Denon HomeCinema - Reviews

Bluetooth
Actieve subwoofer

HEOS soundbar 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed geluid

Deze soundbar is boven onze verwachtingen. Wat komt er een mooi geluid uit. En door het draadloze systeem gelukkig geen zichtbare draden meer. Dit product is zeer aan te bevelen.

Sander 08-11-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldig geluid en eenvoudige installatie

Product overtref mijn verwachtingen. Was eenvoudig aan te sluiten op mijn tv en overtreft zelfs de gewenste geluidskwaliteit. Ik combineer met de 7 en de 3 en heb compleet geluid in mijn hele huis.

Pluspunten

• plug and play
  • geluidskwaliteit

Ryan 31-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige geluidskwaliteit

Of ik tevreden ben?
Nou heeeeel tevreden!

Wat een verademing.
Geen kabels meer, geen "stereotoren", geen grote zuilen en toch een geweldig geluid!!!!!
Mijn vrouw blij en ik blij :-)
Na uitgebreid geluisterd en naar de mogelijkheden gekeken te hebben ben ik blij met mijn keuze voor dit Denon product. Voor mij de beste oplossing voor een draadloos multiroom systeem.

Onvoorstelbaar wat voor geluidskwaliteit er ook op hogere volumes wordt gehaald. Van vervorming is absoluut geen sprake. Alles blijft super strak klinken.
Het systeem gaat zeker uitgebreid worden!
In de uitbouw en in de tuinkamer spelen overigens al dagelijks 3 HEOS speakers. In de tuinkamer 2x Heos1 in stereo en in de uitbouw een HEOS3.
Voor elders in het huis staan en er nog een HEOS 5 en een HEOS 1 of 3 op het verlanglijstje.
Het mooie is dat die HEOS1 speakers voorzien zij van het optionele Go-Pack. Superhandig voor op vakantie, picknick o.i.d. Met de Go-Pack accu heb je dus echt een draadloos systeem! Overal ter wereld uren lang muziek streamen vanaf je telefoon, labtop of tablet. Geweldig!

Ik ben Fan!!!

Pluspunten

• Geweldig geluid voor zo'n klein systeem.
  • Ziet er super strak uit. Het oog wil ook wat
  • Geen gedoe meer met kabels
  • Plug&Play - Eenvoudige instalatie

V. van Deutekom 30-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super apparaat!

Erg stijlvol, goede kwaliteit geluid, enorme bas voor de relatief kleine subwoofer en draadloos bestuurbaar! Alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik iedereen deze soundbar zou aanraden.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draadloos bestuurbaar
  • Makkelijke installatie
  • Stijlvol design

Stephan 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Heos HomeCinema

Na twee jaar samengewoond te hebben met een piepklein USB-boxje werd het tijd om op zoek te gaan naar serieus geluid! Een vriend attendeerde me op de HEOS HomeCinema set.

Verpakking:
Het product werd geleverd in een stevige doos, erg goed verpakt!
Wat me als eerste opviel is dat het apparaat bijzonder zwaar is, het voelt niet plastic en goedkoop maar direct als een kwalitatief goed product.

Bediening:
Het aansluiten is echt een fluitje van een cent. Waar het met andere producten nog weleens 'plug & pray' is, is het in dit geval letterlijk 'plug & play'.
Nog zoiets, waar het vroeger leek alsof mijn zoontje een bord spaghetti achter het tv-meubel had laten vallen komt er nu buiten de voeding geen enkele kabel aan te pas. Wat een weelde! De HEOS-app is kinderlijk eenvoudig te bedienen. Mijn moeder, die niet eens om kan gaan met een Senseo-apparaat zou dit zelfs kunnen. In de app kun je het geluid naar je eigen smaak inrichten.

Geluid:
Via Spotify heb ik de track Still D.R.E. aangezet. Het geluid is zonder te overdrijven verbluffend!
Als je je ogen dicht doet en het volume een boost geeft dan lijkt het alsof Snoop en Dr. Dre een prive concert in je woonkamer aan het geven zijn! Er treed geen vervorming op als je in al je enthousiasme het geluid hard zet. De Subwoofer, ook zonder kabels en dus overal te plaatsen geeft een heerlijke diepe warme bass.

Eindconclusie:
De 'bar' heeft een mooie vormgeving en is een eyecatcher in mijn huis geworden.
Wat een mooi systeem. Uitbreiding gaat er zeker komen!
HEOS bring the fire till you're soaking in your seat!

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Bediening

Minpunten

• Geen!

Audiophile 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Hoogwaardige audio kwaliteit

Zoals velen toch maar besloten om een heos soundbar aan te schaffen. In eerste instantie was ik sceptisch over het systeem omdat ik van een marantz pm7005 met B&W speakers kom. Zoals verwacht was de kwaliteit minder maar wat denon uit deze speakers weet te krijgen is fenomenaal! Ook heb ik de audio kwaliteit vergeleken met verschillende merken die zich ook in dezelfde productklasse bevinden. Door deze vergelijking werd het me duidelijk dat heos ver vooruitloopt op haar concurrenten. Niet alleen qua klankweergave maar ook op het gebied van functionaliteit. Kortom een echte aanrader!

Gegroet,
Audiophile

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Aansluit mogelijkheden
  • Klankweergave

Marcel Willemen 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Concert in je huiskamer

Als liefhebber van films en muziek is mijn Heos systeem misschien nog wel belangrijker in huis dan mijn TV. Maar met deze HomeCinema combineer je het beste van beide.

Een enorm vol en kraakhelder geluid omringt je letterlijk in de kamer. Of het nu is op een laag volume, of op een hoog volume, het lijkt altijd alsof je op het podium staat van Phil Collins of midden in het slagveld staat in Normandië. Het geluid trekt je helemaal mee in het verhaal.

Het uitpakken van het pakket zorgde voor het gevoel dat je als kind had op pakjesavond. En zo kinderlijk enthousiast ik kan zijn over een nieuw product, zo kinderlijk eenvoudig was het installeren ervan. Stekker erin, app downloaden en genieten.

Uit enthousiasme is onze set uitbegreid met de Heos 3 en Heos 7 waardoor er momenteel door het hele huis gedanst wordt. Overal dezelfde muziek in huis, of juist boven een rustig muziekje aan, terwijl je beneden midden in een spannende serie zit. Wat je ook wilt, je regelt het eenvoudig uit één app.

Als laatste het design. Strak, chique en stoer. Matcht bij vrijwel iedere TV en past naar mijn mening in iedere huiskamer.

Pluspunten

• Vol en kraakhelder geluid
  • Surround gevoel
  • Fijn design
  • Plug&Play
  • Koppelbaar met meerder producten

Frank 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Top geluid

De Heos Soundbar heeft een mooie vormgeving, is makkelijk te installeren en door de draadloze sub ook top geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Installatie
  • Geen muurbeugel nodig
  • Aan te sluiten via optisch en hdmi
  • Draadloze sub

Peter 26-10-2016 Product paar maanden in bezit

Complete soundbar

Wilde graag van alle kabels in de woonkamer af maar niet inleveren op de geluidskwaliteit.
Met de Heos Cinema is dit echt gelukt.
Deze balk in combinatie met de meegeleverde subwoofer zorgt voor een hoogstaand geluid.
Via de ARC aansluiting is er geen extra afstandsbediening nodig, je bedient de geluidssterkte gewoon met de afstandsbediening van de tv.
Met de Heos app is het ook mogelijk om muziek via de meest gangbare streamings diensten, een nas of van je telefoon of talet af te spelen. Ook is er een usb poort aanwezig voor het afspelen vanaf een usb-stick.

Deze balk is echt een aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bediening
  • Draadloze subwoofer
  • makkelijke installatie
  • Dolby Digital, Dolby Digital Plus, DTS-decodering

Minpunten

• geen bluetooth

RikkieD 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldig geluid!

Omdat het geluid van onze LCD-TV zoals verwacht erg tegen viel hebben we deze HEOS soundbar aangeschaft. De aansluiting is eenvoudig d.m.v. de optische (meegeleverde) kabel. Het geluid wat deze soundbar geeft is werkelijk grandioos. Ook de meegeleverde sub-woofer is lekker compact van formaat zodat deze fraai uit het zicht gehouden kan worden. De bediening van de App is ook prettig om de equalizer in te stellen. Kortom zeker waar voor het geld.

Pluspunten

• Mooie diepe klanken
  • EQ instellingen via app
  • Compacte subwoofer

Minpunten

• Moet soms gereset worden ivm Netflix

Denzel 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fantastisch Multi-room systeem!

Sinds enkele maanden de HEOS HomeCinema in mijn bezit, wat een geluid! Ook in samenwerking met overige HEOS speakers werkt het perfect. Er komen regelmatig updates uit. De opties worden continu uitgebreid, erg prettig!

Martijn van Haaren 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Kwalitatief goed product, mooi design!

Ik ben overgestapt van een "traditioneel"dolby surround systeem van Philips naar een Denon HomeCinema. Wat een verschil in de kwaliteit van het geluid! Daarnaast ben ik zeer te spreken over het gebruiksgemak en de vele streamingmogelijkheden middels de Heos-app.
Tevens de mogelijkheid om de HomeCinema te koppelen aan andere Denon speakers maakt het helemaal compleet.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Streamingmogelijkheden middels Heos-app

dirk90 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goede 'Home cinema' voor een soundbar

De Heos HomeCiname heeft een compact ontwerp waardoor het makkelijk bij de meeste televisies te plaatsen is, zowel liggend of hangend. Daarnaast is de draadloze subwoofer een pluspunt al is dit niet uniek. De aansluitmogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden van het Heos systeem zijn zeer goed. Denk hierbij aan alle verschillende speakers waarbij de Heos 1 ook op accu kan. Ook zijn wifi (app), bluetooth, USB, aux, HDMI en natuurlijk optisch aanwezig, alternatieve merken hebben dit niet allemaal! De Heos HomeCinema is op zichzelf geen directe vervanger van een kwalitatieve 5.1 homecinema set, maar is prijs/technisch gezien een geweldige basis voor een smart audiosysteem waarbij er mogelijkheden te over zijn!

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Veel uitbreidingsmogelijkheden met andere speakers
  • Zeer goed geluid voor de prijs
  • Makkelijk te plaatsen + draadloze sub

Minpunten

• Applicatie kan beter

D.S. 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Extra beleving dankzij geluid!

Ik ben zeer tevreden over de Homecinema Set van Denon. Het is een uitstekend product met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De beleving van het televisie kijken wordt extra versterkt dankzij de goede kwaliteit van het geluid. Daarnaast gebruik ik de Homecinema Set ook dagelijks voor het streamen van muziek via Spotify. Ik ben van plan om 1 of 2 extra boxen te gaan aanschaffen voor een volledige Surround Sound-ervaring in mijn hele huis!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • HDMI-aansluitingen
  • Streamingsmogelijkheden (Spotify)

Minpunten

• Resetten werkt niet vlekkeloos
  • Geen hi-res
  • Lichte vertraging bij opstarten box

johandokkum 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Heos sounbar

Geweldig alternatief voor de (oude) home cinema producten. Heb deze soundbar nu al een tijdje en gebruik deze voor onderandere TV kijken en met spotify connect. Ideaal is dat apparaat bij aanzetten tv automatisch overschakelt en ik deze gewoon kan bedienen met de afstandbediening van de tv. Voor muziek gebruik ik meestal Spotify, in de app van Spotify kan ik vervolgens gemakkelijk de soundbar aansturen. Ook internet radio werkt perfect. Verder is het geluid in 1 woord top!

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden.
  • Spotify connect
  • Internet radio
  • Goed geluid

Minpunten

• App van Heos is soms iets minder stabiel

Marc Laurijssen 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Home Cinema Set Heos

Geweldig product met een super geluid. Mooie vormgeving en doet beslist niet onder voor Sonos. Sterker nog; ik heb ze met elkaar vergeleken en qua geluid zijn ze gelijkwaardig. Qua vormgeving stijgt Heos er met kop en schouders er bovenuit. Ik wist niet dat zo'n soundbar zo'n mooi geluid kon produceren. Goed gedaan Denon/Marantz !!

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • hoge en lage tonen
  • Goede diepe bas

Dick 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Tv kijken wordt weer leuk met HEOS!

Na grondig door de reviews te zijn gegaan uiteindelijk voor de Denon HomeCinema gekozen, en blij toe! Het systeem (in wit) zie er prachtig en subtiel uit. De installatie was binnen een paar minuten naadloos verlopen. Samen met de 5 die in mijn woonkamer staat zorgen ze voor de perfecte filmervaring! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • gebruiksgemak
  • lage tonen
  • kopeling met andere aparaten
  • hdmi aansluiting

Minpunten

• Alleen compatibel met andere Heos apparaten

Remco 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Denon home cinema

Super systeem met leuk design zeer goede klank en gemakkelijke app zeer veel aansluit mogelijkheden. Gewoon een toppertje

Pluspunten

• Aansluitingen
  • Uitbreidbaar

Nout 24-10-2016 Product paar maanden in bezit

Gebruiksvriendelijk met een fantastisch geluid.

Omdat ik in mijn huiskamer geen versterker meer wilde, maar een high-end draadloos systeem, kwam ik de Heos serie op het spoor. Na enkele reviews en vergelijken gelezen te hebben, heb ik gekozen om de Heos 5 aan te schaffen.

Direct naar binnenkomst de Heos geïnstalleerd, dit ging meteen erg gemakkelijk en snel. Daarna natuurlijk de ultieme test, het geluid. Wauw dit was werkelijk verbluffend goed voor zo’n relatief kleine speaker. Het hoog, midden en laag zijn netjes aanwezig. Na enkele weken geluisterd te hebben, heb ik besloten om in een andere ruimte ook een Heos 5 neer te zetten. Hierdoor kan ik in beide ruimte dezelfde muziek beluisteren of juist beide apart.

Door ze apart aan te sturen hebben de kinderen de mogelijkheid hun eigen muziek afspelen. Het mooie van twee Heos 5 speakers is dat ze ook nog als stereo gebruikt kunnen worden! Het gebruik van het Heos systeem samen met Spotify gaat heel er simpel mijn dochter van acht kan hier al goed mee overweg. Verder vind ik het ontwerp goed, het een klassieke uitstraling door de stoffen kap.

Kortom ik zou wederom kiezen voor een Heos.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Verplaatsbaar

Minpunten

• App oog wat eenvoudig
  • Geen opberg mogelijkheid voor de communicatiekabel

Ramon 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig geluid met een makkelijke bediening.

Heos by Denon levert fantastisch HiFi geluid met een makkelijke bediening.

Het geluid is volledig in te stellen naar je eigen keuze, dit alles in combinatie met de al ontzettend hoge kwaliteit die Denon heeft.

Het installeren is simpel: Installeer de app, verbind de soundbar draadloos en spelen maar!

Direct te gebruiken vanuit de spotify app dus geen gedoe met apps maar rechtstreeks streamen met de app die je dagelijks gebruikt.

Het lampje voorop de speaker is naar keuze in te stellen voor als je deze helemaal uit wilt hebben of zachter zodat deze niet overheerst.

Zelf heb ik de set uitgebreid met een Heos 7 en het koppelen hiervan is simpeler dan welk systeem dan ook! Knijp je vingers naar elkaar het tabje ruimtes en alle ruimtes zijn gegroepeerd!

De subwoofer geeft een mooi zwaar geluid en mengt perfect in op de soundbar! Nooit verbindingsproblemen dus altijd streamen met genot!

Wat mij betreft de beste keuze momenteel in Wireless Streaming. Top product!

Pluspunten

• HiFi geluid uit een draadloze soundbar
  • Gemakkelijke installatie
  • Gebruik van de Spotify app
  • Ontzettend goed bas geluid
  • Makkelijk uitbreidbaar