Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Samenvatting

De Samsung Galaxy A50 is een zeer goed toestel in zijn prijsklasse. Het mooie OLED-scherm zorgt voor erg mooie kleuren en zwartwaarden. De telefoon kan erg lang mee en heeft een goede accuduur. De A50 beschikt standaard over 128GB aan opslag. Dit is ruim voldoende voor al je apps en een heleboel Netflix-series. De specificities voor de lage prijs maakt dit het een van de beste toestellen voor deze prijs. Er is een vingerafdrukscanner onder aan het scherm aanwezig, maar deze werkt niet altijd even goed. De camera is ten opzichte van vergelijkbare telefoons wat aan de matige kant. Dit budgettoestel is jammer genoeg wel afgewerkt met plastic.

Pluspunten

Minpunten

+ 2340x1080 OLED-scherm

+ Goede accuduur (4000 mAh)

+ Ruimte opslag van 128GB

- Vingerafdrukscanner werkt niet goed

- Primaire camera maar 25Mp

- Plastic afwerking

Anoniem 01-07-2022

Het ligt fijn in de hand, vrij licht, toetsenbord

Ik vindt de Samsung A50 een heel fijn toestel.
Makkelijk in gebruik, maar het toestel is vrij licht,
Makkelijk in gebruik de foto's zijn mooi zeker qua prijs kwaliteit verhouding. Ik ben zeer tevreden over de A50.
Voor die prijs krijg je veel waar voor je geld.
Kopen d km m

Avion 28-06-2022

Een fijne en niet al te dure telefoon

Het is een fijne telefoon die niet al te duur is. Hij gaat al weer wat jaartjes mee. Ik heb er allerlei soorten apps op en het bevalt goed. De foto's zijn mooi en de filmpjes die ik maak zijn leuk, filmen met de telefoon is gemakkelijker dan onze videocam. Inmiddels heb ik de Samsung S20 en heb de A50 door gegeven aan mijn man, die weinig gebruik maakt van allerlei apps, behalve whatsapp. Maar wel regelmatig belt. Samsung heeft veel soorten telefoons, waar je uiteraard ook apps op zet.

Jan3444 25-06-2022

De telefoon zelf werkt helemaal goed de camera is minder dat vind ik jammer soms is de telefoon ook redelijk traag maar voor de prijs is het een prima deal

Anoniem 24-06-2022

Snel oplaadtijd kort maar batterij gaat lang mee

Ik vind het een top telefoon laat snel op batterij gaat lang mee met spellen doet die het goed alleen wat probleempjes met het verbinden met de wifi soms

WillemJ 20-06-2022

Prima apparaat voor dit geld

Doet gewoon alles wat hij zou moeten doen.
Vooral erg goede foto’s! Aanrader deze telefoon.
Ook dubbele sim. Erg makkelijk voor werk en prive

Anoniem 20-06-2022

Goede en betrouwbare telefoon

Ik ben zeer tevreden. Deze telefoon doet wat ik er van verwacht. Zeker waar voor je geld. De volgende wordt zeker weer een Samsung

Anoniem 19-06-2022

Superieur Telefoon met uitstekende prijs/Qualiteit

Superior Telefoon met uitstekende Prijs/Kwaliteit verhouding en veel GB voor de Prijs, mooie fotos en filmqualiteit met deze toestel, mooi design , bedieningsvrindelijke mooi afgewerkde Telefoon, Batterij gaat ook lang mee en is weer snel opgeladen

Anoniem 16-06-2022

De perfecte telefoon

De telefoon is een perfecte telefoon, is handig in gebruik. Genoeg ruimte om foto's etc. op te slaan. Ik heb nog nooit zolang met een telefoon gedaan als met de Samsung Galaxy A50. Een echte aanrader, de prijs is gewoon laag tegenover wat je er allemaal mee kunt.
Dus als je nog twijfelt, niet doen ga voor de Galaxy A50.

Anoniem 16-06-2022

Werkt goed

Het is een uitsteend goede telefoon.ik heb het nu al voor 2 jaar, nog niet eens 1 barst/scheur! Ik laat deze telefoon zo vaal vallen alleen er gebeurd niks mee zo sterk! De camera kan altijd beter maar her werkt. Batterij gaat niet een heledag meer mee. Het is makkelijk om vast te houden en ook niet zwaar. Mooi grote beeldscherm. Telefoon is alrijd lekker snel.

Echt een aanrader voor deze prijs.

Anoniem 14-06-2022

Zeer uitstekende telefoon

Sinds een goed 1,5 jaar maak ik nu gebruik van de Samsung Galaxy A50 en ik ben hier erg tevreden over. Je krijgt een hele hoop mogelijkheden tot een goed gebruik.

De batterij gaat zeer lang mee en kan er minstens 1,5e dag mee vooruit. Dit is natuurlijk meer als genoeg!

De telefoon loopt ook heel soepel, niet dat die vertraagd loopt. Deze telefoon heeft een goede snelheid.

Anoniem 10-06-2022

Hele fijne telefoon

Fijne telefoon met groot scherm en heel duidelijk. Werkt prima, maakt mooie foto 's en zeker aan te raden voor iedereen

Anoniem 06-06-2022

Goed en makkelijk in gebruik. Maakt mooie foto’s

Foto’s maken doet hij heel goed. Ook makkelijk in gebruik.
Is er ook een mogelijkheid om apps alleen te gebruiken als er WiFi is , dus geen data verbruik dat je het mobiel netwerk bij de app uit kan zetten ? Werkt gewoon goed en is niet zwaar

Anoniem 05-06-2022

Prima camera

Prima toestel met een goeie camera en prima prestaties voor de prijs kwaliteit verhouding helemaal top

Anoniem 05-06-2022

Beste telefoon

Gebruik deze telefoon al een paar jaar gek genoeg gewoon geen problemen mee gehad geen beschadigingen loopt ook niet vast beste telefoon ooit

Anoniem 30-05-2022

Snelheid, esthetiek en camera

Ik vind de snelheid van het apparaat heel fijn. Je bent snel op het internet en snel met WiFi ideaal. De camera scherpte vind ik het allermooiste je kunt zulke scherpe foto's maken van van alles en nog wat. Verder vind ik de telefoon en estethies heel mooi uit zien ik heb zelf de zwarte galaxy a 52 gekocht. Ik ben er heel blij mee

Anoniem 25-05-2022

Samsung a 50 super fijn en veel mogelijk heden

Samsung is super fijn . Er zijn veel mogelijk heden en baterij gaat lang mee . Camera is ook super goed en handig

JoostJansen20 16-05-2022

Beoordeling A50

De samsung galaxy A50 is een hele fijne telefoon. Het werkt snel en heb deze telefoon aanbevolen voor anderen samsung gebruikers.

Anoniem 14-05-2022

Samsung is het beste merk dat je kan vinden.

Ik heb de tv in gebruik het heeft de beste kwaliteit voor de laagste prijzen ik heb ook alleen maar samsung telefoons gehad ik had de s4 de a5 en nu de a50 ik vind ze allemaal goede kwaliteit.

Bjorn bedjs 09-05-2022

Geweldige telefoon

De samsung a50 is een geweldige telefoon. Het heeft een goede battarijduur, een goede opslag. Eigenlijk is alles goed aan de telefoom

Hanzi 04-05-2022

Een alleskunner!

Of je nu foto's wil maken, een appje versturen, mail ontvangen of versturen, betalingen doet of apps gebruikt, alles kan, zelfs bellen ;-)