Heos HomeCinema - Reviews

Subwoofer plaatsing
los
Bluetooth
Actieve subwoofer

Beoordeling op basis van 70 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Stephan 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Heos HomeCinema

Na twee jaar samengewoond te hebben met een piepklein USB-boxje werd het tijd om op zoek te gaan naar serieus geluid! Een vriend attendeerde me op de HEOS HomeCinema set.

Verpakking:
Het product werd geleverd in een stevige doos, erg goed verpakt!
Wat me als eerste opviel is dat het apparaat bijzonder zwaar is, het voelt niet plastic en goedkoop maar direct als een kwalitatief goed product.

Bediening:
Het aansluiten is echt een fluitje van een cent. Waar het met andere producten nog weleens 'plug & pray' is, is het in dit geval letterlijk 'plug & play'.
Nog zoiets, waar het vroeger leek alsof mijn zoontje een bord spaghetti achter het tv-meubel had laten vallen komt er nu buiten de voeding geen enkele kabel aan te pas. Wat een weelde! De HEOS-app is kinderlijk eenvoudig te bedienen. Mijn moeder, die niet eens om kan gaan met een Senseo-apparaat zou dit zelfs kunnen. In de app kun je het geluid naar je eigen smaak inrichten.

Geluid:
Via Spotify heb ik de track Still D.R.E. aangezet. Het geluid is zonder te overdrijven verbluffend!
Als je je ogen dicht doet en het volume een boost geeft dan lijkt het alsof Snoop en Dr. Dre een prive concert in je woonkamer aan het geven zijn! Er treed geen vervorming op als je in al je enthousiasme het geluid hard zet. De Subwoofer, ook zonder kabels en dus overal te plaatsen geeft een heerlijke diepe warme bass.

Eindconclusie:
De 'bar' heeft een mooie vormgeving en is een eyecatcher in mijn huis geworden.
Wat een mooi systeem. Uitbreiding gaat er zeker komen!
HEOS bring the fire till you're soaking in your seat!

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Bediening

Minpunten

• Geen!

Ton 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Genieten van geluid

Na een lange periode van onderzoek op internet, vergelijk van verschillende soundbars en het lezen van testen en reviews, eindelijk een besluit genomen. Eerst nog een aantal soundbars beluisterd: de SONOS , Teufel en DENON. De eerste 2 vielen wat tegen qua diepte en prijs/kwalieteits verhouding. De DENON gekocht en aangesloten . Dit aansluiten viel tegen maar ligt vooral aan mezelf en de ingewikkeldheid om de TV in de juiste modus te krijgen. Maar uiteindelijk heb je dan wel wat. Het geluid is fantastisch en zeker met mijn platte TV een wereld van verschil voor mijn oren. Kortom een aanrader!

Joost 15-04-2016 Product maand in bezit

Kwaliteit die we gewend zijn van Denon

Na vele jaren naar tevredenheid gebruik te maken van producten van Denon vorige maand deze set aangeschaft. Geen seconde spijt, geluid is werkelijk prachtig en de installatie was zeer simpel. Films kijken met DTS krijgt echt een dimensie met deze Home Cinema set. Je waant midden in het strijdtoneel. Prachtige verhouding tussen hoge en lage tonen. TOP!!

Ryan 31-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige geluidskwaliteit

Of ik tevreden ben?
Nou heeeeel tevreden!

Wat een verademing.
Geen kabels meer, geen "stereotoren", geen grote zuilen en toch een geweldig geluid!!!!!
Mijn vrouw blij en ik blij :-)
Na uitgebreid geluisterd en naar de mogelijkheden gekeken te hebben ben ik blij met mijn keuze voor dit Denon product. Voor mij de beste oplossing voor een draadloos multiroom systeem.

Onvoorstelbaar wat voor geluidskwaliteit er ook op hogere volumes wordt gehaald. Van vervorming is absoluut geen sprake. Alles blijft super strak klinken.
Het systeem gaat zeker uitgebreid worden!
In de uitbouw en in de tuinkamer spelen overigens al dagelijks 3 HEOS speakers. In de tuinkamer 2x Heos1 in stereo en in de uitbouw een HEOS3.
Voor elders in het huis staan en er nog een HEOS 5 en een HEOS 1 of 3 op het verlanglijstje.
Het mooie is dat die HEOS1 speakers voorzien zij van het optionele Go-Pack. Superhandig voor op vakantie, picknick o.i.d. Met de Go-Pack accu heb je dus echt een draadloos systeem! Overal ter wereld uren lang muziek streamen vanaf je telefoon, labtop of tablet. Geweldig!

Ik ben Fan!!!

Pluspunten

• Geweldig geluid voor zo'n klein systeem.
  • Ziet er super strak uit. Het oog wil ook wat
  • Geen gedoe meer met kabels
  • Plug&Play - Eenvoudige instalatie

Hifi-man 04-08-2016 Product kwartaal in bezit

Alles kunner!

9,4
Nu sinds 2 maanden in gebruik... in een woord SUPER! Heb voor de Heos soundbar een conculega merk gehad, maar prijs kwaliteits verhouding erg goed! Mooi design, snelle aangesloten en makkelijk in gebruik. Sinds kort nieuwe update uitgekomen waardoor de soundbar uitgebreid kan worden met draadloze achter speakers. Heel erg netjes geholpen geworden bij mediamarkt Venlo... super advies jongens!

audiofreak1 20-08-2016

Uitbreiding met draadloze speakers is niet als surround mogelijk, alleen bij weergave van muziek kun je de achterspeakers koppelen.

ronaldg 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

goede vervanger voor surround systeem

na lang wikken en wegen heb ik mijn bestaande bose acoustimass 6 omgeruild tegen de Denon.
van 5.1 naar een soundbar was en gok maar wat een ongelooflijk goed geluid weet denon uit deze soundbar te persen, makkelijke installatie en de bediening via de Heos app loopt goed maar de app toont af en toe nog wat bugs en hapert af en toe.
ik zal proberen nog een rveiew te schrijven na een langere tijd maar tot nu toe dik tevreden met mijn keuze

Jenck 03-02-2016 Product kwartaal in bezit

Soundbar enkele maanden in huis naast andere heos producten. Super geluid. Met films een mooi en vol virtueel soundgeluid. Basbox achter de bank gezet en dat geeft fantastische beleving bij actie.
Voor muziek geeft de soundbar ook een goed geluid. Spotify of andere bronnen doen het heel goed. De smartphone of tablet is alleen nodig voor aanzetten en selecteren van muziek. Daarna is deze niet nodig. Heos speelt er los van. Bij bv Vevo op tv kun je speciaal muziek sound selecteren en dat klinkt top.
De app wordt af en toe aangepast en wordt steeds beter.
Erg tevreden.

Audiophile 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Hoogwaardige audio kwaliteit

Zoals velen toch maar besloten om een heos soundbar aan te schaffen. In eerste instantie was ik sceptisch over het systeem omdat ik van een marantz pm7005 met B&W speakers kom. Zoals verwacht was de kwaliteit minder maar wat denon uit deze speakers weet te krijgen is fenomenaal! Ook heb ik de audio kwaliteit vergeleken met verschillende merken die zich ook in dezelfde productklasse bevinden. Door deze vergelijking werd het me duidelijk dat heos ver vooruitloopt op haar concurrenten. Niet alleen qua klankweergave maar ook op het gebied van functionaliteit. Kortom een echte aanrader!

Gegroet,
Audiophile

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Aansluit mogelijkheden
  • Klankweergave

Marcel Willemen 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Concert in je huiskamer

Als liefhebber van films en muziek is mijn Heos systeem misschien nog wel belangrijker in huis dan mijn TV. Maar met deze HomeCinema combineer je het beste van beide.

Een enorm vol en kraakhelder geluid omringt je letterlijk in de kamer. Of het nu is op een laag volume, of op een hoog volume, het lijkt altijd alsof je op het podium staat van Phil Collins of midden in het slagveld staat in Normandië. Het geluid trekt je helemaal mee in het verhaal.

Het uitpakken van het pakket zorgde voor het gevoel dat je als kind had op pakjesavond. En zo kinderlijk enthousiast ik kan zijn over een nieuw product, zo kinderlijk eenvoudig was het installeren ervan. Stekker erin, app downloaden en genieten.

Uit enthousiasme is onze set uitbegreid met de Heos 3 en Heos 7 waardoor er momenteel door het hele huis gedanst wordt. Overal dezelfde muziek in huis, of juist boven een rustig muziekje aan, terwijl je beneden midden in een spannende serie zit. Wat je ook wilt, je regelt het eenvoudig uit één app.

Als laatste het design. Strak, chique en stoer. Matcht bij vrijwel iedere TV en past naar mijn mening in iedere huiskamer.

Pluspunten

• Vol en kraakhelder geluid
  • Surround gevoel
  • Fijn design
  • Plug&Play
  • Koppelbaar met meerder producten

Thomas 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Homecinema heos

Hij was snel geïnstalleerd.
Heel mooi formaat vind hem helemaal niet groot de soundbar niet maar ook de subwoofer niet.
Geluid is perfect van de soundbar.
De subwoofer is klein maar komt toch mooi vol geluid uit.
Ik ben er heel tevreden over een echte aan rader.

Bob 03-11-2015 Product paar weken in bezit

3,8
#@*ding niet kopen. Trap er niet in! Ik heb de app gedownload lijkt wel de eerste app ooit. Geen afstandsbediening erbij dus. Je kunt de afstandsbediening van je tv gebruiken maar die doet het de helft van de tijd niet, want die moet een keuze maken gaat mijn signaal naar de box of tv zeer onhandig! Geen geluidsinstellingen dus niet de bass afstellen smaak. Geen Bluetooth dus als je via je telefoon muziek wil luisteren krijg je een crap muziekmenu via de app. Daarna schakelt hij ook heel moeilijk over naar de tv (dan moet je een paar keer volumeknop en mute indrukken staat in de handleiding). Sorry hoor maar door de onhandigheid van dit systeem begrijp ik niet waar een award vandaan komt? Tot slot gaat hij ook alleen op stand by als je geen internetverbinding meer hebt, nooit dus?

Bob 03-11-2015

Voor deze prijsklasse kun je betere kwaliteit kopen. Het enigste pluspunt is dat er 90 dagen omruilen garantie op zat waar ik hem heb gekocht

Lisse0252 13-01-2016

Beste Bob, ben bang dat je wellicht een kapot model had?
Hij werkt fantastisch bij mij en heb geen last van de moeilijkheden die jij beschrijft.
Jammer het Heos systeem werkt namelijk fantastisch.

Joost 15-04-2016

Werkt bij mij ook perfect kan me niet vinden in je bevindingen. Zou er wel mee terug gaan en voor omruiling gaan.

Janjanssen93 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik had een 5.1 set en werd gek van alle kabels in huis en grote luidsprekers.
De Sonos Playbar sprak mij enorm aan met alle mogelijkheden en gebruiksgemakken.
In de winkel heb ik de Sonos Playbar beluisterd en ik vond hem kwa geluid tegen vallen.
De verkoper vertelde mij dat hij iets heel moois binnen gekregen had van het merk Heos en vele malen beter klonken.
Ik kreeg een demonstratie van de Heos Homecinemabar en ongelofelijk wat voor geluid daar uit kwam! het klonk echt vele malen beter dan de Sonos en ik was meteen verkocht.
Nadat ik de homecinemabar had gekocht heb ik de soundbar meteen thuis aangesloten en het klonk nog beter thuis dan in de winkel, zowel muziek als film. Ik heb mijn 5.1 set helemaal niet nodig om surround te krijgen!
De subwoofer is heel erg compact maar wat een bass komt daar uit!
Installeren was een fluitje van een cent en was plug & play.
Ik ga in de toekomst nog zeker uitbreiden met Heos en kan iedereen de Heos homecinebar aanraden.

ruudvdaker 13-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Denon HEOS HomeCinema nu twee dagen in gebruik en ben er zeer tevreden mee. Aansluiten is een fluitje van een cent. Ik heb een vrij nieuwe TV met HDMI ARC en dat werkt echt super. Kwestie van aansluiten van de HDMI kabel die er bij zit en de stappen in de App volgen. Het geluid is werkelijkwaar subliem. Er zit ook een draadloze subwoofer bij die hier vast aan meewerkt. Met name voor films stond (en sta) ik te kijken van de geweldige geluidskwaliteit. Baseffecten zoals vliegtuigen en explosies worden zeer indrukwekkend weergegeven. Ik heb echt geen 5.1 set meer nodig.
Ik ben daarnaast ook een Spotify gebruiker en muziek naar de soundbar streamen is ook super makkelijk en handig. De app werkt super. Je hebt feitelijk 3 schermen. In het 1e scherm kies je de ruimte, in het 2e scherm wat je er wilt afspelen en het 3e scherm geeft gewoon weer wat er afspeelt. Ik denk dat met name als je je HEOS systeem uitbreidt met meerdere speakers (wat ik zeker ga doen) de App nog meer van belang gaat zijn om alles overzichtelijk te bedienen.

Al met al één van de beste aankopen die ik in lange tijd gedaan heb. Hulde !

peetwiiit 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

En geweldig apparaat met diverse mogelijkheden. Geluid is prachtig. De mogelijkheden voor Internet radio onbeperkt. Kortom een geweldige aankoop.

Ap 12-01-2016 Product maand in bezit

Sinds kort de Heos Soundbar in het bezit. Kan niet anders zeggen dan kwaliteit!! Het systeem werkt uitstekend en is makkelijk te bedienen via de App van Heos By Denon. Houd je van hoge kwaliteit, gebruiksvriendelijk en meegaan met de tijd, dan is dit systeem een musthave!!

Johan 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en niet te groot. Toch een geweldig geluid

Werk perfect en is met medere boxen en apparaten draadloos uit te breiden tot een compleet systeemet voor in en om de woning

Don Moenen 13-12-2016 Product paar maanden in bezit

Denon Home Cinema

Het product is matig dat wil zeggen het geluid is soms goed.
De software is complete ramp.
De helpdesk is onbeschoft.
Ze hadden beter kunnen wachtenmet het uitbrengen van de Heos Soundbar i.v.b.met de rampzalig software.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• Software
  • Helpdesk
  • Te duur

Corvang 01-01-2017

Ik heb ook contact gehad met de helpdesk en zeer correct, snel en proffesioneel te woord gestaan.
In je verhaal lees ik ergernis, wellicht is er iets met je Heos niet in orde. Dus neem contact op met je leverancier zou ik adviseren om je toch tevreden te maken.

Peter 26-10-2016 Product paar maanden in bezit

Complete soundbar

Wilde graag van alle kabels in de woonkamer af maar niet inleveren op de geluidskwaliteit.
Met de Heos Cinema is dit echt gelukt.
Deze balk in combinatie met de meegeleverde subwoofer zorgt voor een hoogstaand geluid.
Via de ARC aansluiting is er geen extra afstandsbediening nodig, je bedient de geluidssterkte gewoon met de afstandsbediening van de tv.
Met de Heos app is het ook mogelijk om muziek via de meest gangbare streamings diensten, een nas of van je telefoon of talet af te spelen. Ook is er een usb poort aanwezig voor het afspelen vanaf een usb-stick.

Deze balk is echt een aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bediening
  • Draadloze subwoofer
  • makkelijke installatie
  • Dolby Digital, Dolby Digital Plus, DTS-decodering

Minpunten

• geen bluetooth

dirk90 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goede 'Home cinema' voor een soundbar

De Heos HomeCiname heeft een compact ontwerp waardoor het makkelijk bij de meeste televisies te plaatsen is, zowel liggend of hangend. Daarnaast is de draadloze subwoofer een pluspunt al is dit niet uniek. De aansluitmogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden van het Heos systeem zijn zeer goed. Denk hierbij aan alle verschillende speakers waarbij de Heos 1 ook op accu kan. Ook zijn wifi (app), bluetooth, USB, aux, HDMI en natuurlijk optisch aanwezig, alternatieve merken hebben dit niet allemaal! De Heos HomeCinema is op zichzelf geen directe vervanger van een kwalitatieve 5.1 homecinema set, maar is prijs/technisch gezien een geweldige basis voor een smart audiosysteem waarbij er mogelijkheden te over zijn!

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Veel uitbreidingsmogelijkheden met andere speakers
  • Zeer goed geluid voor de prijs
  • Makkelijk te plaatsen + draadloze sub

Minpunten

• Applicatie kan beter

Marc Laurijssen 25-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Home Cinema Set Heos

Geweldig product met een super geluid. Mooie vormgeving en doet beslist niet onder voor Sonos. Sterker nog; ik heb ze met elkaar vergeleken en qua geluid zijn ze gelijkwaardig. Qua vormgeving stijgt Heos er met kop en schouders er bovenuit. Ik wist niet dat zo'n soundbar zo'n mooi geluid kon produceren. Goed gedaan Denon/Marantz !!

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • hoge en lage tonen
  • Goede diepe bas