Princess 332834 - Kledingstomer - Reviews

Best Reviewed okt 2016 Princess 332834 - Kledingstomer

Shirley 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne geluidsarme stomer

Het is een fijne stomer waar weinig geluid uit komt. De stomer is heel snel op temperatuur waardoor het makkelijk is om 'even' iets te stomen. Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zeer snel warm
  • Compact

Marga 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Prettige nieuwe aanwinst in ons huishouden

Na enige malen in het begin wat onwennig gebruik blijkt het een fantastische aanwinst naast de traditionele stoomgenerator.
Op de eerste plaats ontlast het mijn rsi arm omdat het apparaat zeer licht en ergonomisch in de hand licht.
Opvallend is dat er geen zgn. Stoom geluiden zijn, dus lekker rustig.
Makkelijk voor kostuums ,colberts en de doorgaans moeilijk te strijken mouwen met veel naden.

sanne 17-10-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat!

Ik ben ontzettend blij met deze kledingstomer! Je gaat er even overheen en je kleren zijn schoon. Ik gebruik het voor de pakbroeken, hemden en jasjes van mijn vriend, maar ook voor mijn eigen jurkjes. Zijn weer schoon en alle kreukels er zo uit zonder dat ze krimpen/beschadigen in de was.

Pluspunten

• Mobiel
  • Handig mee te nemen

M van Moorsel 17-10-2016 Product paar weken in bezit

Goed om te hebben

Fijn apparaat,erg makkelijk als ik weer eens een dag met pak aan in de file heb gezeten,kostuum gekreukt dus even makkelijk opzetten zeer snel stoom, makkelijk te gebruiken d.m.v de hanger,kortom een must have voor de zakenman.

Pluspunten

• snelheid
  • gebruiks gemak

Minpunten

agkwiek 16-10-2016 Product paar weken in bezit

Very useful product

This steamer is easy to use, easy to assemble and disassemble, requires little space. Irons well, quickly and what is the best, price does not differ from traditional, good irons. Clothes hang on a hanger, which greatly facilitates the work. The powerful jet of steam makes quickly get rid of wrinkles, removes bacteria and removes odors (like cigarettes). Will not scorch delicate fabrics. The nozzle is light, so you won't get tired even with a large amount of clothes to ironing. It can also refresh outerwear such as jackets and easily irons curtains. This multifunctional device makes ironing quick and easy.

Pluspunten

• prise
  • quality
  • heats up quickly