Bosch MSM66120 - Reviews

Afneembare voet
Variabele snelheid

Jessica 16-06-2016 Product half jaar in bezit

Hele goede staafmixer

Deze staafmixer is ideaal in gebruik. Wij gebruiken onze keukenmachine niet eens meer. Ook heel fijn voor het pureren van babyvoeding. Het enige is dat je voor het echt glad krijgen (wat je bijvoorbeeld bij een sapjesmachine wel gemakkelijker kan) wat meer tijd uit moet trekken. Daar is 'ie natuurlijk ook niet echt voor gemaakt. Hakken van Parmezaanse kaas, gezonde ijsjes maken en komkommersap, dat gebeurt allemaal in een handomdraai. Het enige onhandige is dat je de deksel niet mag onderdompelen. Dan is de rand in de deksel wat lastiger schoon te krijgen/ houden.

jolanda47 18-05-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige staafmixer

Heb hiervoor in 10 jaar tijd al 3 staafmixers versleten.
Ik gebruik ze intensief en voel aan dat dit een goede is die (hopelijk) lang mee zal gaan. Degelijk, pittige motor. Schrikt niet van "harde stukjes"! en doet het in feite net zo goed als mijn zware keukenmachine (maar dan natuurlijk voor andere hoeveelheden)
Bonus voor mij is de van zuignappen voorziene mixerbeker. Vaak een zwak punt, de verbinding van de mesjes hierin met de capaciteit van de staafmixer. maar bij deze niet. Noten, kruiden als peper of piment, hoe hard dan ook het wordt vermalen. Maakt even herrie, maar dan heb je wat. Ik maak bv. heerlijke Surinaamse en Indonesische kruidenpasta's in een oogwenk met dank aan dit hulpstuk. Ik verpulver ook gedroogde bananenschillen ermee (zijn werkelijk keihard)
Niet alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, maar die zijn zo schoon met sponsje.
Werkelijk top-produkt voor een heel goede prijs.

kimvl 09-02-2016 Product maand in bezit

Een degelijk apparaat, iets groter en zwaarder dan ik had verwacht (online besteld). Makkelijk te reinigen. Ook erg handig dat er een stevige plastic maatbeker bij zit, die ook in de afwasmachine kan. Ik gebruik hem bijna elke dag voor babyvoeding.

C de Wit 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

De staafmixer is vrij stil en ligt prestige in de hand. De knoppen zijn goed bereikbaar. De handgreep zorgt voor een goede grip. Het apparaat en de accessoires zie er degelijk uit.

Frans 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

De staafmixer voldoet volledig aan de verwachtingen.
Erg degelijk en functioneert prima.
Zowel het hakken van groente, noten als het pureren van soepen ging perfect.

Henk 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan alle verwachtingen, makkelijk te bedienen en schoon te maken.Ook de gebruiksaanwijzing is duidelijk.
Echt top product voor wat betreft de prijs/kwaliteits verhouding

Beata 16-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een heel fijn apparaat gebruik hem bijna dagelijks.Makkelijk en snel in gebruik en goed schoon te maken.Had achteraf spijt dat ik de klopper er niet bij heb genomen. Maar zag dat je die ook nog los kan bestellen en dat ga ik zeker doen.

M Stam 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

een fijne staafmixer, niet te zwaar en houdt prettig vast. Ik gebruik de staafmixer voor babyvoeding, en dat werkt prima. Zowel de staafmixer als de hakmolen maakt de voeding heel fijn.
Door de verschillende snelheden, kun je makkelijk variëren in de fijnheid van het voedsel.

M 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,3
Deksel van het hakbakje gaat erg moeilijk los van het bakje.
Verder een mooi een compleet apparaat.

Marijke 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is prettig dat de staafmixer verschillende snelheden heeft en makkelijk schoon te maken is. Eenvoudig te bedienen.

Samantha 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk, wat zwaarder in de hand.. maar vooral ook een erg zacht geluid bij gebruik, wat mij aanspreekt aangezien ik het veel wil gebruiken terwijl kinderen liggen te slapen :) Snel en mooi fijn gepureerd.. zeker in vergelijking met de goedkopere merken die ik eerder had is dit een perfecte aankoop. Goede kwaliteit voor dezelfde lage prijs (helemaal i.c.m. de geld terug actie!)

Lucci 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn staafmixer was defect en mocht deze eerst van mn buurman lenen. Het is een prima apparaat met fijne grip en een extra turboknop. Wil je juist wat minder (bijv gespetter) dan kan je in 12 stappen in snelheid terug. Handige opbergmaatbeker met deksel inclusief en ook een snijbakje voor bijv ui en kruiden is meegeleverd.

Bosch MSM66120 Staafmixer 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, zeker ten opzichte van mijn verouderde vorige staafmixer. Deze is goed schoon te maken en makkelijk in gebruik.

Kees 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima staafmixer voor een betaalbare prijs!
Hoge snelheid en handige turbostand.
De Boschactie is leuk meegenomen

Jeroen 10-01-2016 Product paar weken in bezit

De staafmixer voelt stevig aan en is makkelijk te bedienen. De staafmixer doet wat ie moet doen en hakmolen en het meegeleverde bakje zijn echt super handig als je even snel iets klein wilt maken van kruiden tot noten.

Keukenprins 10-01-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat. De mogelijkheden zijn uitstekend, als je ten minste niet je hele keukenkast vol wilt hebben met accessoires. Ik vind de bijgeleverde hakselaar erg handig. Het apparaat is van degelijke kwaliteit, en ook de maatbeker en hakselaar voelen stevig aan. Het apparaat is vrij zwaar, maar dat komt de stabiliteit en degelijkheid ten goede.

Keukenprins 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk apparaat, eenvoudig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Heb nog geen wortelen geprobeerd en ben benieuwd hoe dat zal gaan

Jeroen 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mixer voelt goed en degelijk aan, gebruiksvriendelijk en stil.
Regelbare snelheid is echt een plus.

Dennis 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na een goedkope staafmixer welke na 1 maand al kapot ging, nu deze Bosch MSM66120 gekocht. Wat een wereld van verschil. Het apparaat voelt stevig ligt fijn in de hand en je merkt dat dit kwaliteit is. Kortom een top apparaat. Door de refund actie nog scherp geprijsd ook.

staafmixer 06-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik vind het apparaat geweldig. Het eigenlijk een 2 in 1.Het is goed vast te houden en zeer duidelijk in het gebruik.