Canon EOS 2000D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II + EF 75-300mm f/4-5.6 III zwart

Schermgrootte
1.2 inch scherm
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 2000D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II + EF 75-300mm f/4-5.6 III zwart op Kieskeurig.be.

Lisanne 03-07-2019

Canon 2000D 18-55+75-300

Geschreven voor: Canon EOS 2000D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II + EF 75-300mm f/4-5.6 III zwart

Ik heb deze camera nu 2 weken en tot nu toe voldoet deze aan de verwachtingen. Haarscherp beeld, verschillende standen en gemakkelijk in gebruik voor een beginner! Ik heb me nog niet verdiept in alle functies dus daar kan ik nog weinig over kwijt.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

van de Vendel 03-06-2019

Complete set

Het is een mooie compacte camera. Gebruiksvriendelijke bediening en na een half uur kon ik alle knopjes al plaatsen en gebruiken. Voelt erg degelijk aan, wisselen van lenzen eenvoudig, wel even zoeken naar knopje om lens weer te ontgrendelen. Ik heb gelijk extra accessoires gekocht: extra lens, accu, tas

Pluspunten

• gewicht
  • bedieningsgemak

Minpunten

• grootte
  • opbergtas voor twee lenzen is wat klein

Harry de Kort 17-04-2019

Perfecte camera voor beginner

Goede camera om te beginnen met duidelijke simpele instellingen. Ligt goed in de hand en maakt goede foto's. Lenzen wisselen verloopt soepel.

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Instellingen simpel en duidelijk
  • Camera ligt fijn in de hand.