Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Inhoud
2 liter
Druk
6 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054 op Kieskeurig.be.

marie 22-10-2018

geweldig apparaat

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Ik ben erg blij met de Tefal Express anti-calc stoomstrijkijzer.

De Tefal Express anti-calc stoomstrijkijzer is super makkelijk in gebruik, heeft een groot waterreservoir van 1.5liter, daar kan je echt heel veel mee strijken.
Het calc systeem werkt handig, het lipje onder de kraan afspoelen en weer klaar voor gebruik.
De Tefal Express anti-calc heeft een nadeel, je kan de temperatuur niet in stellen, het is echt een apparaat waar je zowel horizontaal als verticaal mee kan strijken, verticaal voor linnengoed(kussenslopen etc.) en verticaal voor fijngoed, zoals zijde en wol.
Je hangt de blouses op een hangertje, houdt het strijkijzer verticaal voor de blouses en het stoom doet de rest, erg makkelijk.
De gebruiksaanwijzing is in plaatjes uitgedrukt, ook wel handig.
Kortom een strijkijzer die met de tijd is meegegaan en ik ben er blij mee.

Pluspunten

• waterreservoir 1.5l

Mylène 29-10-2018

Mooie apparaat

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Een strak vormgegeven stoomunit met fijn soepel strijkijzer die wat mij betreft moeiteloos alles wat op zijn plank komt strak strijkt. Binnen no time is hij klaar voor gebruik en geeft dit aan dmv een piepje. Het in gebruiknemen wijst voor zich en ook het reinigen van het apparaat is eenvoudig uit te voeren. De grote tank van 1,8 liter is heel fijn want hierdoor kan je veel strijkbeurten vooruit zonder steeds te hoeven bijvullen. De flinke snoeren bevestigd aan het apparaat hebben mij nog niet gestoord en gaan moeiteloos mee tijdens het strijken.

Pluspunten

• Strijkt goed glad
  • Stoomboosts

Minpunten

• Groot apparaat

Lotto 21-10-2018

Zeer makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

De Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054 is een absolute aanrader. Het product is makkelijk in gebruik en glijdt over kleding etc. heen. Even aanzetten en al snel is het apparaat op temperatuur. Ik strijk veel overhemden en voorheen moest ik meerdere keren over hetzelfde stuk heen om de kreukels eruit te krijgen. Met de Tefal stoomgenerator is dit niet nodig, na één beweging zijn de kreuken eruit. Ik gebruik het product ook voor kwetsbare stoffen, dunne blousjes bijvoorbeeld. De inhoud van de watertank is groot genoeg dus je hoeft niet elke keer de tank te vullen als je aan het strijken bent. De Tefal stoomgenerator maakt strijken een stuk aangenamer en het bespaart veel tijd. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel op temperatuur

Minpunten

• temperatuur niet in te stellen

Jessi 02-11-2018

Handige slimmerik

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Super fijn deze stoomgenerator. Hij is erg slim en doet bijna alles volautomatisch. In het begin even wennen maar eenmaal gewend een genot om te strijken. Ook erg fijn dat bijzonder weinig geluid maakt.

Pluspunten

• Goed strijkresultaat
  • Weinig geluid

Alice 31-10-2018

Fijn aparaat om mee te werken

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Fijn aparaat om mee te werken, de grote watertank is makkelijk te vullen en ook weer leeg te gooien. Zeer snel klaar voor gebruik en laat dit weten door een piepje. Ook tijd besparend je hoeft geen was meer te sorteren het aparaat Past dit zelf aan. De strijkresultsten zijn prima, zowel bij katoen als linnen.

Pluspunten

• Grote watertank
  • Snel klaar om te gebruiken
  • Lange snoeren
  • Licht apparaat

Minpunten

• Niet zelf themperatuur instellen

Aru1971 25-10-2018

Zeer licht en fijn apparaat

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Dit apparaat is zeer licht en strijkt mooi glad. De watertank is ruim voldoende en na het aansluiten komt de stoom snel vrij waardoor je direct met het strijken kan beginnen. Verder is het apparaat makkelijk te installeren

Pluspunten

• Licht
  • Groot waterreservoir
  • Stoom komt snel vrij

Minpunten

• Niet goedkoop

horsie80 22-10-2018

mooi maar groot

Geschreven voor: Tefal Express Anti-Calc Stoomgenerator SV8054

Voor de Tefal Express heb je een extra grote strijkplank nodig. Het apparaat is nogal groot en neemt veel ruimte in op je plank. Hij is mooi van vorm. Heeft een reservoir van 1,8 liter. Hij strijkt goed. Ik had wel last van het snoer wat steeds over de kleding ging en daardoor kreukels maakte. Maar hij strijkt alles goed, of het nu een tshirt is of een spijkerbroek.
Hij geeft heel veel stoom waar je de eerste keer van schrikt. Verder heeft hij 1 stand. Hij kan dus niet kouder of warmer gezet worden.

Pluspunten

• mooi
  • veel stoom
  • strijk goed

Minpunten

• grote strijkplank nodig
  • groot
  • geen standen
  • snoer gaat over de kleding