparaat en in een mooie kleur. De stoomboostfunctie is perfect, ook bij lage temperatuur en de eco stand strijkt mooi glad. Irritatiepunt is het korte snoer (de stekker is overigens wel handig, er zit een uittrekbeugel aan) en er ontbrak een waterbekertje om bij te vullen. Het apparaat is erg zwaar, maar dit zal het strijkresultaat wel weer ten goede komen.

Pluspunten

• prijs kwaliteitverhouding
  • voordelige koop
  • automatische uitschakeling bij geen gebruik
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• zwaar in gewicht
  • kort snoer