Philips PerfectCare Elite GC9635/20 Stoomgenerator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9635/20 Stoomgenerator op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

LaurenceV 10-07-2018

Mooi en vlot strijkijzer

Met mooi strijkijzer gestreken deze namiddag.
Positieve punten: reservoir opvullen aan kraan, superlicht strijkzijer, lange kabel tussen strijkijzer en bak, elektr snoer is ook lang genoeg, warmt snel op ook tussen 2 opvulbeuren van het reservoir, strijkijzer kan niet rechtstaan maar mag plat op strijkplank gezet worden, glijdt gemakkelijk, goede fijne top om in de hoekjes te strijken, voor linnen en jeans wel turbo functie inschakelen maar fit gaat vlot.
Mindere puntjes: moeilijk om kabel tussen ijzer en bak ik gleuf op te bergen en elektrische kabel rolt niet op in toestel, die moet je zelf opplooien en ingeleid steken.

Pluspunten

• goede fijne top om in de hoekjes te strijken
  • strijkijzer mag plat op strijkplank gezet worden

Minpunten

• elektrische kabel rolt niet op in toestel

Strybos78 05-07-2018

Heel tevreden

Het is een heel gebruiksvriendelijk toestel dat snel opgewarmd, geen temperatuurregeling heeft en gemakkelijk bij te vullen is.
Ik vlieg nu door mijn strijk. Nadien is het toestel makkelijk op te bergen daar je de draden in het toestel kan opbergen.

Pluspunten

• snel opgewarmd
  • makkelijk bij te vullen
  • geen temperatuurregeling
  • makkelijk op te bergen

tomant 02-07-2018

Goed strijkijzer

Voorheen was ik gewoon van met een gewoon strijkijzer te werken. Bij het vast nemen van de Perfectcare voelde deze erg licht en ergonomisch aan in vergelijking met een traditioneel stoomstrijkijzer.
Tijdens het strijken was het eerst even bang afwachten of het strijkijzer gewoon zou blijven liggen op mijn strijkplank, zonder gaten er in te branden, maar dat deed hij.
Bij het strijken van synthetische stoffen stond ik versteld. De kreuken gaan er vlot uit. Het strijken van bloesjes gaat razend snel.
Bij het strijken van katoenen stoffen zoals hemden heb ik een gemengd gevoel. De meeste katoenenstoffen strijken gemakkelijk, maar er zijn er toch een paar waarbij je met kreuken blijft zitten na een paar keer over de stof gestreken te hebben. Met een gewoon strijkijzer heb je het voordeel van zijn gewicht bij deze stoffen. Doordat een gewoon strijkijzer zwaarder weegt, duwt die automatisch al een aantal kreuken weg.
Een nadeel is wel dat de stoom door de strijkplank kan lekken na veelvuldig gebruik. Een aangepaste dikkere strijkplankdoek is aangewezen.

Pluspunten

• Ergonomisch design
  • Automatische temperatuur voor alle stoffen
  • strijkt zeer gemakkelijk

Chriroeck 25-06-2018

Perfecte strijkervaring en resultaten

Snel en perfect strijken met de OptimalTemp, altijd de juiste temperatuur.
Het extra licht strijkijzer met een vlot glijdende,krasbestendige zoolplaat zorgt voor een aangename strijkervaring.
Groot waterreservoir met afneembare watertank.
Opbergruimten voorzien voor netsnoer en toevoerslang.
Mooi design.

Pluspunten

• OptimalTemp: altijd de juiste temperatuur
  • vlot glijdende,krasbestendige zoolplaat
  • groot waterreservoir
  • gemakkelijk op te bergen
  • mooi design

Minpunten

• geen

Stan126 24-06-2018

Moest ik al veel eerder in huis gehaald hebben

Een tijd afgehouden om een stoomstrijkijzer als dit te nemen. Toegegeven ze zijn duur. Maar nu ik deze in huis gehaald heb, ik moest dit al veel eerder gedaan hebben. Strijken gaat supersnel en het resultaat is daarenboven nog beter dan vroeger. Het toestel werkt als een droom, het neemt gewoon kraantjeswater en ik kan zonder onderbreken strijken. Ik wil er geen ander meer!

Pluspunten

• Water bijvullen tijdens gebruik
  • Gewoon kraantjeswater
  • snel gebruiksklaar
  • supersnel strijken

Evy_** 21-06-2018

Licht en efficiënt

Licht in de hand, aangenaam om mee te werken. Ook handig dat je niet altijd temperatuur moet aanpassen

Pluspunten

• Licht
  • Temperatuur moet je niet meer aanpassen

amir khashman 21-06-2018

Groot waterreservoir

Ik ben echt tevreden. Strijkt zeer goed. Geen temperatuurinstellingen. Is zeer licht en vooral heel elegant.

Vanessaf 19-06-2018

Krachtig toestel , echt top !

Met dit toestel strijk je in een mum van tijd alle plooien glad .
Krachtig toestel met een mooi design die goed in de hand ligt !
Groot waterreservoir waardoor je niet steeds water hoeft bij te vullen bij veel strijk !
Temperatuur wordt door het toestel zelf geregeld naargelang de soort stof ,wat zeer handig is .
Het toestel geeft aan wanneer er gestart kan worden met strijken .
Ik zou dit toestel zeker aan iedereen aanraden , ik wil hem zeker niet meer kwijt !!

Pluspunten

• Mooi design
  • Krachtige stoomstoot
  • Groot waterreservoir
  • Elektriciteitskabel lang genoeg
  • Handig op te bergen

Minpunten

• Nog geen gevonden

Jan 19-06-2018

Mijn topertje in huis

Snel klaar om te gebruiken met een stevige stoomstoot, glijd heel gemakkelijk over het strijkgoed, met een voldoende groot waterreservoir, dat gemakkelijk afneembaar is. De strijk is echt veel sneller klaar, ik wil hem niet meer missen. Ik heb dit strijkijzer bekomen om te testen

Pluspunten

• snel klaar om te gebruiken
  • groot waterreservoir
  • glijd goed
  • geen temp instelling

Minpunten

• geen gevonden

Maurice321 18-06-2018

Zeer tevreden.

Ik mag de Philips kledingstomer uit testen. Het design ziet er fantastisch uit. Vandaag een grote strijkbeurt met mijn stoomgenerator gedaan. Wat een verschil met mijn oud toestel en dit op alle stofsoorten. Snel en kwaliteit . lange kabels . Top

Pluspunten

• Licht in de hand.
  • Strijkkwaliteit
  • 1 strijktemperatuur voor alle stoffen

ivanov 17-06-2018

Strijken is fun

I do like ironing en met dit toestel zeker!
Zeer licht in gebruik : dus gebruiksvriendelijk voor mijn pols!
Strijken met dit toestel levert heel wat tijdswinst op:
groot watereservoir: dus lang strijken alvorens bij te vullen en toch licht in de hand.
Optimal-temp technologie: sensor regelt zelf de temperatuurinstelling bij andere stof.
Plooien wegstrijken: voldoende met aan één kant te strijken.
Met dit toestel ziet geen enkel kledingstuk er uit als een stukje verfrommeld papier.

Pluspunten

• licht
  • gebruiksvriendelijk voor de pols
  • tijdswinst

Woutie 16-06-2018

Krachtige stoomstoot

Heb dit toestel enkele dagen in bezit om te testen en het is een super stoomstrijkijzer met een sterke stoomstoot, waardoor de kreuken veel sneller verdwijnen en de strijk daardoor ook sneller klaar is. Ook de automatische temperatuur instelling is er hand en tijdbesparend. Heeft een groot water reservoir en is licht

Pluspunten

• Groot waterreservoi
  • Sterke stoomstoot
  • Glijd heel goed
  • Geen temperatuur instelling nodig
  • Mooi design

tineke 15-06-2018

Ik heb het geluk dit toestel te mogen uittesten en het is een heel goed toestel dat zijn geld zeker waard is. Het glijdt door de stof en dankzij het grote waterreservoir; hoef je niet heel de tijd heen en weer te lopen om bij te vullen!
Het toestel regelt met een sensor zelf de temperatuurinstelling, wat ook weer heel tijdbesparend is.
Ik zou het iedereen aanraden!!

Pluspunten

• snel
  • licht
  • automatische temperatuurregelaar

Minpunten

• duur

yvetdollepret 13-06-2018

stoomgenerator

prachtig product strijk weg in een kleine tijdspanne, alsook mooi design , krachtige stoomfunctie en zeer gemakkelijk in bediening

Pluspunten

• krachtig
  • efficient
  • licht
  • mooi

bie2 12-06-2018

heel goed resultaat op alle vlakken

Het is licht en heel handig en strijkt alle verschillende soorten stoffen zonder enige moeite met maximum aan resultaat. Vergeleken met vorige generaties stoomgenerators is dit ongelooflijk sterk.