Philips PerfectCare Elite GC9642

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9642 op Kieskeurig.be.

Stephanie567 20-07-2015
  • Product maand in bezit

Ongelooflijk toestel. je moet de temperatuur niet meer instellen, je gaat van je jeansbroek naar zijde, geen probleem.
Sterke stoomkracht
Snel strijken, aanzienlijk minder lang bezig
Licht en handig in gebruik
Heb vroeger al een Philips gehad, was er zeer tevreden over, nu opnieuw een Philips, en toch vind ik het dag en nacht verschil. Zo'n evolutie in het strijken had ik niet verwacht. Het is zeker de moeite om dit toch iets duurdere toestel aan te schaffen.

Conny 20-01-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Is een goede generator als hij het doet. Toestel is al twee maal in garantie binnengeweest omdat hij geen stoom meer maakt en er alleen nog water uitkomt. Na de reparatie gaat het dan weer enkele maanden goed en dan weer hetzelfde probleem. Garantie is nu voorbij en hij laat het weer afweten. Ik ontkalk het toestel als het dit aanheeft en soms zelfs eerder. Ik twijfel zeer sterk om hem nogmaals te laten herstellen. Ik zal vermoedelijk een andere aanschaffen en dit zal geen Philips meer zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goed strijkresultaat

Minpunten

• Zeer snel stuk

Niet tevreden 24-07-2017

2de keer stuk in 4 maanden tijd. Geen aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Strijkt heel goed als het werkt. Toestel aangekocht 15/02/2017, reeds 1 maal in herstelling geweest, nu opnieuw zelfde probleem. Geeft geen stoom, niet handig natuurlijk bij een stoomgenerator.

Viv D 23-01-2016
  • Product maand in bezit

Toen Philips met dit type van stoomgenerator op de markt kwam was ik één van de eersten Om deze te kopen. Geweldig! Gewoon doorstrijken en dit in recordtempo! Toen vorige maand mijn stoomgenerator het na jaren liet afweten heb ik niet getwijfeld om deze onmiddellijk te vervangen door de krachtige nieuwere versie! SUPER!

Ann 05-01-2016

Het strijkijzer is nu een 3-tal weken in gebruik en bezorgt mij tot nu toe een heel positieve strijk ervaring. Het product is handig en licht in gebruik.

M.L Hartemink 03-07-2019

stoomstrijkijzer GC9622/20/ sn:1650

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

fijne strijkbout maar 2jaar en twee maanden al stuk ik zag dat er meer mensen dat hadden kan hem laten maken maar weer 85.00 euro ervoor neer tellen hier word je echt niet vrolijk van denk je een dure bout gekocht te hebben is ie al zo gauw stuk heb ook een dure tv gehad 1500 euro ook twee jaar en twee maanden van philips waar worden die aparaten gemaakt in China of zo.nou philips moet zich gaan schamen voor het produkt wat zo gauw naar de knoppen is .

Lida 20-04-2016

Opnieuw een Philips

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

Na jaren een stoomgenerator te hebben gehad van Philips, nu een nieuwe gekocht. Super zool, zeer fijn voor overhemden! Snelle opwarming.

Sonia 12-04-2016

Een schitterende aankoop!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9642

De vervanging van een stoomstrijkijzer door een stoomgenerator vraagt even een aanpassing.
Alleszins verlicht het het strijken, de duurtijd voor hervulling met water is veel langer, het lawaai is beperkt.

MAJA 02-01-2016

Snel warm, meteen klaar zonder lastige instellingen, ligt lekker in de hand, lichtgewicht, zeer handig water bijvullen. Werkt uit de kunst. (net als onze vorige

Ibram 23-12-2015

Het is een hele fijne en sterke stoomgenerator. Vooral in de powermodes is het strijken van kleren een kinderspel. In het waterressevoir kan maximaal 1.8 l water in. Daarmee kun je misschien wel je hele kast strijken en dan nog houd je 1l over. Dus je hoeft maar een klein beetje over de minimum te gaan en je houd nog heel veel water over.

Roland 11-12-2015

strijkt heel vlot en ligt goed in de hand,niet te zwaarom mee te strijken.De stoom is heel goed om jeans te strijken.

Jacqueline 07-12-2015

In vergelijking met de eerste generatie Perfect Care is deze een verademing. Hij reageert goed op de verschillende stoffen en wordt goed warm/heet. Ook de mogelijkheid om continu te stomen, twee keer klikken is fijn. Het opbergen van het stoomsnoer gaat lastig. Ik ben bang dat er een vouw in het snoer komt. Al met al het beste stoomstrijkijzer dat ik ooit heb gehad.

René 04-12-2015

De philips stoomgenerator maakt het strijken een stuk plezieriger, T-shirts, spijkerbroeken, satijnen blousjes worden allemaal keurig glad gestreken zonder dat je de temperatuur hoeft in te stellen. Daarnaast is deze strijkijzer heerlijk stil voor een stoomgenerator. Degelijkheid valt nog weinig over te zeggen, maar ziet er m.i. stevig en degelijk uit.

insidergiraf 21-07-2015
  • Product maand in bezit

Het is eerst een vooral een toestel dat mag gezien worden. Het toestel warmt redelijk snel op en geeft signaal wanneer het strijkklaar is (eerder verliest het water).
Voordelen : handig in gebruik, heel licht gewicht, zak om op te bergen, groot waterreservoir, maakt weinig lawaai, snel op temperatuur en temperatuur regelt zichzelf (sorteren in niet nodig), draagvergrendeling.
Nadelen : kan niet rechtop geplaatst worden, het ganse toestel is nogal groot (log) maar deze feiten wegen niet op tegen de voordelen van het toestel.
De stoomfunctie is even wennen maar vanaf nu in strijken een plezier!

lindavanderleden 19-07-2015

Strijken gaat als de brandweer! Geen temperatuur meer instellen, zelfs over prints heen strijken gaat prima.

ingeV75 17-07-2015

Strijkt heel goed en de strijk is zeer snel gedaan. Het machine is ook heel stil, veel stiller dan mijn vorig stoomstrijkijzer. Heel handig is dat je ook geen temperatuur moet instellen en je je strijk niet moet sorteren op temperatuur. Het enigste nadeel is dat je niet over prints kunt strijken, dat kon ik met mijn vorig stoomstrijkijzer wel.

sareta 14-07-2015

Het is simpelweg een TOP product! Het is heel gebruiksvriendelijk, licht, geen temperatuurinstellingen,... Het enige minpuntje vind ik het opbergen van de snoer.

Carojaro 13-07-2015

Sinds een paar weken gebruiken we hier thuis de Philips PerfectCare Elite Silence.
Het apparaat is ten eerst zeer mooi van design! Zo is het niet erg als het eens niet opgeruimd wordt!;)
Het apparaat is ook zeer SNEL op temperatuur en geeft een geluidssignaal wanneer het klaar is voor gebruik.
Het ijzer zelf is zeer LICHT en is zeer fijn zodat je in de kleinste hoekjes kan geraken bij het strijken.
Het is wel even wennen als je gewoon bent om je ijzer rechtop op de plank te zetten, want dat gaat met dit ijzer niet.
De PerfectCare is ook zeer GEBRUIKSVRIENDELIJK, je hoeft de temperatuur niet in te stellen, je kan dus alle kledingstukken vlotjes achter mekaar strijken van een delicaat bloesje naar een stevige jeans. Je hoeft dus niet eerst alles te sorteren.
Verder is de PerfectCare ook zeer KRACHTIG : je hoeft je kleding maar aan één zijde te strijken en dit spaart heel wat tijd!
Verder maakt de 'Silence' zijn naam waar en is er inderdaad heel wat minder lawaai bij het stomen.
In ons huishouden probeerde ik vaak het klusje van strijken door te schuiven naar mijn man, maar door de Philips PerfectCare Elite Silence ben ik weer met plezier gaan strijken! :)

sammietje 13-07-2015
  • Product maand in bezit

Wat een top apparaat! Ik heb nog nooit zo snel mijn wasmand leeg gekregen. Zo wordt strijken leuk! Groot waterreservoir wat tussendoor vullen niet nodig maakt, verder licht in gewicht, snel op temperatuur, je hoeft niet steeds opnieuw in te stellen en te wachten. Wat mindere punten: grootte van het apparaat, de hogere aanschafprijs.

helen8juni 11-07-2015

Snel op temperatuur. Makkelijk in gebruik. Snel klaar met een berg strijkwas.
nu 1x gebruikt.
Doet wat hij moet doen.