Polk Audio Signa S2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Polk Audio Signa S2 op Kieskeurig.be.

Hans 01-02-2019

Soundbar

Geschreven voor: Polk Audio Signa S2

Prima soundbar, gemakkelijk aan te sluiten. Prima geluid voor een mooie prijs. zeer strakke bas en gebruiksvriendelijk.

Bram 16-12-2019

Net geluid voor een nette prijs

Geschreven voor: Polk Audio Signa S2

Redelijk brede soundbar met draadloze subwoofer. Design valt niet echt op maar is voor mij niet belangrijk. Het gaat mij om gebruiksgemak en geluidskwaliteit, en dat laatste zit goed. Verwacht geen mega diepe bas met een vloeiende crossover, maar wel strak, helder en duidelijk geluid dat het spraakniveau 1, 2 of 3 tandjes op kan schroeven. Muziek klinkt goed (fijne balans, niet dof of blikkerig) en spraak in films en series klinkt dus duidelijk. Strak geluid voor een strakke prijs dus. Gebruiksgemak zit ook wel goed: aansluiting via HDMI, optisch of bluetooth is eenvoudig. Draadloze subwoofer is in de fabriek al gesynchroniseerd, dus daar heb je geen omkijken naar. Enig minpuntje is wel dat hij zich na een tijdje uitschakelt bij geen gebruik, minder prettig als iemand naar de wc moet of popcorn gaat maken. Maar je zet hem zo weer aan met de bijgeleverde afstandsbediening (wel even aan denken dus om frustratie te voorkomen).

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Nadruk op spraak

Minpunten

• Automatische stand-by

Roy 20-07-2019

Prima prijs kwaliteit

Goede soundbar.
Nu schakelt alleen de soundbar niet meer met de tv uit en aan en moet je het volume appart aanpassen.. Even naar kijken.

Minpunten

• Geen display
  • De geluids niveaus staan nergens afgebeeld.