Philips PerfectCare Compact Plus GC7920/20 Stoomgenerator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Compact Plus GC7920/20 Stoomgenerator op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Evyy 12-02-2021

compact toestel

compact toestel en strijkijzer glijdt goed
stoomgenerator warmt snel op en handig dat je geen temperatuur meer moet aanduiden

Pluspunten

• warmt snel op

Minpunten

• strijkijzer lekte soms

Elien ZB 10-02-2021

Krachtige strijkijzer

Krachtig toestel als het snel moet gaan, compact en makkelijk te vullen door losse waterbak. De ideale strijkijzer voor mensen die vlot en perfect willen strijken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Compact

diamondsndrama 09-02-2021

PerfectCare Compact Plus GC7920/20

Voordelen PerfectCare Compact Plus GC7920/20
- Stoomkracht: de PerfectCare genereert voldoende stoomkracht waardoor zelfs de meest hardnekkige kreuken eenvoudig uit kleding te strijken is. Meerdere malen over dezelfde kreuk strijken is niet nodig.
- Reservoir: het reservoir van de CompactCare is voldoende groot om een grote berg strijk in één keer te strijken zonder het halverwege te moeten hervullen. Ook de opwarmtijd van 2 minuten is aanvaardbaar.
- Compact: zoals de naam al doet vermoeden, is de PerfectCare Compact Plus GC7920/20 een compact toestel dat zich makkelijk laat opbergen. Een draagvergrendeling voorkomt ongelukken tijdens het transporteren.
- Anti-kalk: de PerfectCare Compact Plus GC7920/20 bevat een ontkalkingssysteem waardoor er gewoon kraantjeswater gebruikt kan worden.

Nadelen PerfectCare Compact Plus GC7920/20
- Gewicht: het strijkijzer zelf weegt zeer zwaar.
- Snoer: de koppeling van het snoer dat de stoomgenerator verbindt met het strijkijzer roteert niet, waardoor het strijken soms wat stroef gaat.

De PerfectCare Compact Plus GC7920/20 stoomgenerator bevat geen temperatuurschakelaar. De OptimalTemp functie zorgt ervoor dat de temperatuur automatisch aangepast wordt. Persoonlijk heb ik dit niet durven uittesten op delicate kleedjes uit viscose of rayon, maar jeans, t-shirts en hemden kwamen ongeschonden uit de strijkbeurten.

BJcustoms 08-02-2021

zeer gebruiksvriendelijke stoomstrijkijzer

zeer degelijk toestel waarbij de kwaliteit top is.
dankzij het grote reservoir is het heel gebruiksvriendelijk en kan je het makkelijk bijvullen.
verdeelt zijn stoom zeer mooi en gelijk over je was.

Pluspunten

• groot uitneembaar reservoir
  • krachtige stoom
  • compact

Vanden 08-02-2021

Compacte, maar performante stoomcentrale

Handige vergrendeling van het strijkijzer op zijn basis. Waterreservoir uitneembaar.

Ondanks het lichte gewicht, moeten de prestaties (stoomkracht, temperatuur, vlot glijden) niet onderdoen voor de grotere stoomcentrales waarmee we ervaring hebben (zowel van Philips als van andere merken).

De automatische temperatuur-keuze is wennen, maar heeft tot op heden nog geen problemen gegeven.

De opwarmtijd is aanvaardbaar.

Pluspunten

• compact
  • licht
  • krachtig

Minpunten

• geen inzicht in de temperatuur

123Emma123 08-02-2021

uitstekend toestel

- bij opstart van het toestel warmt het toestel heel snel op waardoor je meteen kan beginnen strijken
- uitneembaar waterreservoir waardoor je geen water morst tijdens het vullen van je reservoir
- automatische temperatuurregeling wwaardoor je geen brandplekken kan vormen
- automatisch ontkalkingsysteem zodanig dat je toestel goed bewaard blijft
- handig kliksysteem om toestel eenvoudig op te bergen in de kast

Pluspunten

• uitneembaar waterreservoir
  • handig opbergsysteem
  • automatische temperatuurregeling